LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleiding door Transip?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
tomas.vd-meer
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2017 17:28
Contacteer:

Misleiding door Transip?

Ongelezen bericht door tomas.vd-meer »

Allen pas op,
Suggestieve misleidende reclame Transip!

Ik heb een aantal producten aangeschaft bij Transip. Allereerst leek het mij een goede plek om een aantal meerdere kleinere backups te plaatsen. Transip leek mij wel goed, ze geven namelijk op de website aan dat alle bestansoorten zijn te plaatsen op de website/cloudspace, Ook zou de snelheid prima moeten zijn.

Transip.nl een goedogende provider bied Cloud opslag mogelijkheden aan. Leuke prijzen en ze adverteren met een schema waarin ze zichzelf met concurrenten vergelijken. Ze stellen elke bestandssoort in upload te ondersteunen. Echter in de praktijk kan hun systeem dit bestand niet wegschrijven. Als je verhaal komt halen, zeggen ze je dat het niets te maken heeft met de ondersteuning en dat de servers er nog niet klaar voor zijn. Ook zeggen ze dat je niks hebt aan te merken op een "gratis" product die je pas verkrijgt nadat je een product hebt aangeschaft, waar overigens reclame voor wordt gemaakt.

Als je ze aanspreekt over de beloofde sneleheden die er zijn te behalen in de cloudspace, smijten ze je om de oren met termen waar een niet-ICT'er niks mee kan.

Als je ze opheldering vraagt waarom ze op een onduidelijk wijze omschrijving geven aan hun product; krijg je te horen dat je de terminologie niet goed begrijpt. Terwijl dit bedrijf zich toch echt richt op de grote massa.

Ook als je ze verteld dat je al je webspace naar hun hebt overgeschakeld en nu weer wegmoet door deze misleidingm geven ze geen gehoor.

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: Misleiding door Transip?

Ongelezen bericht door Hatertje »

Gaat dit over stack? Misschien proberen je bestanden te proberen te zippen of rarren. Over welke extensie hebben we het hier?

tomas.vd-meer
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2017 17:28
Contacteer:

Re: Misleiding door Transip?

Ongelezen bericht door tomas.vd-meer »

Dit gaat inderdaad over STACK. Complimeren is voor mij geen optie, daarom was ik klant bij hun geworden. Maar niks werkt helaas

Gesloten