LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bij postbank betalen voor nieuwe PIN pas nadat deze is gesto

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
M.J. Ockhuisen

Bij postbank betalen voor nieuwe PIN pas nadat deze is gesto

Ongelezen bericht door M.J. Ockhuisen »

Tot mijn verbijstering berekend de Postbank thans kosten voor het uitgeven van een nieuwe Basispin pas nadat deze is gestolen. Kosten 5 euro
Dit is een nieuwe regel om zo de kosten te drukken.
Dus buiten de traumatische ervaring dat je portemonnee is gestolen moet je ook tegenwoordig voor een nieuwe pas nog eens 5 euro betalen.
Ik vindt dit ronduit schandalig

Frans de kubber

Re: Bij postbank betalen voor nieuwe PIN pas nadat deze is gesto

Ongelezen bericht door Frans de kubber »

Het vragen van geld voor een nieuwe pinpas is al "oud": mijn moeder moest in april vorig jaar, toen zij haar pas op onverklaarbare wijze was kwijtgeraakt, ook al voor een nieuwe betalen. Hoe loopt de schade-afhandeling bij u? Zie mijn artikel onder de kop: POSTBANK - MAKKELIJK.
Dan weet u wat u te wachten staat alsu bij de Postbank probeert uw schade te verhalen. Ook bij u zullen ze wel niet-thuis geven. Ben benieuwd.

Frans de kubber

Re: Bij postbank betalen voor nieuwe PIN pas nadat deze is gesto

Ongelezen bericht door Frans de kubber »

Nu ik het bericht goed heb gelezen, begrijp ik dat bij u geen sprake is van het maken van misbruik van uw pas.
SUCCES VERDER MET DE OPLOSSING VAN HET PROBLEEM.

John Peters

Re: Bij postbank betalen voor nieuwe PIN pas nadat deze is gesto

Ongelezen bericht door John Peters »

Bij mij zijn 2 passen onbruikbaar geworden door geld opnemen in een geldautomaat in het buitenland en de conclusie van de postbank is dan "moet je maar kontakt opnemen met die bank in het buitenland(turkye) en daar je probleem voorleggen"
Gewoon betalen dus en niet de kans geven de passen eventueel op het postkantoor te laten zien of om op te sturen voor onderzoek om te beoordelen of het beweerde juist is.
Bedankt Postbank misschien toch kanshebber voor een koude douche???.

Gesloten