LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spintplan

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Marco

Spintplan

Ongelezen bericht door Marco »

Goed om te horen dat er een stichting is opgericht die ook daadwerkelijk iets gaat doen aan de gedupeerden van Winstverdriedubbelaar van Legio, maar er zijn heel veel mensen die een soortgelijke aandelenleasecontract hebben lopen bij Spaarbeleg. De looptijden bij Spaarbeleg (AEGON) zijn veel langer en de inzet is veel hoger dan bij Legio. Deze mensen zijn dus nog meer gedupeerd en die mensen kunnen zich nu juist niet aanmelden voor de stichting!!!! Wordt er ook iets gedaan voor die mensen, of worden die aan hun eigen lot overgelaten?????????

D.Ruighaver

Re: Spintplan

Ongelezen bericht door D.Ruighaver »

Marco,ik sluit mij hier bij aan.Zou ook wel hulp of advies hierover kunnen gebruiken. Een AegonVliegwielklant

Bert

Re: Spintplan

Ongelezen bericht door Bert »

Ook ik sluit mij bij Marco aan en zou hulp willen zien bij het bepalen hoe ik verder moet bij een door mij en mijn vrouw afgesloten Sprintplan met een totale inleg van
ƒ 700,00 p/m

Jarno

Re: Spintplan

Ongelezen bericht door Jarno »

ook ik doe al anderhalf jaar mee met Sprintplan van Aegon. Is dit ook oplichterij net als bij Legio Lease?

Mazereeuw

Re: Spintplan

Ongelezen bericht door Mazereeuw »

Stuur een mailtje naar [email protected] dan kunnen we gezamelijk iets tegen spaarbeleg ondernemen


ad
Berichten: 194
Lid geworden op: 05 jul 2003 22:11

Re: Spintplan

Ongelezen bericht door ad »

Gedupeerden van het Sprintplan kunnen zich ook aansluiten bij de stichting GeSp : www.stichting-gesp.nl

Groet, Ad

Gesloten