PayPal fraudelente handeling

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Aardappel
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 nov 2020 22:08

Re: PayPal fraudelente handeling

Ongelezen bericht door Aardappel »

Soms zijn er kosten voor omzetten naar buitenlandse valuta, was de transactie in NL?

HADES2001
Berichten: 540
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: PayPal fraudelente handeling

Ongelezen bericht door HADES2001 »

ambtenaar001 schreef:
16 jul 2021 22:46
Aardappel schreef:
16 jul 2021 21:38
Soms zijn er kosten voor omzetten naar buitenlandse valuta, was de transactie in NL?
Maar dat zijn niet mijn kosten, ik betaal euro. Het is een Turks streaming platform en de kassa zit volgens mij in Londen. Hoe dat dan precies gaat weet ik niet, ik moet alleen 80 euro betalen voor een gekozen pakket. Het is SKYTV4k, was zeer tevreden maar nu een beetje minder.
Waarom zouden die kosten niet voor jou zijn? jij bent degene die dingen wil afnemen uit het buitenland. London valt buiten de EU dus de euro moet omgezet worden naar Britse ponden.
Denk dat alles gewoon klopte en je voor een paar euro nu veel meer problemen op de nek haalt

V045
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 sep 2020 02:21

Re: PayPal fraudelente handeling

Ongelezen bericht door V045 »

ambtenaar001 schreef:
19 jul 2021 10:59
Het is dan vreemd dat ik de eerste keer een jaar geleden ....
Een jaar geleden was de Brexit nog niet voltooid.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: PayPal fraudelente handeling

Ongelezen bericht door Revoked »

Is uw gebruikersnaam inherent aan uw professie? Indien u hier positief op kunt antwoorden, dan verwelkom ik u in de wereld van de burger die kleine problemen ervaart met een overheid.
Indien negatief: geen idee, je maakt het jezelf te moeilijk. Doe gewoon mee, en laat het achter je.

Veldt01
Berichten: 991
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: PayPal fraudelente handeling

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Van welke betaaloptie is hier gebruik gemaakt? indien je kiest voor vriend/familie (dus zonder verzekering) dan zet paypal er voor de betaler een klein bedrag bovenop (3.xx Euro) en krijgt ander het overgemaakte bedrag.
Kies je voor regulier / met verzekering dan krijgt of de begunstigde minder dan het overgemaakte (aftrek kosten paypal) of maakt de betaler een iets hoger bedrag over om de kosten te betalen en de ontvanger het juiste bedrag te laten ontvangen (wel vreemd dat paypal niet uit kan leggen wat hier is gebeurd)

Veldt01
Berichten: 991
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: PayPal fraudelente handeling

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Paypal is voor de koper gratis als de verkoper deze op zich neemt. Indien u de settings op vriend/familie hebt laten staan (dit moet bewust worden omgezet) rekenen ze echter wel degelijk kosten aan de betaler.

Gesloten