LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] altijd eigen geld

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
christina38
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jun 2006 09:17

altijd eigen geld

Ongelezen bericht door christina38 »

Nou lees je overal hypotheken mer bkr maar je moet als ik het begrijp overall zelf geld hebben en dan hebben ze het over ongeveer 30,000euro zijn er ook hypotheken waar dat dan niet hoef zelfde verhaal bkr codering afgelost maat het duurt nog 4 jaar voor dat we uit het bkr zijn geschreven
Laatst gewijzigd door christina38 op 24 jun 2006 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: altijd eigen geld

Ongelezen bericht door roro25 »

Misschien als je iets duidelijker bent en interpunctie gebruikt, is er een touw aan vast te knopen.

christina38
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jun 2006 09:17

Re: altijd eigen geld

Ongelezen bericht door christina38 »

Als je een bkr codering heb en je wilt een hypotheek van 180,000 euro en het salaris is goed daar voor en je hebt een codering dan krijg ik meestal een antwoord van je moet eigen geld hebben en dat er bij doen dus nu vraag ik me af of dat bij meer bedrijven die hypotheken verstrekken met bkr zo is heb je het nu begrepen

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: altijd eigen geld

Ongelezen bericht door SJZ »

Volgens mij is je toetsenbord kapot. Alle punten, en alle komma's zijn weggevallen.

christina38
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jun 2006 09:17

Re: altijd eigen geld

Ongelezen bericht door christina38 »

hallo ben jij schoolmeester of zo het gaat er toch om of iemand mij verder kan helpen verveel jij of zo zielig hoor

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: altijd eigen geld

Ongelezen bericht door SJZ »

het gaat er toch om of iemand mij verder kan helpen
Inderdaad, daarom is het fijn als je je berichten zo opschrijft dat andere mensen het kunnen begrijpen. Als het je niet interesseert dat anderen het niet begrijpen (zoals roro al schreef) dan is de kans klein dat je geholpen wordt.

christina38
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jun 2006 09:17

Re: altijd eigen geld

Ongelezen bericht door christina38 »

nou volgens mij is mijn uitleg goed en wie ben jij dan om zo iets te schrijven ga je in je vrije tijd elke stukje van het forum af om te vertellen dat het niet duidelijk genoeg is of zo ach we zijn dan niet allemaal zo goed als jouw neem ik aan en ik zit niet op een forum om zulke onzin te lezen dus ga even iemand anders lastig vallen

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: altijd eigen geld

Ongelezen bericht door SJZ »

OK, ik zal je niet meer lastigvallen met reacties.

Duana
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:25

Re: altijd eigen geld

Ongelezen bericht door Duana »

Het is een beetje onbeschoft richting lezers om te verwachten dat ze jou stukje zullen moeten uitpuzzelen en je daarna van advies voorzien.
Als je dit niet kunt inzien zul je niet veel hulp krijgen ben ik bang.
Leestekens zijn geen smileys hoor. Ze hebben een duidelijke functies.
Smileys truowens ook :lol:

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: altijd eigen geld

Ongelezen bericht door roro25 »

het is al iets meer te begrijpen. Maar punten en komma's maken het lezen gemakkelijker. Iets vriendelijker zijn tegen mensen die je willen helpen zou je sieren.

Je hebt, neem ik aan een achterstandsmelding bij BKR. Indien dit het geval is, zal je waarschijnlijk geen krediet/hypotheek kunnen krijgen omdat de bank ervan uit gaat dat je al eerder niet aan je betalingsverplichtingen hebt kunnen voldoen. En dit in de toekomst ook zou kunnen voordoen. Dit is voor de bank een onzekere factor.
Is de achtestandsmelding niet al te erg dan kan een bank aanvullende voorwaarde stelden (i.c. eigen geld in leggen) om extra zekerheid te krijgen.

En als je dat niet hebt, of de bank wil geen hypotheek verstrekken dan zal je vijf jaar moeten wachten om de achtestandsmelding weg te zuiveren. Overigens is hier al in meerdere fora over geschreven.

christina38
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jun 2006 09:17

Re: altijd eigen geld

Ongelezen bericht door christina38 »

ja duana maar als ik een vraag heb kunnen mensen ook eens normaal reageren niet van toetsenbord kapot of over komma"s of iets dergelijks je kunt ook gewoon aangeven van ik snap je vraag niet leg wat meer uit dan komen we er ook toch.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: altijd eigen geld

Ongelezen bericht door inxsnl »

Zelf heb ik het aan de orde.
Als er een goede relatie is met de bankier/hypotheekverstrekker dan is er veel mogelijk.
Ik heb een onterechte bkr notering aan m`n broek.
Heb ik persoonlijk toegelicht en kreeg vervolgens gewoon weer een lening/hypotheek op m`n huis.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: altijd eigen geld

Ongelezen bericht door Shareena »

Maar het is toch niet zo heel moeilijk om een punt, een komma en hoofdletters te gebruiken? Als je dan toch aan het typen bent, maakt het het gelijk een stukje makkelijker voor de lezers!

Maar het is wel een hele domme bedoeling om er vanuit te gaan dat je eigen geld hebt, als je bekend bij de BKR bent...

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: altijd eigen geld

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

beste christina38

Wacht gewoon 4 jaar en spaar voor wat eigen geld.
Volg ondertussen een cursus nederlands en de wereld ligt aan je voeten :D

christina38
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jun 2006 09:17

Re: altijd eigen geld

Ongelezen bericht door christina38 »

wat heeft een cursus nederlands er nu weer mee te maken . Oh ik zit op een forum hoe kraak ik mensen af goh dus een *** forum.

Jaensj
Berichten: 58
Lid geworden op: 06 feb 2006 10:51

Re: altijd eigen geld

Ongelezen bericht door Jaensj »

@christina

Een goede raad, meld je aan bij de krijgsmacht, je schrijft al als een mitrailleur, prrrrrrrrrrrt en weg is het, zomaar zonder onderbreking, je kan het ook vergelijken met praten zonder adem te halen. Kortom, er is geen touw aan vast te knopen, de leestekens zijn uitgevonden om te gebruiken, doe dat dan ook.

Gesloten