LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hogere rente dan in offerte bij Rabobank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Lam
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2016 15:54

Hogere rente dan in offerte bij Rabobank

Ongelezen bericht door Lam »

Na een offerte aanvraag van 10 jaar kreeg ik deze aangeboden voor de huidige rente. Echter tussen de aan vraag en de behandeling van de offerte zat ongeveer een week. In die periode is de rente omhoog gegaan en werd mij de hogere rente berekend. Ondanks de bevestiging hiervan door een medewerkster van de Rabobank werd hier niets aan gedaan. Heb hierna een klacht ingediend maar heb hier niets meer van gehoord, ondanks een bevestiging hiervan dat er binnen twee door de rabobank hier op gereageerd zal worden? Is dit een eerlijke gang van zaken. Zijn hier meer ervaringen mee.
Met vriendelijke groeten
Laatst gewijzigd door Radar op 09 dec 2016 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast om strekking te verduidelijken

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Hogere rente dan in offerte bij Rabobank

Ongelezen bericht door Frantic2 »

nee, andersom had ik het paar maanden geleden.... definitieve rente is lager dan in de offerte!

Het kan vriezen of dooien...

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Hogere rente dan in offerte bij Rabobank

Ongelezen bericht door kweenie »

Je kunt altijd het risico lopen dat tussen het moment van aanvragen en het moment dat de aanvraag wordt behandeld de rente stijgt. Mede daarom krijg je juist die eerste offerte. Staat de rente je niet meer aan, dan kun je naar een andere geldverstrekker.

Maar ik neem aan dat het hier toch niet gaat om het wijzigen van de rente nadat je al een offerte hebt ontvangen?

Gesloten