LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aand.lease Labouchere/Spaarselect

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Hub & Ger

Aand.lease Labouchere/Spaarselect

Ongelezen bericht door Hub & Ger »

Wij krijgen steeds meer de neiging om gewoon niet meer te betalen,stel je voor dat iedereen dat zou doen,wat een ophef dat zou geven!!!Ook in de politiek,media e.d.Duizenden contract houders na jagen,ik wens ze veel "succes"!!!Wij zijn er al bijna 2jaar mee bezig om van die rommel af te komen,omdat men zich niet aan de regels houdt!Het kost ons tot nu toe al 23.000 Euro per persoon!!!! Het betreft geen legio lease maar een Gianni Romme aandelen lease,die verkocht is geworden door Spaar select Venlo,tussenpersoon voor Bank Labouchere(DEXIA)De bank die ook achter Legio zit!!!!Alles is al besproken geweest,aanget.brieven,diverse bezoeken bij advocaten,het is een verhaal waar wij een boek over kunnen schrijven!!!! Wij zouden dat ook graag eens willen vertellen bij RADAR!!! Ook al zou het niet baten,het lucht wel op!!!LET OP:Wij zitten nog niet eens zo te jammeren om de waarde van ons contract,neen wij willen ons beroepen op een Garantie-Verklaring die wij in 3 voud hebben gekregen in de bijgeleverde brochures van Spaarselect i.s.m.Labouchere,en wat voor ons toenmalig de doorslag gaf om er mee te starten! Zelfs van Spaarselect hebben wij correspondentie ontvangen dat ze er alles aan zullen doen om ons probleem op te lossen,"Dit is niet de manier hoe Spaar Select met zijn klanten om wil gaan"staat erin.Alvast als goedmaker hebben wij toen iets geweldigs gekregen!!!!!EEN HOTELBON!!! En de toezegging dat alles in orde zou komen,we zijn inmiddels een jaar verder,en er is niets maar dan ook niets meer gebeurt,ze hebben er gewoon "Sch..t"aan.Dus ik raad Radar aan om ook die Spaar select organisatie eens grondig door te lichten,nogmaals wij werken er graag aan mee,en stellen onze dossiers volledig open `voor onderzoek!!!Van enkele gesprekken met Labouchere hebben wij Bandopnames!!!!!

John

Re: Aand.lease Labouchere/Spaarselect

Ongelezen bericht door John »

"Spaar Select/Labouchere: Maximaal- en Direct Rendement Effect"

In juli 1998 hier ingestonken. Adviseur van Spaar Select rekende mij voor hoeveel winst te betalen was op zijn lease producten. Je was gewoon een dief van jezelf, als je hier niet in mee ging.
MRE: eenmalige storting of DRE: maandelijke storting.

Beide producten gekozen, helaas.
De adviseur begreep niet, waarom ik ook niet een extra hypotheek op mijn huis nam, gezien de overwaarde.
Ik deed dit tot grote teleurstelling van de adviseur niet. Wat een geluk, anders was alles kwijt.
Nu ben ik, 15 maanden voor het aflopen van de contracten: zo'n NLG 60.000 (rente) exclusief ontvangen dividend (NLG 9.500)kwijt. Had ik dit op de bank gezet, dan had ik nog ca NLG 65.000 extra gehad.
De schuld aan Labouchere is ca NLG 133.000, waar op dit moment een aandelen waarde tegenoverstaat van ca NLG 95.000,=.
In totaal ben ik nu dus ca NLG 100.000,= kwijt.
Men had mij voorgerekend, dat ik bij een, onvoorstelbaar lage, koersstijging van 6% een belastingvrije winst van ca NLG 35.000,= zou krijgen!!
Op papier had ik ook een berekening ontvangen, waarin men mij voorspiegelde belasting voordeel over de gehele looptijd, alsmede een jaarlijks dividend van 4%.
Beiden blijken niet op waarheid te berusten.

Gesloten