LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] euroconversie neprekening

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
A. Evers

euroconversie neprekening

Ongelezen bericht door A. Evers »

PAS OP !!!!!!!!

Wij krijgen hier neprekeningen van
"DATA FLEXION SOLUTIONS"
uit eindhoven

euro 219.46 voor databeheer 2002 & conversie IV-02 + verzendkosten

Nou, dus nog nooit van gehoord

telefoon & faxnummer bestaan niet

Patrick van Vugt (ACT B.V

Re: euroconversie neprekening

Ongelezen bericht door Patrick van Vugt (ACT B.V »

Ook wij hebben een factuur ontvangen van Data Flexion uit Eindhoven. Hierin worden wij ook voor een bedrag voor Euroconversie doorbelast.

Aangezien ons bedrijf serieus bij een aantal klanten een Euroconversie heeft gedaan, hebben wij tot nu toe al drie klanten aan de lijn gehad die in de veronderstelling waren dat de factuur van ons af kwam. Niet dus.

Wij hebben een mail gestuurd naar al onze klanten met het verzoek om deze nepfactuur aan ons door te geven, zodat wij verdere stappen kunnen ondernemen richting Data Flexion.

Pioneer Benelux B.V.

Re: euroconversie neprekening

Ongelezen bericht door Pioneer Benelux B.V. »

Ook wij hebben exact dezelfde factuur ontvangen van Data Flexion. Deze factuur moet in de avond na 20.00u in onze brievenbus zijn gedaan. De brievenbus staat buiten ons toegangshek.Ik vond het al vreemd dat een port betaald enveloppe na 20.00u inde brievenbus wordt gegooid.

kapsalon Time Out ,the ha

Re: euroconversie neprekening

Ongelezen bericht door kapsalon Time Out ,the ha »

Ook wij hebben een factuur gekregen van Data flexion
met een bedrag van € 219.46 en met vermelding deze nota
te betalen voor 28-01-2002.
Ik heb dit bedrijf al verschillende keren gebeld, maar er wordt nooit aan/op genomen.
Dus kijk uit voor deze zogenaamde firma.

St. Ouderenhuisvesting Ro

Re: euroconversie neprekening

Ongelezen bericht door St. Ouderenhuisvesting Ro »

Ook wij werden verblijd met een neprekening van dit oplichterszooitje. Deze kwam ter parafering op mijn bureau, en ik ken dit hele "bedrijf" niet. Ook bij mijn collega's kwam deze "dienstverlening" onbekend over.
Ik nam toen aan dat hier ging om een nepfaktuur. Via de site van Radar bleken er nog meer mensen/bedrijven zijn die deze nepfaktuur ontvangen.
Niet betalen dus.

Kunnen we geen strafrechtelijke stappen ondernemen?

Groeten
Stichting Ouderenhuisvesting Rotterdam

Kees Willemen

Sakata Seed Europe B.V.

Re: euroconversie neprekening

Ongelezen bericht door Sakata Seed Europe B.V. »

Wij hebben een nep factuur ontvangen van Data Flextion Solutions te Eindhoven. Een bedrag van 219,46 Euro moet betaald worden voor 28/01/2002.

Ook wij zouden graag zien dat hier iets aan gedaan wordt.

Met vriendelijke groet,

Nicolette Vrouwes Weberink

Altena Group B.V., Waalwi

Re: euroconversie neprekening

Ongelezen bericht door Altena Group B.V., Waalwi »

Op woensdag 30 januari 2002 lag er bij ons bedrijf een envelop in de brievenbus van DataFlexion uit Eindhoven. Daarin zat dus ook de beruchte faktuur ad. € 219,46 gedateerd op 7 januari 2002 en ook met het verzoek deze rekening te betalen vóór 28 januari 2002.

Natuurlijk betalen we niet want we zijn op de hoogte van deze nepfaktuur.

Hopelijk wordt de "dader" snel achterhaald.

Groetjes,

Ilse de Vries

Gesloten