LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sprintplan spaarbeleg Aegon

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Ben

sprintplan spaarbeleg Aegon

Ongelezen bericht door Ben »

goedenavond allemaal,
Even het volgende.
Juli 2003 loopt mijn sprintplan (5 jaar ) af en is er
mij voorgesteld door spaarbeleg om de termijn te verlengen
voor 4 jaar.
Spaarbeleg zou dan het 4e jaar de rente betalen.
Wat moet ik hiermee aan ?
Nog dieper de mist in ? Nu al Fl 16.000
Gaarne advies

Joost

Re: sprintplan spaarbeleg Aegon

Ongelezen bericht door Joost »

Beste Ben,

Als je verstandig bent, dan ga je in op het aanbod, van spaarbeleg, dan heb je tenminste nog een kans dat je van je schuld af komt en dat de beurs zich hersteld, nu stoppen met het plan gaat je een heleboel geld kosten,en al je inleg is dan ook nog eens verloren gegaan.
Als de beurs zich hersteld, kun je er nog wat aan over houden. En zeg nou zelf, hoe groot is de kans dat de beurs over 4 jaar nog zo inmens laag is.
Plus het feit, dat spaarbeleg bereid is om het 4e jaar, jouw rente te betalen, dat is een aanbieding waarvoor je ze dankbaar moet zijn. Toch een teken dat ze met je meeleven. Let wel, ze hoeven dit absoluut niet te doen, en het sprintplan heeft aan alle wettelijke eisen voldaan, dus aanklagen of wat dan ook heeft allemaal geen zin, dat win je nooit.

Pak de kans, en de aanbieding , en wees blij dat ze je tegemoet komen!

Met vr. groet,

Joost

dino

Re: sprintplan spaarbeleg Aegon

Ongelezen bericht door dino »

Beste Ben,

Zelf ben ik er nog niet zo lang achter dat ik mezelf aardig in de nesten heb gewerkt door met spaarbeleg in zee te gaan. (+/- zelfde bedrag als jij).Wat je moet doen is helemaal aan jezelf, maar een ding weet ik zeker:
je moet in die 4 jaar wel verschrikkelijk veel winst behalen op je geleende bedrag wil je uit de sh*t komen!!
Waarschijnlijk werk je jezelf alleen maar dieper in de problemen, maarja je hebt dan wel weer 4 jaar de hoop/spanning dat het misschien wat beter gaat?!?!?!?!?
Dit is in mijn ogen toch weer gokken.

Ik sta voor min of meer het zelfde probleem, namelijk afkopen die zooi, of nog 2 jaar rentebetalen met de hoop dat het in die tijd beter gaat.
In mijn achterhoofd weet ik toch wel dat ik na die 2 jaar waarschijnlijk moet bijbetalen!!!!!!

Maar zoals ik al zij het blijft gokken, en niets anders dan dat.
Met sparen heeft het in iedergeval niets te maken!!!!!!

Succes bij je keuze

P.s.
meldt je aan bij [email protected] als je dit nog niet hebt gedaan.

Sander & Bianca

Re: sprintplan spaarbeleg Aegon

Ongelezen bericht door Sander & Bianca »

Joost

Vraagje:

WERK JE VOOR SPAARBELEG??????????


Sander

mej. van Baarsen

Re: sprintplan spaarbeleg Aegon

Ongelezen bericht door mej. van Baarsen »

Ja, Joost, dat was het eerste wat ook door mijn hoofd schoot, of je daarvoor werkt. Iemand adviseren met Spaarbeleg door te gaan betekent werk en geld voor jou?! Maar dat terzijde.

Ik zou persoonlijk de daad bij het woord voegen en kappen. Dan is het afgelopen, klaar, je weet waar je aantoe bent, ook al is dat moeilijk te accepteren. Persoonlijk zag ik maandelijks de irritatiegrens bereiken bij de afschrijving van die 'alimantatie', want zo zie ik het maar. Ik heb de resterende betalingingen apart gezet, het gaat er vanzelf af, ik zie het niet meer. WEG ermee!

Ik wens iedereen voor zo'n dilemma succes. Welke keuze je maakt, niets is per definitie goed of fout.

Groet,
Femke

henk

Re: sprintplan spaarbeleg Aegon

Ongelezen bericht door henk »

hallo allemaal
mijn sprintplan loopt op 1-12-03 af en ik kreeg ook een brief om maar even te verlengen, ik heb spaarbeleg een brief geschreven met de opmerking dat dit een naieve benadering van het probleem is en hoeveel ik uitbetaald kreeg op basis van de koersstijgingen van de jaren '99/2000/2001 en waar dat geld gebleven is, want ik moet minstens 2 klikken van 10% gehad hebben , uiteraard (nog) geen antwoord vanaf 10 januari jl.Deze week heb ik de stichting spaardersbelangen (uit de koersplan affaire ontstaan)aangeschreven en ik heb mij aangemeld bij de Pay-back groep van de fam de Ruyter, er is maar een manier, dat is spaarbeleg juridisch aanpakken, net als de legiolease deelnemers doen. Dus allemaal lid worden van Pay-back

piet

Re: sprintplan spaarbeleg Aegon

Ongelezen bericht door piet »

De vereniging PAYBACK organiseert bijeenkomsten in heel Nederland voor de gedupeerden met contracten van aandelen lease producten
Op vrijdag 28 februari aanstaande is de volgende bijeenkomst.
De leden van PAYBACK hebben al een uitnodiging ontvangen.
Bent u ook geïnteresseerd, meldt u aan bij [email protected]
Vergeet niet uw contract( of kopie) en een legitimatiebewijs mee te nemen.

De locatie:
cafe restaurant Het Roode Hert
Hessenweg 41
7722 PJ Dalfsen
tel: 0529-433043
Hoe te bereiken:
A28 richting Zwolle, afslag 21 richting Dalfsen /Ommen N340. Na ongeveer 8 km staat het restaurant aan de linkerzijde van de weg. (ongeveer een kilometer voor de afslag Dalfsen)

Voor spaar select klanten met een beleggingsrekening( depot) om 1900 uur
Voor alle overige gedupeerden vanaf 2000 uur
Wanneer, waar en hoe laat de volgende bijeenkomst zal plaatsvinden wordt zo snel mogelijk bekendgemaakt.
Wilt u meer weten over de vereniging PAYBACK kijk op www.pay-back.nl

Zoë Gibson

Re: sprintplan spaarbeleg Aegon

Ongelezen bericht door Zoë Gibson »

Ik wil ook alle gedupeerden van Spaarbeleg (met name inzake de Sprintplan) oproepen om naar www.consumentenbond.nl te gaan. Klik op 'doe mee' en vervolgens op 'lees verder' bij 'lopende acties' en als laatst 'consumenten problemen'. Daar zien jullie mijn oproep.

Jullie kunnen daar lezen hoeveel mensen gereageerd hebben op mijn aanbod van een voorbeeld brief om naar Spaarbeleg te sturen.

Reageer aub ook dan op de site want dan kan de Consumentenbond zien hoeveel reacties er zijn (inmiddels meer dan 170) Hopelijk kunnen zij dan een concrete actie opstarten namens ons allemaal.

Vergeet niet je mail adres in de tekst te melden.


Gesloten