Toegang Bunq-rekening afgesloten

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Ron Delgado
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2023 10:32

Toegang Bunq-rekening afgesloten

Ongelezen bericht door Ron Delgado »

Na de overstap op een nieuwe iPhone raakte ik bij een inloggen bij Bunq in een script om een nieuwe rekening aan te vragen. De toegang tot mijn rekening is afgesloten ook op de iPad en de website. Gelukkig staat daar weinig geld op, maar door de bankkosten zal ik intussen wel rood staan. Aanvullen gaat niet, want dat kan alleen in de app.
Ook contact maken kan alleen binnen de app, blijkbaar. Kortom, niemand is bereikbaar. Diverse verzoeken aan de helpdesk liepen dood.

Ik zal wel niet de enige zijn met dit probleem. Nu maakt het mij nog niet veel uit, maar op een gegeven moment zal er wel gedoe komen met deurwaarders of BKR.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Toegang Bunq-rekening afgesloten

Ongelezen bericht door BreejKC »

Zie hier hoe u met Bunq, op meerdere manieren, contact kunt maken. https://nl.bunq.com/help/contact

BL2
Berichten: 4842
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Toegang Bunq-rekening afgesloten

Ongelezen bericht door BL2 »

Ron Delgado schreef:
15 feb 2023 10:40
Na de overstap op een nieuwe iPhone raakte ik bij een inloggen bij Bunq in een script om een nieuwe rekening aan te vragen. De toegang tot mijn rekening is afgesloten ook op de iPad en de website.
Wat onduidelijk verhaal, waarom is je huidige rekening nou geblokkeerd ?
Daar zal toch wel iets aan de hand zijn ?

BL2
Berichten: 4842
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Toegang Bunq-rekening afgesloten

Ongelezen bericht door BL2 »

Neem aan dat het ondertussen gewoon weer werkt. Had ik ook een keer bij een bank, even bellen en ik kreeg nog één kans.
En het probleem was opgelost binnen 3 minuten.

Plaats reactie