LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cd brander besteld bij FunPrice computers groningen

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Donald Koeman

cd brander besteld bij FunPrice computers groningen

Ongelezen bericht door Donald Koeman »

Ik heb dus een cd brander besteld bij funprice computers, dit heb ik via internet gedaan. Ik heb dit gedaan omdat ze wel betrouwbaar naar mij toe overkwamen en dus heb ik ook vooraf betaald. Toen de bestelling gedaan was is alles goed verwerkt en kreeg ik zeer spoedig mijn brander via de tpg post. Alleen 1 probleem: Dat bedrijf stuurde mij die brander gewoon even onder rembours terwijl ik €59,95 al betaald heb (incl. verzendkosten) en nu nog eens €67,- moest dokken. Ik weiger het pakketje en bel die gasten op. Zonder maar iets te noteren weten zij mij te vertellen dat ik het pakketje moet laten retourneren en dan wordt hij gewoon 'als vooraf al betaald' weer verzonden. Ik heb hem vrijdag terug laten sturen en nu (di.) heb ik nog niks, ook kreeg ik vrijdag weer een nieuw pakketje met wéér rembours dus ik ga ook deze terugsturen en nu hoop ik die brander nog vóór kerst 2003 heb! Dus ik zou zeggen denk er goed om waar je iets koopt, vooral op internet. Een pagina kan veel zeggen, maar niet of een bedrijf betrouwbaar handelt. OPLICHTERS!

flipje

Re: cd brander besteld bij FunPrice computers groningen

Ongelezen bericht door flipje »

Wel eens wat besteld daar, na in eerste instantie wat trage reactie werd het bij mij wel correct afgehandeld (had een kapot videokaartje erbij zitten, gewoon teruggestuurd en daarna een nieuwe ontvangen).

bart

Re: cd brander besteld bij FunPrice computers groningen

Ongelezen bericht door bart »

Zelfde gehad bij funprice groningen. En vooral stefan weet je he bloed onder de nagels vandaan te halen. Als ik 8 weken gewacht heb op een reparatie zegt ie dat ik niet zo ongeduldig moet zijn als ik hier kwaad om wordt.
Absolute oplichters

R.Grave
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2003 20:45

Re: cd brander besteld bij FunPrice computers groningen

Ongelezen bericht door R.Grave »

Keihard de goedkoopste. Das hun verkoop zinnetje. Nou ik ken hier in de stad Groningen echt winkels die goedkoper dan hen zijn. Dus wat ze doen is keihard mensen bedonderen met van alles.

Gast

Re: cd brander besteld bij FunPrice computers groningen

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Ronald Koeman zulke spullen moet je ook op het Waterlooplein kopen. Moet je vragen naar Teun.

Gesloten