LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AEGON vergoeding

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Persberichten

AEGON vergoeding

Ongelezen bericht door Persberichten »

AEGON vergoedt schade vermogensrendementklanten


Alle 350 klanten die in het verleden een vermogensrendementproduct hebben gekocht krijgen deze week een brief van AEGON. AEGON vindt dat naar de normen van vandaag het product niet zo verkocht had mogen worden. Met alle klanten zal daarom de komende maanden gesproken worden over een eventuele regeling.

Het gaat om aandelenleasecontracten die via een remisier (tussenpersoon) afgesloten zijn en beginnen met contractnummer 46, 47, 48, 191 of 196. Deze contracten worden Conceptvermogen, Vermogensconcept, Vermogensrendement dan wel AEGON Optimum Vliegwielvermogen genoemd.

Sjoerd Ferwerda

Re: AEGON vergoeding

Ongelezen bericht door Sjoerd Ferwerda »

Ik heb sinds juni 2000 een Rendements Vliegwiel van de Aegon. Mijn contractnummer begint met 44, dus niet bij de in de advertentie genoemde getallen. Toch moet ik nog minimaal twee jaar rente betalen. Mijn vraag is daarom of ik misschien toch voor de schadevergoeding in aanmerking kom en of er een mogelijkheid is om de maandelijkse rente te stoppen.
Groeten Sjoerd

Gesloten