LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pc4everyone

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Norea
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mar 2008 19:17

pc4everyone

Ongelezen bericht door Norea »

pc4everyone is een internet computerbedrijf dat computers opkoopt van bedrijven en ze up to date maakt. Vervolgens kun je via de site een computer/laptop van ze kopen.
Ik heb vorig jaar via hen een laptop gekocht voor mijn zoon, die me 500 euro heeft gekost. Na 1 maand crashte de harde schijf en heb ik ze gebeld voor advies. Zij raadden me aan de laptop op te sturen, wat ik heb gedaan en ik zou gebeld worden als de reparatie me geld zou gaan kosten. Twee dagen later werd ik gebeld door iemand die me op een erg vervelende manier de wind van voren gaf omdat ik de laptop te slecht zou hebben verpakt. Vervolgens hoorde ik twee weken niets en ben ik zelf maar eens gaan bellen. Ze waren er mee bezig. Bij een volgend telefoontje, weer heel vervelend, kreeg ik te horen dat ik 68 euro moest betalen en dat ik anders de laptop niet terug zou krijgen. Geen overleg over de kosten en de garantie gold kennelijk ook niet. Ik heb betaald en vervolgens bleek dat ze er een kleinere harde schijf in hadden teruggezet dan er in zat.... Ik ben nu al maanden aan het bellen omdat ik mijn geld terug wil en steeds beloven ze me terug te bellen, ik hoor echter niets meer. Pc4 everyone heeft voor mij wel afgedaan
Norea

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door jor »

Hm , zeker een slechte ervaring. Hier kocht een paar weken geleden een buurvrouw een leuke computer (Pentium IV. 2.0) met 15 Inch TFT van dell voor €235.-. Net ding en geen problemen( komt misschien nog?)

Mvg Jor.

Norea
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mar 2008 19:17

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Norea »

Ik hoop niet dat ze problemen krijgt!
het gaat me vooral ook om de slechte service en het ontbreken van contact. Heb nu een computer met een kleinere harde schijf dan waar ik voor betaald heb en ze vinden het verder niet nodig op mijn klacht te reageren.
Gr
Norea.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik zou niet meer bellen, maar een (aangetekende) brief sturen. Vermeld hierin kort maar krachtig de gebreken en wat er aan gedaan is. Op de consuwijzer kun je een voorbeeld brieven vinden. In dit geval wil je ontbinding + garantie.

Stel dat je het product wel goed hebt verpakt en dat zij de non-conformiteit nu op de verzending willen afschuiven. (De verzending komt voor jouw risico. Non-conformiteit, het ondeugdelijk zijn van het product, niet.) Garantie houd met zich mee dat de bewijslast omdraait. Zij moeten dus bewijzen dat het product goed was.

Als je een verzoek er bij plaatst of ze willen reageren, zou je eerst kunnen proberen om de brief niet aangetekend te versturen. Je kan er altijd nog een tweede achteraan sturen.

PC4Everyone.nl
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 jun 2008 14:33

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door PC4Everyone.nl »

Beste lezers,

Bij deze een reactie van PC4Everyone zelf, zodat u een objectief oordeel kunt vellen over bovenstaande verhalen.

Allereerst een reactie op het bovenste bericht:
De dame in kwestie, mw. S, heeft op 3 oktober 2007 een laptop bij ons besteld: een HP nC6000 voor € 499,-, deze heeft ze onder rembours door ons laten bezorgen. Hierbij heeft zij gekozen voor onze standaard garantie welke inhoudt dat zij bij problemen contact met ons opneemt, dan kunnen wij eventueel (tegen meerprijs) de pc ophalen, of de klant stuurt hem zelf op.
Mw. S. heeft ervoor gekozen de laptop op te sturen, en wij hebben inderdaad de laptop per post ontvangen. Helaas heeft mevrouw S. de laptop in een Albert Heijn tas gewikkeld en bij de post aangeboden. Zoals u wellicht kunt voorstellen is de laptop hier niet geheel ongeschonden door gebleven. Inderdaad heeft mijn collega toen telefonisch contact gezocht met deze dame. Omdat hij trots is op ons product en zelf dagelijks alles met grote zorg inpakt voor verzending was hij met stomheid geslagen toen hij zag dat zo een kostbaar en mooi apparaat zo wordt behandeld. Dit heeft hij inderdaad gemeld, maar ‘de wind van voren geven’ is zeer overdreven.
De harde schijf bleek inderdaad gecrasht, helaas niet door een materieel probleem, maar waarschijnlijk door een virus. Hier kunnen wij uiteraard geen garantie op geven.
Door de manier van verzenden bleek er echter meer defect te zijn dan de hardeschijf. De laptop was dermate beschadigd dat het apparaat niet meer te herstellen bleek.
Uit het telefoongesprek dat volgde bleek dat mevrouw persoonlijke problemen had, en psychisch niet in orde was. Naar aanleiding van dit gesprek hebben wij besloten mevrouw een andere laptop te geven. Het enige dat zij hoefde af te rekenen was de nieuwe installatie van Windows (á € 40,-) en het overzetten van de data (€ 28,-).
Hierover is een goed (telefonisch) gesprek geweest met mevrouw, en ze is akkoord gegaan. Vervolgens hebben wij de laptop goed verpakt teruggestuurd.

Voor ons is op zo een moment de zaak afgerond en is de klant zeer goed geholpen. Het bleef daar echter niet bij. Mw. S. heeft nog een aantal maal contact met ons gezocht; plotseling bleek mevrouw ontevreden te zijn over onze service.
Ze heeft een (handgeschreven) brief gestuurd waarin een aantal persoonlijke problemen wordt genoemd en ze heeft ettelijke malen telefonisch contact opgenomen om haar beklag te doen. Het was ons echter onduidelijk waarom, mevrouw heeft een andere laptop van ons gekregen en haar oude bestanden zijn gered. Veel betere service kan je wat ons betreft niet verwachten!

Dan het verhaal van dhr. eronder:
Wij geven toe dat één en ander een stuk soepeler had kunnen lopen in dit geval. Er is nooit bewust gelogen tegen meneer en wij (ik, J. genoemd in het verhaal) zijn altijd begripvol, netjes en correct geweest.

Toen dhr. vroeg om zijn niet goed-geld terug regeling zijn wij direct akkoord gegaan en hebben wij het bedrag overgemaakt naar de klant. Inderdaad het bedrag zonder verzendkosten, in onze voorwaarden staat ook dat wij deze niet hoeven te retourneren. Onduidelijk was in eerste instantie dat het een DOA (dead on arrival) betrof, inmiddels is ook het bedrag van de verzendkosten teruggestort.

Als meneer zo teleurgesteld is, wat deels goed te begrijpen is, lijkt het ons de normale weg om contact op te nemen en een en ander te bespreken. Jammer dat dit niet gebeurd is.

Samengevat:
Wij zijn een bedrijf waar mensen werken en dus inderdaad fouten gemaakt kunnen worden. Hierin zijn wij altijd toegeeflijk geweest, en natuurlijk is het niet ons doel om mensen te bedriegen, bestelen of frustreren.
Gevallen als hierboven kunnen gebeuren en moeten opgelost worden, niet omdat men een dergelijke tekst post op het internet, maar omdat men daar recht op heeft.
Een forum als dit is waardevol voor informatie over internet bedrijven. Helaas kan een zelfde soort forum veel meer kapot maken dan de topic starter wellicht in gedachten had.

Wij zijn niet onredelijk en staan open voor een goed gesprek.

Dit bericht is toegevoegd door PC4Everyone zelf om u, als klant, een objectieve mening te geven. Het staat u vrij te reageren, maar heeft u óns wat te zeggen, neem contact op met ons.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door alfatrion »

@PC4Everyone.nl:

In het geval van dhr. hebben was het resultaat echt niet goed. Dat jullie in de AV hebben opgenomen dat je verzendkosten niet hoeft te retourneren maakt dit nog niet rechtsgeldig. De klant heeft conform de wet koop op afstand terug gave van de verzendkosten en daar mag niet in het nadeel van de consument van worden afgeweken. Hij verwijst naar art. 7:46d jo 7:46j BW. De consuwijer meld dat ook.. Het is irrelvant of het product DOA was of niet.

Ik het geval van Mw. S. is, afgaande op jullie verhaal, het resultaat meer dan redelijk. Dit komt voornamelijk door de zeer coulante opstelling ter aanzien van de wijze van verzending. Het artikel van de consuwijer is hier overgens ook van toepassing maar dan in het voordeel van de winkelier.
De harde schijf bleek inderdaad gecrasht, helaas niet door een materieel probleem, maar waarschijnlijk door een virus. Hier kunnen wij uiteraard geen garantie op geven.
Wat bedoel je precies als je zegt dat de harde schrijf 'gecrasht' was?
Uit het telefoongesprek dat volgde bleek dat mevrouw persoonlijke problemen had, en psychisch niet in orde was. Naar aanleiding van dit gesprek hebben wij besloten mevrouw een andere laptop te geven. Het enige dat zij hoefde af te rekenen was de nieuwe installatie van Windows (á € 40,-) en het overzetten van de data (€ 28,-).
Is dit vanwege de verzending of het standaard de praktijk om deze kosten in rekening te brengen bij vervanging?

Overgens wel een pluim dat je de namen anoniem houd.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door alfatrion »

Recht boven in het bericht zit een knop waarmee je teksten kunt aanpassen. Dat zou in dit geval wel goed zijn denk ik. Voor de naamswijzeging zou je misschien een mailtje kunnen sturen naar een admin.

PC4Everyone.nl
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 jun 2008 14:33

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door PC4Everyone.nl »

Anno augustus 2008 is het Internet de grootste winkel ter wereld. Dit biedt voor zowel winkelier als gebruiker veel voordelen. Het biedt echter ook veel nadelen, kijk maar eens naar illegale kopieën in de muziek en film industrie en het onbeperkt verspreiden van allerlei soorten beeldmateriaal die niet voor ieders ogen geschikt kunnen zijn.

Een heel ander veel minder besproken nadeel van Internet is de manier waarop mensen hun ongezouten mening kunnen uiten en daar individuen of bedrijven behoorlijk mee kunnen schaden. Dit schaart men onder de categorie “vrijheid van meningsuiting”. Vrijheid van meningsuiting is een recht en is als zodanig in de wet opgenomen. Echter, door de toegankelijkheid van het Internet en de daarmee gepaard gaande, eenvoudige mogelijkheid om de individuele al dan niet gefundeerde frustraties over een bedrijf of organisatie onder een miljoenen publiek te verspreiden wordt dit recht geschonden. “vrijheid van meningsuiting” staat als volgt in de wet omschreven:

Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid van burgers om hun overtuigingen kenbaar te maken, zonder voor vervolging door de staat te hoeven vrezen.
Vrijheid van meningsuiting wordt vaak beschouwd als een integraal concept in democratieën. De vrijheid om zonder angst voor vervolging je mening te kunnen uiten staat expliciet vermeld in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens.
De wettelijke beperkingen op de vrijheid van meningsuiting kunnen per rechtsstaat verschillen. Het Nederlandse strafrecht richt zich tegen smalend taalgebruik en aanzetten tot haat, belediging van gezagsdragers en het verspreiden van leugens (laster en smaad), maar minder of niet tegen obsceniteit of schendingen van goede smaak.

Programma’s als TROS Radar en soortgelijke zouden veel beter onderzoek moeten doen naar de waarheid van een artikel dat op hun website verschijnt. De initiële gedachten om op het Internet (en in het geval van TROS radar eveneens via televisie) mensen te waarschuwen voor fraude en/of bedrog is een goede. Echter, het breeduit publiceren van een persoonlijk ongenoegen van een individu tegenover een organisatie waarbij er altijd sprake zal zijn van twee kanten van het verhaal is in strijd met de eerder genoemde wet.

Het is hierbij opmerkelijk om te constateren dat we inmiddels in een stadium zijn beland waarbij websites als TROS Radar gebruikt worden om mee te chanteren. Een schrijnend voorbeeld is het verhaal van een mevrouw die een half jaar na het aanschaffen van een laptop meldt dat het product niet naar tevredenheid functioneert en dat ze haar geld terug wil. Bij dit verzoek werd dringend vermeld dat ze erg goed was met Internet en dat ze, indien ze niet p.o. haar geld terug zou krijgen, overal op het Internet en met name op TROS Radar, zeer negatieve “posts” zou plaatsen over de leverancier. Deze vrouw heeft na 6 maanden gebruik haar volledige aankoopbedrag terug gekregen....
Dit is een probleem waar vooral kleine bedrijven mee te kampen hebben. Bedrijven die het niet of nauwelijks kunnen veroorloven hun klandizie kwijt te raken. De impact van een dergelijke “post” is verhoudingsgewijs dan ook veel groter dan als dit bij een grote multinational gebeurd.

De intentie van een forum als TROS Radar beheert, is naar alle waarschijnlijkheid particulieren de mogelijkheid te bieden zich te behoeden voor malafide personen en bedrijven. Dat is een goed streven, en kan enkel toegejuicht worden. Zo is de journalistieke correctheid van het programma zeer juist. Het is daarentegen op het forum mogelijk berichten achter te laten zonder dat er enige controle plaatsvindt. Het feit dat er ‘ongemodereerde’ reacties worden toegestaan is misleidend en leidt ertoe dat een dergelijk medium misbruikt wordt, met alle gevolgen van dien.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door jor »

Een hoop woorden, in de forumregels staat trouwens ook dat je een onderwerp maar 1 maal mag plaatsen! Geld zelfs voor pc4everyone.
Het is niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, emailadressen en privé-adressen) van anderen in de bijdragen op te nemen.
<<<Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.>>>
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten

Ton K.
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 feb 2008 16:05

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Ton K. »

Mijn ervaring met PC4everyone is eveneens slecht. Afspraken over levering werden in eerste instantie niet nagekomen omdat de betaling niet binnen zou zijn. Toen de betaling eenmaal door PC4everyone was gevonden werd er niet-werkende apparatuur geleverd (monitor zelfs zichtbaar kapot!). Afspraken over omruilen werden slecht nagekomen: of men kwam niet opdagen of men leverde herthaaldelijk apparatuur die niet overeenkwam met wat er was besteld en dus moest worden omgeruild Uiteindelijk na zes keer vrijnemen en vier pogingen van PC4everyone om te leveren wat was besteld heb ik de moed opgegeven en gevraagd om mijn geld terug. Dat heb ik inderdaad teruggekregen, zij het dat ik daar weer heel wat keren over heb moeten bellen.
Uiteindelijk heb ik elders een perfecte gebruikte PC gekocht en dat zopnder de lijdensweg en ergernis die PC4everyone me hebben opgeleverd. Trek zelf je concluisies!

PC Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 nov 2008 11:32

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door PC Gebruiker »

Ik zoek een goede nieuwe pc, want mijn oude pentium3, 1ghz is aan vervanging aan toe, en heb ik zo'n beetje het hele internet op afgezocht en alle computerzeken afgelopen voor prijsvergelijk.

Toevallig kwam ik op http://www.pc4everyone.nl/.
Het lijken wel betaalbare pc's en ben eigenlijk geinteressert in een goede desktop pc. Maar door al die berichten op dit forum ben ik wat huiverig geworden.

Is het echt niet vertrouwd om daar een pc te bestellen of zelf af te halen?
Ik kijk wel uit waar ik mijn dure centen laat want ik heb maar een bijstand uitkering en niet zo breed.

Kan mij iemand adviseren?

Dank.

Groet,

JL

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Ulbe »

Wanneer ik de pc bij pc4everyone.nl bekijk, krab ik me toch een beetje achter de oren,

Ik zie hier een website met computers van 4 tot 5 jaar geleden, en dat voor een toch relatief hoge prijs, dat deze afgeschreven bedrijfscomputers goed werken twijfel ik niet aan,

Pc4everyone zal deze computers ongetwijfeld schoonspuiten en alles checken voordat de systemen de deur uit gaan,

De pc's zijn in mijn ogen stevig geprijsd en hebben in hun "vorige leven" al aardig wat draaiuren gemaakt, in een bedrijf worden deze systemen de gehele dag door gebruikt, en sommigen moeten zelfs 24 uur per dag ingeschakeld blijven,

Daarbij is mijn ervaring dat je al snel te veel wilt met zo'n oud systeem, zodoende je eerst aan het upgraden slaat van de oude computer, en dan wanneer je niet meer verder kan, alsnog een nieuwe computer koopt,

Ik zou persoonlijk niet snel aan een dergelijk systeem beginnen, en door sparen voor een nieuwe set, het kost wat meer maar dan heb je ook wat,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door alfatrion »

Over ieder bedrijf komt wel een keer een klacht binnen. Dit bedrijf heeft niet ongebruikelijk veel klachten.

Ik adviseer je om wat rond te kijken. Bij paradigit heb je al een nieuwe PC heb je al vanaf 250 euro. Op tweakers.net kun je winkels met elkaar vergelijk in prijs en service.

Ton K.
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 feb 2008 16:05

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Ton K. »

Je moet bij PC4 Everyone heel erg goed opletten wat ze je leveren. Het beste is om zelf in Haarlem de spullen af te halen en heel erg goed te controoleren of alles heel is, schoon is en goed werkt. Als ze gaan toezenden of bezorgen kun je je een hoop ellende op de hals halen omdat ze spullen leveren die niet goed werken, niet compleet zijn etc. Dan moet er geruild worden en weer bezorgd en de ervaring leert dat ze zich niet altijd aan gemaakte afspraken houden. Mijn advies: zoek een goede tweedehands winkel in de buurt waar je persoonlijk advies en garantie krijgt of zoek een internetwinkel met een keurmerk die ook goede recensies van klanten heeft gekregen. Want het oordeel van klanten is vaak de beste graadmeter. En als je het oordeel van klanten over PC4Everyone leest.......!

Succes met je aankoop.

Bart B
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2008 14:38

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Bart B »

Ik vond deze berichten over pc4everyone gelukkig pas nadat ik mijn PC al had gekocht. Wat een verhalen allemaal. Het heeft me in ieder geval wel uitgedaagd om even iets over mijn ervaring te schrijven.

Ik heb op maandag 15/12 een PC incl TFT van pc4everyone ontvangen. Deze had ik afgelopen donderdag besteld via de website, nadat deze me was aanbevolen door een collega. Niets van al het bovenstaande is op mij van toepassing geweest. Ik ben erg goed geholpen, afspraken zijn netjes nagekomen en, niet onbelangrijk, ik heb voor 149,- een complete PC incl Windows XP en een TFT scherm bij me thuis staan.

Het valt me ook op dat er in dit onderwerp eigenlijk maar weinig zinnigs wordt gezegd. Eerlijk gezegd vind ik alleen de antwoorden van de beklaagde en van alfatrion interessant en wel onderbouwd.

Laat ik dan maar eens afsluiten met iets extra positiefs (past ook wel bij de tijd van het jaar)! Ik raad iedereen aan om voor een goede prijs een goede PC met goed service aan te schaffen bij pc4evryone. En als ik zelf weer eens wat nodig heb ga ik zeker naar ze terug!

mibinija
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2009 22:10

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door mibinija »

Ook wij hebben een slechte ervaring met pc4everyone!
Een kleine jaar terug hebben we een Toshiba portege m200 (650 euro met extra batterij) gekocht.
Binnen korte tijd moest hij weer retour worden gezonden omdat hij niet meer wilde werken. Volgens hen een virus, waarbij wij onze vraagtekens hebben. Ook de muis werkte niet goed en de schroefjes liepen er 1 voor 1 uit. Het gevolg was dat we 55 euro moesten betalen voor verzendkosten, verzendmateriaal(terwijl wij hem in zeer degelijk materiaal hun hadden toegezonden) en nieuw software. (Opstart diskette kunnen we niet maken bij deze laptop. Komt hun natuurlijk wel goed uit) Pas na een maand kregen we de laptop retour. De schroefjes waren er of niet in of waren bij ontvangst per post er al weer uit. De muis had nog steeds dezelfde problemen. Bovendien bleek de adaptor een kabelbreuk te hebben. Geluid werkte inmiddels ook meer niet dan wel.
Een paar maand later sprong het scherm spontaan. Niet tijdens een val of iets dergelijks. Ook was de laptop niet kort van te voren gevallen. Mailtje hierover gestuurd en ja het bleek toch wel garantie te zijn. Opgestuurd met vermelding van de klachten en hoe en wat. Wat bleek geen garantie!!! Ze hebben de laptop nog wel weer retour gezonden met een nog grotere breuk in het scherm en verder hebben ze hem ook niet gerepareerd. Nu konden we de laptop ook niet meer normaal gebruiken omdat hij niet normaal meer wil typen. Het gevolg binnen 1 jaar ruim 725 euro lichter en geen laptop meer. Bellen oid heeft ook geen zin, je moet voor hun technische dienst een duur 0900 nummer bellen.
Bij ons thuis is pc4everyone - pc4nobody.

PC4Everyone.nl
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 jun 2008 14:33

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door PC4Everyone.nl »

Deze heer heeft gekocht op 23 mei:
Toshiba Portégé M200 € 499,- (nieuwprijs € 2300,- in 2006)
Externe DVD-RW € 0,-
Nieuwe accu, nieuwe originele tas
en nieuwe tablet PC pen (actie) € 129,-
Afgeleverd in Valthermond € 15,-
12 maanden Carry in garantie € 0,-
Totaal € 643,-

Er is hier sprake van een zeer bijzondere laptop:
* Schroefjes lopen er spontaan uit
* Scherm barst spontaan
* System32 bestand beschadigt spontaan
* Adapter heeft spontaan een kabelbreuk

Wij betreuren het dat deze klant zo ontevreden is en zullen contact met hem opnemen.

mibinija
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2009 22:10

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door mibinija »

PC4everyone heeft op 27 mei 2009 op internet beloofd om contact met ons op te nemen. Tot op heden hebben we nog steeds niets gehoord.
Als dit een indicatie is van betrouwbaarhied van het bedrijf, is ons vertrouwen gedaald tot beneden het nulpunt.

Sjaakverkade
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2009 11:58

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Sjaakverkade »

@ PC4Everyone
Een system32 bestand kan wel degelijk spontaan beschadigt raken dit is niet door de klant maar natuurlijk gewoon door Microsoft.
Bijv. door een vastloper waarbij de gebruiker niet "normaal"kan afsluiten en genoodzaakt is om de uitknop 10 seconden in te drukken.

De rest van de problemen klinken wel als een laptop die een stuiter heeft gemaakt en ik neem aan dat PC4Everyone.nl dit uitvoerig controleert voordat zij een laptop versturen.

cornelis 20
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2009 14:36

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door cornelis 20 »

Bij PC4EVERYONE een laptop gekocht een gebruikte voor 364 Euro Deze bleek niet goed te werken .terug gestuurd en gebeld door de afdeling verkoop dat ik het bedrag terug zou krijgen en binnen 30 dagen.
Inmiddels kontakt opgenomen en weer werd mij beloofd dat ik mijn geld zou ontvangen en wel op 14 Augustus inmiddels is het 20 Augustus Had ik dit forum maar eerder gelezen Dan had ik zeer zeker geen Laptop gekocht bij PC4EVERYONE uit Haarlem ik houd jullie op de hoogte groetjes Cees

Gesloten