LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] All in One Printers van Canon

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: All in One Printers van Canon

Ongelezen bericht door kweenie »

OK, da's jammer. Ik dacht dat dit misschien bij jouw printer ook een oplossing zou kunnen zijn. Dan verschilt het kennelijk toch meer dan je denkt tussen de diverse types.
berend12 schreef:Het enige verschil was een kleine inkeping die geen invloed op het printen heeft. Voor de rest is de printkop 100% hetzelfde en de printkop paste ook precies. Dus wat is daar het doel van?
Hoe weet je dat die printerkop ook intern 100% geljk was? Misschien dat de koppen er wel het zelfde uitzien, maar intern verschillen. Dat had je immers vroeger ook met bv. floppy discs, had je hoge capaciteit en lage capaciteit, waarbij het verschil van buiten alleen zichtbaar was aan een bepaalde inkeping. Of het verschil tussen cd's, dvd's en blurays, zien er ook allemaal het zelfde uit.

Ik kan mij goed voorstellen dat ze bij een nieuw type printer niet de complete productielijn willen omgooien en dat er dus veel is dat ze niet te veel willen aanpassen. En dat ze dus het uiterlijk van de printerkopjes ook niet te veel willen aanpassen.

berend12
Berichten: 548
Lid geworden op: 16 aug 2010 20:52

Re: All in One Printers van Canon

Ongelezen bericht door berend12 »

Was het met inktpatronen maar zoals met cd`s en dvd`s etc. . Dan was er geen probleem want die mediadragers zijn universeel en werken in elk apparaat i.t.t. de inktpatronen en printkoppen. Dat is nu juist de klacht van veel consumenten.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: All in One Printers van Canon

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik heb nog nooit en dvd in mijn cd-speler kunnen afspelen... En ik heb ook nooit iets op een gewone cd kunnen opnemen.

Waar het om gaat is dat als twee dingen er van buiten gelijk uitzien, dat nog niet betekent dat ze ook intern het zelfde zijn en hetzelfde werken.

Gesloten