LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie voeren bij Spaar Select/Spaarbeleg

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Pay back

Actie voeren bij Spaar Select/Spaarbeleg

Ongelezen bericht door Pay back »

Beste Spaar Select/Spaarbelegklanten,

Voel je je ook belazzerd, verkeerd of onvodoende voorgelicht door bovengenoemde bedrijven neem dan snel contact met ons op.

Wij hebben een vereninging opgericht om voor de belangen van gedupeerden op te komen.

Hoe wij dat doen leggen wij uit in een e-mailbericht.

Stuur ons een bericht, dan krijg je snel antwoord.

Met vriendelijke groeten,

Het team van vereninging "Pay back"

Nicolette Huisman

Re: Actie voeren bij Spaar Select/Spaarbeleg

Ongelezen bericht door Nicolette Huisman »

Hallo,

Ik ben inderdaad ook een van de gedupeerde. Ik heb ik 1999 een sprintplan bij Spaarbeleg afgesloten. Niet wetende ik tevens een lening hiermee heb afgesloten en dat ik niet eens mijn eigen inleg terug krijg. Ik betaal maandelijks ongeveer 97 euro (fl 200,--). Ik heb contact opgenomen met Spaarbeleg omdat ik van een aantal bekenden had gehoord dat je helemaal niets krijgt. Nou inderdaad. Als op dit moment mijn contract zou aflopen dan zou ik niets krijgen!!!!
Al het geld gewoon weggegooit. Het nu verbreken gaat me helemaal geld kosten. Kortom gewoon belazerd, onvoldoende voorgelicht.
Ik hoop dat we met zijn allen hier wat aan kunnen doen!!!!

Nicolette

Jan

Re: Actie voeren bij Spaar Select/Spaarbeleg

Ongelezen bericht door Jan »

Echt wel, dat sprintplan is gewoon je geld weggooien !!
Even een sprintje zetten en na 5 jaar in een diep dal belanden. Dat een grote naam als Spaarbeleg of ook wel Aegon daar aan meedoet, dat snap ik gewoon weg niet.

Anna

Re: Actie voeren bij Spaar Select/Spaarbeleg

Ongelezen bericht door Anna »

Ik ben er ook ingetuind. Maandelijks wordt er, volgens afspraak van 4 jaar geleden, 300 gulden afgeschreven. Deze inleg is absoluut kwijt over een jaar. Wat een afgang, voor mij en voor hen.

William Huisman

Re: Actie voeren bij Spaar Select/Spaarbeleg

Ongelezen bericht door William Huisman »

Hallo,

Middels dit bericht wil ik ook graag even een woordje kwijt over het sprintplan van Spaarbeleg.
In 1998 heb ik net als alle andere gedupeerde een Sprintplan afgesloten dat Augustus 2003 afloopt.
De adviseur die bij mij langs is geweest kwam met hele mooie verhalen, maar de kleine lettertjes werden niet verteld.
Er ging een hele tijd overheen tot ik op het idee kwam om maar eens met Spaarbeleg contact op te nemen wat de stand van zaken was.
De antwoorden die ik via de telefoon te horen kreeg waren niet om naar huis toe te schrijven.
Ik kreeg het idee dat de mensen bij Spaarbeleg hele dagen klachten aan het afhandelen waren over gedupeerde van het Sprintplan, aan de antwoorden te merken. Het kwam niet altijd vriendelijk over. Het valt ook niet mee om al die klachten dagelijks te behandelen.
Ze hebben een overzicht toegestuurd en daar schrok ik van.
Uit dit overzicht blijkt dat ik, zo als het er nu naar uit ziet, Augustus volgend jaar niets mee op ben geschoten.
Kortom 5 jaar lang fl.200.- op straat gegooid.
Laat niet nog eens iemand van Spaarbeleg contact met mij opnemen!!!
Ik hoop dat we met alle gedupeerde hier iets aan kunnen doen i.s.m. het programma radar en dat de mensen op de hoogte worden gebracht van deze vorm van SPRINTEN bergafwaarts!!!

Spaarbeleg is voor mij afgeschreven!!!

William.

Pay back

Re: Actie voeren bij Spaar Select/Spaarbeleg

Ongelezen bericht door Pay back »

Beste mensen,

Door de onderhandelingen tussen Dexia en Stichting Leaseverlies en ook het onderzoek door de AFM (Autoriteit Financiele Markten) komt er nu schot in het proces.

Ook Aegon zou zich niet aan zijn zorgplicht en verantwoording kunnen onttrekken.

Als je ook een Sprintplan hebt afgesloten zonder op de eraan verbonden risico's gewezen te zijn, dan neem snel contact met ons op onder [email protected]

Met vriendelijke groeten

Vereniging "Pay back"

Timmermans

Re: Actie voeren bij Spaar Select/Spaarbeleg

Ongelezen bericht door Timmermans »

Hierbij sluit ik me graag bij jullie aan. Ook wij zijn in het Sprintplan gestonken. Het verhaal was prachtig en er werd niet over rente gesproken. Het betreft mijzelf niet, maar ik behartig de zaken van mijn ouders. Het doet mij verschrikkelijk pijn en ik ben erg boos dat ze met zo'n stront verhaal mensen geld uit de zak kloppen. Ons werd gezegd dat we de 300 gulden die we per maand betalen altijd terug krijgen. Als de koers echter onder de geleende 45000 gulden zou zijn (die Spaarbeleg voorschiet) dan zou het bedrag van onze maandinleg afhalen. Voor de goede bemiddeling bij winst zouden wij dan een vergoeding moeten betalen. Mijn ouders zagen de nieuwe auto al voor de deur staan. Zo'n mooi aanbod. Mooi niet dus. WQij zijnn echt niet zo achterlijk om ergens aan te beginnen als we weten dat we 18000 gulden (de zogenaamde rente waar nooit over gepraat is)kwijt kunnen raken. We hadden dan zelf op de bank gespaard. Zelf heb ik al stappen proberen te ondernemen: Spaarbeleg een brief geschreven, naar de geschillencommissie geschreven, maar niks levert het op. Spaarbeleg lult (sorry voor het taalgebruik, maar ik heb er geen andere woorden voor!!!!) er zich met mooi praatjes uit. We kunnen nog bij de geschillencommissie het geschil bespreken, maar als deze actie gaat lopen dan sluit ik me liever bij meerdere mensen aan. Alleen kun je toch niks. Laat me snel iets weten want ik wil er echt werk van maken. lets go for it !!!!!

PAYBACK

Re: Actie voeren bij Spaar Select/Spaarbeleg

Ongelezen bericht door PAYBACK »

Beste mensen,

U kunt zich aanmelden onder ons e-mailadres [email protected].

U ontvangt dan automatisch de nodige informatie.

Met vriendelijke groeten

Vereniging PAYBACK

Gesloten