KNAB houdt me aan het lijntje over lijfrente

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
YamahaTyros
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2023 11:37

KNAB houdt me aan het lijntje over lijfrente

Ongelezen bericht door YamahaTyros »

Ik ben nu al twee maanden met Knab bank in gesprek om de lijfrente die van Aegon naar Knab moest verhuizen gesplitste uitgekeerd te krijgen . Ze zijn niet in staat om me een datum te geven waarop dit geregeld is. Wellicht vóór de Kerst van 2024?, stelde ik voor. Ook daar konden ze geen ja op zeggen. Al 2 maanden hoor ik: We doen het zo snel mogelijk. Ik bel nu elke week, maar het duurt allemaal Knab lang en satelliet weten ze. Ik ga zo weer bellen, maar ben bang dat ik er advocaten op moet zetten om iets in beweging te krijgen. Als er zo weer niets gebeurd is, ga ik een officiële klacht indienen. Zijn er wellicht meer adviezen of meerdere mensen die problemen met Knab niet opgelost krijgen?

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: KNAB houdt me aan het lijntje over lijfrente

Ongelezen bericht door kuklos »

Weer zo'n vertaald bericht.

@Moderators, is dit wat we willen? Gewoon allemaal vertaalde berichtjes van bots?

Methusalah
Berichten: 1174
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: KNAB houdt me aan het lijntje over lijfrente

Ongelezen bericht door Methusalah »

kuklos schreef:
26 jul 2023 14:30
Weer zo'n vertaald bericht.

@Moderators, is dit wat we willen? Gewoon allemaal vertaalde berichtjes van bots?

Aannames...Vertaal machines maken geen woorden als 'vóór' met een accent aigu. Dit is eerder via de telefoon getypt met een paar autocorrectie fouten er in.

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: KNAB houdt me aan het lijntje over lijfrente

Ongelezen bericht door Erthanax »

Automatische vertalingen leveren meestal ook geen woordspelingen als "het duurt allemaal Knab lang".

Wellicht kan het Kifid iets betekenen? U moet dan wel eerst de klachtenprocedure bij Knab hebben doorlopen, dacht ik.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: KNAB houdt me aan het lijntje over lijfrente

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Indien u een rechtsbijstandverzekering hebt dan is het verstandig om met hun contact op te nemen.
Erthanax schreef:
26 jul 2023 16:22
Wellicht kan het Kifid iets betekenen? U moet dan wel eerst de klachtenprocedure bij Knab hebben doorlopen, dacht ik.
Klopt. Eerst moet er een officiële klacht ingediend worden, daarna is het mogelijk om naar www.kifid.nl te gaan voor een bindend uitspraak (zie zelftest).

Op zoek naar andere mensen heeft geen nut omdat iedere zaak invidueel behandeld wordt.

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: KNAB houdt me aan het lijntje over lijfrente

Ongelezen bericht door 16again »

YamahaTyros schreef:
26 jul 2023 11:46
.... en satelliet weten ze.
??
Taal is in beweging, maar hier ben ik achterblijver.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: KNAB houdt me aan het lijntje over lijfrente

Ongelezen bericht door Moneyman »

Gewoon een type/ autocorrectiefout. Die satelliet had gewoon "dat" moeten zijn, lijkt mij.

Gedoe over "vertaalde botberichten" (aldus Kuklos) lijkt me onzin.

Plaats reactie