LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stel je vraag over e-readers!

Geef jouw mening over het laatste (consumenten)nieuws.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Stel je vraag over e-readers!

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
Ben Hendrik Groen op de reader aan het lezen, leest fijn zo,n reader met een ingebouwde verlichting in bed, bij een boek heb je een 1/4 kg in je hand en je houd je partner wakker bij het lezen, kortom stap af van de papieren versies, ook nog goed voor het milieu :lol:

Dus omdat jij dat fijn vindt, moet Mucha van de papieren versies afstappen? Raar!

Moneyman
Berichten: 30249
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Stel je vraag over e-readers!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Welke vertaling bedoel je exact? Er zijn diverse vertalingen van de bijbel gewoon verkrijgbaar als ebook, waaronder de nieuwe bijbelvertaling.
https://www.bol.com/nl/p/de-nieuwe-bijb ... 051278669/

Moneyman
Berichten: 30249
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Stel je vraag over e-readers!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ja, de apocrieve boeken zijn het lezen meer dan waard. Echter, de vraag daarnaar is zo klein dat je die als ebook niet snel zult vinden. Maar dan doe je het op vakantie toch met alleen de canonieke boeken? :wink:

Mucha

Re: Stel je vraag over e-readers!

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Stel je vraag over e-readers!

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Mucha schreef:
Har06 schreef:kortom stap af van de papieren versies, ook nog goed voor het milieu :lol:
Een e reader wordt meestal van plastic gemaakt, heeft een accu aan boord en verbruikt stroom (ook al is dat maar heel weinig) . "Goed" voor het milieu lijkt mij een beetje overtrokken.
Dat jij een e reader zo fijn vind, wil nog niet zeggen dat ik er dan ook maar eentje moet kopen. Ieder zijn voorkeur.
Echt he? Gewoon ouderwetse boeken lezen is wat mij betreft the way to go. Lees soms narratieven op mijn ipad, maar het leest nowhere near zo fijn als een echt boek.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Stel je vraag over e-readers!

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Har06 schreef:
Ben Hendrik Groen op de reader aan het lezen, leest fijn zo,n reader met een ingebouwde verlichting in bed, bij een boek heb je een 1/4 kg in je hand en je houd je partner wakker bij het lezen, kortom stap af van de papieren versies, ook nog goed voor het milieu :lol:

Dus omdat jij dat fijn vindt, moet Mucha van de papieren versies afstappen? Raar!
Ciske: Mucha moet van mij helemaal niets, net zomin als jij van mij iets moet, voor mijn part leest hij/zij boeken van 2000 blz in papiervorm, gewicht 0/5 kg :lol:
Wat is raar ? dat er mensen zijn die e readers preferen?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Stel je vraag over e-readers!

Ongelezen bericht door Har06 »

breien schreef:Eens echt een vraag over E-books. Waarom is de bijbel, nieuwe vertaling niet als E-bok te koop? Bij bol.com kon ik die bijbel niet vinden. Dat boek is erg dik en ik neem altijd de bijbel mee op vakantie. Daarnaast is de bijbel vanwege het dunne papier ook een redelijk kwetsbaar boek.
http://www.twr360.org/youversion/?lang= ... Gwodv4ULlQ

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Stel je vraag over e-readers!

Ongelezen bericht door Har06 »

Dat leest niet prettig. Gelukkig heb ik mijn eigen bijbels nog.[/quote]

ik ben met de laatste van Henrik Groen en Stephen King bezig :) uiteraard op de e readers :lol:

Gesloten