LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabobank bkr registratie

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Artinio
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 okt 2011 17:51

Rabobank bkr registratie

Ongelezen bericht door Artinio »

Ik heb een maand geleden een bkr uitdraai gekregen waarbij rabobank op 22-week 2009 als eerste aflosdata meld bij het bkr, vervolgens 48-2009 wordt er een A, A2 en een A3 geplaatst op een dag. Ik ben naar de rabobank gegaan en zij hebben meegedeeld dat alles volgens regels is gebeurd waarop ik ben gaan mailen met het bkr te tiel. zij hebben mij geinformeerd dat ze contact hebben gehad met rabobank almelo en dat alles klopt. ik heb vervolgens een contract opgevraagd van de bank en krijg een overeenkomst van 1999 die ze zomaar even in 2009 aanmelden. ik ben hierover nooit geinformeerd en er is mij nooit iets geinformeerd dat er een registratie zou worden gemeld bij het bkr. na verschillende klachten hebben ze nu het een en ander gewijzigd, en als ik vraag wat er is gewijzigd kan niemand mij van het hele kantoor van rabobank almelo tot en met de manager vertellen wat er is gewijzigd. vandaag rabobank groep gebeld om klacht neer te leggen, en constant antwoord apparaat. dan maar langs gaan om.mijn gegevens in te zien en nu hebben zij mijn gegevens niet meer en moeten deze opvragen. ik ben nu een.beetje moedeloos en wil de publiciteit inschakelen. iemand een oplossing ?

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Rabobank bkr registratie

Ongelezen bericht door vakkiel »

Volgens mij haal je wat dingen door elkaar.
Als je een consumptieve lening afsluit wordt deze ALTIJD geregistreerd door de kredietverstrekker bij het BKR te Tiel. Dit is een normale registratie en niet negatief.
De A-coderingen waar jij het over hebt die zijn WEL negatief maar worden alleen gedaan als jij je niet aan de afspraken houdt normaal gesproken. Dus de vraag is heb jij je aan de aflossingsafspraken gehouden ?

Artinio
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 okt 2011 17:51

Re: Rabobank bkr registratie

Ongelezen bericht door Artinio »

Tuurlijk is het normaal dat ze kredieten melden bij het bkr, alleen ik heb een lening afgesloten in 1999 en ze zijn vergeten deze te melden en gaan vervolgens deze in 2009 alsnog melden zonder mij te informeren.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Rabobank bkr registratie

Ongelezen bericht door berndv »

Maar een lening levert je geen Negatieve a melding op. Heb je netjes al de afgesproken aflossingen betaald?

Vind de info een beetje te summier om duidelijk antwoord over te geven.

Een overeenkomst uit 1999? Wat was dit voor overeenkomst?

Gesloten