LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hopeloze Hypotheeklijn ING

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Jeroen01
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 aug 2011 22:44

Re: Hopeloze Hypotheeklijn ING

Ongelezen bericht door Jeroen01 »

vakkiel schreef:vakkiel
Nou wat daar raar aan is weet ik niet, wat ik wel weet is dat de reactie van de ing bank ronduit onbeschoft was.

Rabobank en abn-amro zijn wel zo behulpzaam om een offerte op te maken.
Beetje riskant om op de goede hoop maar af te wachten of de sns bank finaal akkoord gaat.
Het zal niet de eerste keer zijn dat een hypotheek aanvraag zo crasht.
Ik ben echt niet uit op een berg bank afwijzingen om de koop te saboteren.
Maar ik ben niet bereid om de opeisbare boete te gaan betalen omdat derden hun werk half doen.
En ik heb helemaal geen zin om ‘weer’ een tussen persoon te moeten vervolgen wegens grove nalatigheid.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Hopeloze Hypotheeklijn ING

Ongelezen bericht door CB »

Ik ben echt niet uit op een berg bank afwijzingen om de koop te saboteren.
Die indruk wek je anders wel. Tot 2x toe.
Dat krijgen ze niet zomaar lastig zo'n werkgeversverkaring inleveren bij de bank
Maar ik zie nergens een boete voor het ontbinden, en zonder werkgeversverklaring krijgt SNS Bank de definitieve acceptatie niet rond.
Tot 2x toe geef je aan eventueel geen werkgeversverklaring te willen overleggen. Dat noem ik dus saboteren. Misschien heeft de ING Bank jou door! :roll:

Jeroen01
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 aug 2011 22:44

Re: Hopeloze Hypotheeklijn ING

Ongelezen bericht door Jeroen01 »

CB schreef:CB
Nou ja zeg, ik zou het hele stuk maar eens lezen en dan reageren ?

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Hopeloze Hypotheeklijn ING

Ongelezen bericht door CB »

Dat heb ik gedaan. Kloppen de citaten niet die ik van jou heb aangehaald? Ik dacht dat ik ze goed had gekopieerd en geplakt hoor.

Geef eens 1 goede reden waarom de ING nog werk voor jou moet verzetten, terwijl je al een hypotheekofferte hebt geaccepteerd.

Jeroen01
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 aug 2011 22:44

Re: Hopeloze Hypotheeklijn ING

Ongelezen bericht door Jeroen01 »

Je rukt het verhaal uit zijn verband.
Sommige mensen reageerde angstig omdat het mogelijk om een slechte offerte zou gaan.
CB schreef:Geef eens 1 goede reden waarom de ING nog werk voor jou moet verzetten, terwijl je al een hypotheekofferte hebt geaccepteerd.


Zoiets als klanten binding ?
Of wat dacht je van een concurrerende offerte? , maakt allemaal niet meer uit.
De sns offerte ligt al ter acceptatie bij de sns bank en is in de laatste fase voor finaal akkoord.

Geef mij maar eens een reden waarom ik een volgende keer bij de ing een offerte zou moeten aanvragen? .
Men weigert immers dienst verlening aan hun eigen klanten, en doet niet aan bank afwijzingen.
Het was de ing bank die de vorige keer een bank afwijzing weigerde af te geven en zo mij voor 15000 euro boete heeft laten opdraaien.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Hopeloze Hypotheeklijn ING

Ongelezen bericht door CB »

Men weigert immers dienst verlening aan hun eigen klanten
Klopt ja, aan eigen klanten die zo loyaal zijn dat ze ergens anders zijn gaan shoppen en daar al een offerte hebben geaccepteerd.

Ik geef maar vast antwoord: "Nee ik werk niet bij de ING". Ik ben er wel klant, maar dat ben ik ook bij de RABO.
Het was de ing bank die de vorige keer een bank afwijzing weigerde af te geven en zo mij voor 15000 euro boete heeft laten opdraaien.
Ah je maakt er dus een gewoonte van om bij banken een afwijzing op te vragen? Gaat het je nu om een afwijzing of om een offerte? Vreemde manier van zaken doen heb jij zeg.
Geef mij maar eens een reden waarom ik een volgende keer bij de ing een offerte zou moeten aanvragen?
Die heb ik niet helaas, maar ik denk dat de ING daar ook niet op zit te wachten. In ieder geval succes met de offerte van de SNS Bank.

Jeroen01
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 aug 2011 22:44

Re: Hopeloze Hypotheeklijn ING

Ongelezen bericht door Jeroen01 »

Nou lekker hoop voor je dat als je een huis gaat kopen en een offerte opvraagt bij de ing je daadwerkelijk ook een finaal akkoord krijgt, want bank afwijzingen daar doen ze niet aan.

Gesloten