LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp verkoopt niet-originele i pads?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Rolfski
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 jun 2017 13:00

Wehkamp verkoopt niet-originele i pads?

Ongelezen bericht door Rolfski »

Mijn dochter heeft een probleem met haar Apple I pad mini. Hij functioneert niet meer. Hij is alleen werkend te krijgen met een Apple ID. De apple ID die zij heeft, is voor Apple niet voldoende: zij willen de originele aankoopbon hebben. Wij hebben de Apple I pad mini gekocht bij Wehkamp, maar Wehkamp heeft niet het originele aankoopbewijs meegeleverd. dat heeft Apple nodig heeft om het activeringsslot eraf te halen. Wehkamp kan dat ook niet geven?
Zijn er meer ervaringen met dit probleem? Graag hoor ik hoe ik dit moet oplossen.
Laatst gewijzigd door Rolfski op 09 jun 2017 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Wehkamp verkoopt niet-originele i pads?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Rolfski schreef:Mijn dochter heeft een probleem met haar Apple I pad mini. Hij functioneert niet meer. Hij is alleen werkend te krijgen met een Apple ID. De apple ID die zij heeft, is voor Apple niet voldoende: zij willen de originele aankoopbon hebben. Wij hebben de Apple I pad mini gekocht bij Wehkamp, maar Wehkamp heeft niet het originele aankoopbewijs meegeleverd. dat heeft Apple nodig heeft om het activeringsslot eraf te halen. Wehkamp kan dat ook niet geven?
Zijn er meer ervaringen met dit probleem? Graag hoor ik hoe ik dit moet oplossen.
Hoe moet ik de topictitel zien in relatie tot het geschetste probleem?

Blijkbaar klopt er iets niet aan de Apple id van je dochter.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Wehkamp verkoopt niet-originele i pads?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Rolfski schreef:Mijn dochter heeft een probleem met haar Apple I pad mini. Hij functioneert niet meer. Hij is alleen werkend te krijgen met een Apple ID. De apple ID die zij heeft, is voor Apple niet voldoende: zij willen de originele aankoopbon hebben. Wij hebben de Apple I pad mini gekocht bij Wehkamp, maar Wehkamp heeft niet het originele aankoopbewijs meegeleverd. dat heeft Apple nodig heeft om het activeringsslot eraf te halen. Wehkamp kan dat ook niet geven?
Zijn er meer ervaringen met dit probleem? Graag hoor ik hoe ik dit moet oplossen.
De Wehkamp stuurt altijd een factuur mee bij het toesturen en volgens mij kun je hem ook gewoon online vinden.

NeoDutchio
Berichten: 12325
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Wehkamp verkoopt niet-originele i pads?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Apple heeft niets te maken met de factuur die Apple naar Wehkamp gestuurd heeft. U heeft zelf een aankoopfactuur met alle gegevens die overeenkomen met de Ipad die u ter reparatie heeft aangeboden. Tenzij u een ander apparaat heeft ontvangen dan besteld of heeft opgestuurd. Apple wil bewijs zien.

stofzuigertje

Re: Wehkamp verkoopt niet-originele i pads?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Omdat er zowel gestolen goederen verhandeld worden als Chinese imitatie moeten ze een aankoop factuur hebben.

Dat daar ook andere producten op staan maakt niets uit.
Gewoon copy van die bestelling toen.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Wehkamp verkoopt niet-originele i pads?

Ongelezen bericht door chrisd1 »

stofzuigertje schreef:Gewoon copy van die bestelling toen.
Je bedoelt van de faktuur, zoals hierboven al aangegeven door snuffel1??

Rolfski
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 jun 2017 13:00

Re: Wehkamp verkoopt niet-originele i pads?

Ongelezen bericht door Rolfski »

Heb jij dat ook gedaan, stofzuigertje, en is het toen in orde gekomen?

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Wehkamp verkoopt niet-originele i pads?

Ongelezen bericht door chrisd1 »

stofzuigertje schreef:Gewoon copy van die bestelling toen.
Een bestelling kan b.v. worden geannuleerd??

stofzuigertje

Re: Wehkamp verkoopt niet-originele i pads?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Nee, ik heb geen I Pad... en Wehkamp heeft een factuur na aflevering...
Bestellen, ja dat is niet voldoende....

Maar als webshop moest ik wel gegevens leveren wegens grijze import, imitatie en gestolen goederen die vele importeurs niet behandelen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Wehkamp verkoopt niet-originele i pads?

Ongelezen bericht door crazyme »

Rolfski schreef:Mijn dochter heeft een probleem met haar Apple I pad mini. Hij functioneert niet meer. Hij is alleen werkend te krijgen met een Apple ID. De apple ID die zij heeft, is voor Apple niet voldoende: zij willen de originele aankoopbon hebben. Wij hebben de Apple I pad mini gekocht bij Wehkamp, maar Wehkamp heeft niet het originele aankoopbewijs meegeleverd. dat heeft Apple nodig heeft om het activeringsslot eraf te halen. Wehkamp kan dat ook niet geven?
Zijn er meer ervaringen met dit probleem? Graag hoor ik hoe ik dit moet oplossen.
Het wachtwoord van de vorige apple id vergeten ?

Rolfski
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 jun 2017 13:00

Re: Wehkamp verkoopt niet-originele i pads?

Ongelezen bericht door Rolfski »

De factuur die zij van Wehkamp heeft ontvangen is niet de originele factuur. Wehkamp heeft de IPad niet direct bij Apple gekocht.
Apple heeft de originele aankoopbon nodig van Wehkamp, waar Wehkamp de IPad vandaan heeft anders kunnen zij de IPad niet deblokkeren.
Haar IPad is namelijk nu geblokkeerd en er staat dat zij in moet loggen met een andere Apple ID. Zij is gehacked. Sorry voor de verwarring, ik heb ook een nieuwe topic aangemaakt met het verhaal uitgebreider.

12Click
Berichten: 27
Lid geworden op: 11 jun 2017 13:56

Re: Wehkamp verkoopt niet-originele i pads?

Ongelezen bericht door 12Click »

Eerlijkheidshalve wil ik toch ook vermelden , dat het geen vrijheid , blijheid op het internet is.Iedereen moet zich ervan bewust zijn dat er anderen zijn , die jouw gegevens/informatie willen inzien/hebben.
Een goede beveiliging en verstandig handelen met betrekking tot online gaan is tegenwoordig meer dan ooit noodzaak.

Hopelijk staan er geen persoonlijke gegevens op de Ipad.

Gesloten