LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.infobusiness.nl

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Peter Piersma

www.infobusiness.nl

Ongelezen bericht door Peter Piersma »

Koop hier geen hardware voor je computer, want je wordt opgelicht. Heb bij dit bedtijf meerdere malen computer onderdelen besteld en het klopt nooit. De bestelling is nooit compleet en je krijgt gebruikte spullen waar de helft van de tijd iets niet aan deugd. Als je hier achteraan gaat kom je er achter dat de service echt slecht is. De klant is koning hebben ze daar nog nooit van gehoord.
Voorbeeld: Ik Bestel een lite-on 16x48 dvd-rom en krijg een gebruikte en beschadigde Matshita(?) van bijna twee jaar oud.
Voorbeeld: Als je daar een processor besteld krijg je een gebruikte terwijl je voor een nieuwe betaald.
Dit is nog maar één van de vele voorbeelden.
Je betaald onder rembours en daar maken ze misbruik van.
Ik kan mij hier zeer boos over maken, terwijl je er bijna niets tegen kunt beginnen. Waardeloos bedrijf.

sjonnie

Re: www.infobusiness.nl

Ongelezen bericht door sjonnie »

klopt die man is ongveer 5 jaar geleden voor zichzelf
begonnen in deventer aan de heuvel 24 maar ik heb toen in de tijd een moederbordt en geheugen en een atx kast gekocht gewoon bij hem aan huis kom thuis wil de boel inbouwen moederbordt kapot heb ik hem gebeldt {spiegelenberg}ja dat was niet zo want dat ding was nieuw
en moest volgende week maar een keer bellen om langs e komen om te ruilen heb toen een ander gekregen en die was wel goed

2 maanden geleden heeft mijn buurman daar geheugen gekocht
en wat denk je kapot bleek ook 2e hands tezijn deze man verkoopt spullen die andere ruilen omdat ze kapot zijn
weer voor nieuw en als je klaag doet die moeilijk of gooit die gewoon de hoorn van de telefoon weer neer

het is een handelaar die zijn bedrijf voor op een klein zoldertje en hij heeft helemaal geen verstandt van pc,s
allen maar van verkopen en volgens pas alles prima kwa onderdelen bij elkaar

ik kan nog wel veel meer op noemen hij is niet erg gewildt hier in deventer als je toch goedkoop iets wil hebben
ga dan naar www.norrod.nl deze zaak zit onderandere in zwolle goede serverce en garantie

Gesloten