LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Phone Expert Oss

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
elice
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:19

Phone Expert Oss

Ongelezen bericht door elice »

Ik geef een oudere mevrouw tabletles. Deze mevrouw kocht hier een Samsung Galaxy TAB4 T530 tablet.
Meteen vertoonde deze tablet problemen bij diverse apps.
Ze is meerdere malen naar de winkel terug geweest. Telkens zetten ze de tablet in fabrikstoestand terug. Uiteindelijk is hij opgestuurd naar Samsung dat heeft 3 weken gekost. Geen onderzoeksbon en de tablet was in dezelfde toestand.

Toen stelde de verkoper voor optie 1 weer opsturen en weken kwijt zijn of optie 2 om hem dan zelf te maken voor €20,-.
Ook dat heeft weer niet geholpen. Het uiteindelijke advies was geen Apps meer installeren op de tablet.
Ik ben met mevrouw nog terug gegaan en hij blijf zich verschuilen achter de fabrikanten die moeten dat maar oplossen. En voor deze service (resetten naar fabriekstoestand) moest je maar betalen.

Toen kwam ik tot het idee dat deze tablet misschien een update naar Android 5.0 moest krijgen.
Problemen waren opgelost.

Je verwacht dat als je naar Phone Expert Oss gaat dat ze verstand van zaken hebben.
Helaas niet!

Gesloten