LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DSB Bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
dbrdr
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jul 2006 18:12

DSB Bank

Ongelezen bericht door dbrdr »

Hallo,

Ik heb onlangs een offerte ontvangen van DSB bank voor een hypotheek. Uit de forums blijkt dat zij een erg kwalijke reputatie hebben en dat maakt me terughoudend. In veel gevallen zijn de onderwerpen in een forum van mensen die niet tevreden zijn. Soms ook doordat de voorwaarden niet goed gelezen en dergelijke. Mijn vraag is, is er iemand die wel tevreden met zijn hypotheek bij DSB ..?

Dankjewel

Db

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: DSB Bank

Ongelezen bericht door SJZ »

DSB heeft voor zover ik weet 50.000 klanten per jaar, en daarvan komen er misschien 10 klagen op dit forum. Ze zullen dus vast ook wel 49.990 tevreden klanten per jaar hebben (nu ja, misschien wat minder, er zijn vast wel meer klagers).

Qua spaarrente zijn ze in ieder geval weer concurrerend.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: DSB Bank

Ongelezen bericht door Laurent »

DSB heeft veel klanten ,die bij een reguliere banken niet terrecht kunnen, Scheringa knipt en scheert die klanten met hun persoonlijke leningen.

Petra12
Berichten: 107
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:13

Re: DSB Bank

Ongelezen bericht door Petra12 »

Lees heel goed de diverse threads op dit forum over de vuile trucken die DSB uithaalt. Je moet echt heel erg met ze oppassen.

Ga je toch bij ze langs voor een hypotheek, dan zou ik zeggen: teken in elk geval niets!!! Laat ze alles op papier meegeven, zodat je zelf goed in de voorwaarden kan duiken en de kleine lettertjes kan lezen. Ga er ook nog eens mee langs bij een financiele expert voor een second opinion. Ten slotte gaat het om een van de grootste financiele beslissingen die je in je hele leven zult nemen en me dunkt dat je dat niet in een achternamiddag wilt doen.

Maar het beste advies dat ik je nog steeds kan geven mbt DSB: gewoon niet doen! Ga naar een betrouwbaar financieel bedrijf. Laat je goed informeren, niet door een partij, maar door meerdere. Shoppen loont, niet alleen qua rente, maar ook qua voorwaarden!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: DSB Bank

Ongelezen bericht door Laurent »

AZ 67 draait op geld van de argeloze klanten en de Hr Scheringa dir van DSB :twisted:

eliane
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 feb 2006 17:39

Re: DSB Bank

Ongelezen bericht door eliane »

wij hebben door een stommiteit in het verleden geen akkoord bij de meeste banken voor een hypotheek.
Echt balen, nu dan een offerte gekregen via DSB bank, ons tussen persoon is goed, maar hoor slechte verhalen van BSD, nou slecht, het is een stinkendrijke man die gewoon slim is.
Door die mensen een hypotheek of pl te verstrekken met extra hoge rente, kasssssssa tring!
Hij helpt ons, alleen helpt zichzelf meer. haha.
Dus toch 2jr wachten voor ons, ik durf de gok niet te wagen, en je bespaard ca per jaar tussen de 6.000 en 8.000 euro aan rente, als je een koophuis van 215.000 neemt.
Dus toch even nadenken eerder je beslist, wij waren helemaal blij toen we toch een akkoord kregen, maar daar toch op terug gekomen, het is veel geld 6.000 euro. Denk er goed over na

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: DSB Bank

Ongelezen bericht door Laurent »

DSB helpt je wel verder , van de wal in de sloot. Eliane trap er svp niet in. :o

burning inside
Berichten: 117
Lid geworden op: 12 dec 2005 17:52

Re: DSB Bank

Ongelezen bericht door burning inside »

Mensen denk goed na voordat jullie in zee gaan met deze ''bank'' :evil:
Lees de diverse forems er op na :wink:

Gesloten