LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] postbank bonus spaarrekening

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Gast

postbank bonus spaarrekening

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb de Postbank gebeld met de vraag: “Als ik 100.000,00 euro op deze Bonusrenterekening stort is het dan verstandig om eerst 500 euro te storten en een dag later de rest?”
Ik kreeg het antwoord:” Ik mag dit eigenlijk niet zeggen want ik werk voor de bank begrijpt u maar dit is inderdaad het verstandigst.”

Het is wonderbaarlijk dat ik als spaarder bij de Postbank 2.000,00 euro aan bonus rente mis loop als ik 100.000,00 stort en vergeet om er voor te zorgen dat er op het eind van het jaar 110.000,00 op mijn rekening staat terwijl ik de bonusrente wel krijg als ik bij de eerste storting slechts 500 stort en er voor zorg dat er binnen een jaar 50 euro bijgestort wordt.
Er zijn nu in de hele wereld maar 2 banken die, voor zover ik weet, proberen om opgebouwde bonus rente niet uit betalen over spaar te goed dat wel 3 maanden c.q 1 jaar op de rekening heeft gestaan ! Dat zijn de ING bank en haar dochter Postbank.
Ook is er in de hele wereld, voor zover ik weet, maar een land waar zo iets wordt gedaan/toegestaan en dat is Nederland!

Gast

Re: postbank bonus spaarrekening

Ongelezen bericht door Gast »

Goh, wat weet jij toch goed dat dat op de hele wereld verder niet voorkomt. Heb je bij alle banken op de wereld informatie opgevraagd?

Gast

Re: postbank bonus spaarrekening

Ongelezen bericht door Gast »

ING bank is actief in 60 landen. Dan heb je al een heel stuk van de wereld te pakken.

DannyVII

Re: postbank bonus spaarrekening

Ongelezen bericht door DannyVII »

waarom ga je niet naar de rabobank?ik hou je niet tegen :twisted:

Gesloten