ASN gaat fors kosten berekenen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: ASN gaat fors kosten berekenen

Ongelezen bericht door BL2 »

Dus ze handelen met mijn spaargeld, maken daar winst op. Maar vinden dit niet genoeg. Maar goed, we zijn overgestapt......

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: ASN gaat fors kosten berekenen

Ongelezen bericht door angel1978 »

BL2 schreef:
24 aug 2022 12:42
Dus ze handelen met mijn spaargeld, maken daar winst op. Maar vinden dit niet genoeg. Maar goed, we zijn overgestapt......
Die paar peanuts die je aan spaargeld hebt leveren echt niets op voor de ASN. Die kost ze geld.

Hophophop
Berichten: 259
Lid geworden op: 02 aug 2022 19:48

Re: ASN gaat fors kosten berekenen

Ongelezen bericht door Hophophop »

Blijft bijzonder dat BL2 bijzonder veel tijd blijft steken in klagen, terwijl tien minuten Googlen genoeg is om tot de conclusie te komen dat de aannames die hij/zij doet onjuist zijn.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: ASN gaat fors kosten berekenen

Ongelezen bericht door BL2 »

Hophophop schreef:
24 aug 2022 12:48
......terwijl tien minuten Googlen genoeg is om tot de conclusie te komen dat de aannames die hij/zij doet onjuist zijn.....
Zoals bij bijna onderwerpen op een consumentenforum, het is allemaal al eens voorbij gekomen. Maar als afsluiter dan, ik vond het interessant te vernemen dat de schrijvers alhier er geen moeite mee hebben dat de banken hun megawinsten nog wat aanvullen met geld van de kleine spaarder.
Maar ik treur niet, mijn nieuwe bank geeft zelfs iets rente.

Oldsmobile442
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 jul 2022 11:28

Re: ASN gaat fors kosten berekenen

Ongelezen bericht door Oldsmobile442 »

Nou geweldig nieuws, heel veel rente plezier bij uw nieuwe bank. En als laatste, hoeveel rente % krijgt u nu dan?

Hophophop
Berichten: 259
Lid geworden op: 02 aug 2022 19:48

Re: ASN gaat fors kosten berekenen

Ongelezen bericht door Hophophop »

BL2 schreef:
25 aug 2022 20:59
Hophophop schreef:
24 aug 2022 12:48
......terwijl tien minuten Googlen genoeg is om tot de conclusie te komen dat de aannames die hij/zij doet onjuist zijn.....
Zoals bij bijna onderwerpen op een consumentenforum, het is allemaal al eens voorbij gekomen. Maar als afsluiter dan, ik vond het interessant te vernemen dat de schrijvers alhier er geen moeite mee hebben dat de banken hun megawinsten nog wat aanvullen met geld van de kleine spaarder.
Maar ik treur niet, mijn nieuwe bank geeft zelfs iets rente.
Ah ok, dus je geeft toe dat je ernaast zit, maar doet dan weer uitspraken waaruit blijkt dat je dezelfde compleet onjuiste aannames doet.

Uitstekend!

Erthanax
Berichten: 9700
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: ASN gaat fors kosten berekenen

Ongelezen bericht door Erthanax »

BL2 schreef:
25 aug 2022 20:59
(...) Maar ik treur niet, mijn nieuwe bank geeft zelfs iets rente.
Toch fijn dat u het uiteindelijk met me eens bent :wink: :
Erthanax schreef:
22 aug 2022 22:40
(...) Breng uw spaargeld elders onder, bv biJ NN, NIBC, CB Bank of Leaseplan Bank. Geen kosten en een klein beetje rente. Waarom iemand een spaarrekening bij ASN zou willen aanhouden is mij een raadsel.

Plaats reactie