LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reparatie laptop/Dixons.

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
wolvenroedel
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2009 16:05

Reparatie laptop/Dixons.

Ongelezen bericht door wolvenroedel »

In februari 2009 heeft mijn schoondcohter een laptop aangekocht bij Dixons met een garantietermijn van één jaar + een extra verzekering voor ongelukjes.
Nu vijf maanden na aankoop is deze laptop al drie keer bij Dixons ter
reparatie aangeboden, de laatste keer op donderdag 30 jullie 2009.
Omdat mijn schoondochter het flink zat was, en heeft verteld dat dit de derde keer was dat zij met een defecte laptop een bezoek bracht aan Dicsons heeft zij laten weten dat zij haar aankoopbedrag vergoed wilde dan wel een nieuwe laptop omdat de aangekochte laptop niet voldeed aan de eisen die de consument er van mag verwachten.
Dixsons echter wenste hier niet op in te gaan sterker nog, Dixsons probeerde zijn straatje schoon te vegen door te zeggen hier kunnen wij niets aan doen wand de fabriekant is hiervoor aansprakelijk en niet wij.
Staat Dixsons met deze uitspraak in haar recht of zijn zij de verantwoordelijke persoon en kan mijn schoondochter inderdaad haar aankoopbedrag terug vragen dan wel een andre laptop eisen.

Gr. Wolvenroedel.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Reparatie laptop/Dixons.

Ongelezen bericht door BBCS »

Wat zijn dan de klachten, dus wat zijn de problemen met de laptop?

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Reparatie laptop/Dixons.

Ongelezen bericht door Cesar »

Een Acer????

wolvenroedel
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2009 16:05

Re: Reparatie laptop/Dixons.

Ongelezen bericht door wolvenroedel »

De klachten zjn: Als de laptop wordt aangezet, zowel op lichtnet als op batterij er geen beeld op het scherm verschijnd. De koeling hoor je wel draaien maar verder gebeurd er niets.

Gr. wolvenroedel.

Gesloten