Afstuderen is onmogelijk bij LOI (ik zoek hulp)

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
MD96
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jun 2023 18:28

Afstuderen is onmogelijk bij LOI (ik zoek hulp)

Ongelezen bericht door MD96 »

Vorig jaar heeft u mij erg goed begeleid tijdens mijn stage en had u ook erg goede adviezen. Daarom dat ik u nu ook weer contacteer. Na de stage ben ik vrijwel direct gestart met mijn afstudeeropdracht, maar dit loopt niet goed. Ik zit met mijn handen in het haar omdat ik niet weet wat ik moet en kan doen. En ik hoop dat u misschien advies of contacten heeft binnen de LOI die kunnen helpen.

Ik begon aan mijn plan van aanpak en die werd meerdere keren niet goed gekeurd. Daar had ik mij al op ingesteld dus dat was geen probleem. Echter moest ik na elke inzending 4 weken wachten (het maximale beoordelingstermijn), na deze 4 weken moest ik dan zelf mailen met de vraag of ik mijn feedback mocht ontvangen. Na een paar inzendingen vond mijn eerste beoordelaar mijn plan van aanpak goed. Deze ging door naar mijn tweede beoordelaar en deze vond het niet goed. Het moest compleet anders, nieuwe hoofdvraag, deelvraag, etc. Ik heb toen meerdere hoofdvragen voorgesteld aan mijn eerste beoordelaar en ook gevraagd of hij deze wilde voorleggen aan mijn tweede beoordelaar. Hij mailde mij een goed gekeurde hoofdvraag terug en ik ging daarmee aan de slag. Na weer 4 weken wachten kreeg ik weer te horen dat het niet goed was, ook mijn hoofdvraag niet. Mijn eerste beoordelaar had deze dus niet overlegd met mijn tweede beoordelaar. Ik deed weer hetzelfde. Ik maakte weer een aantal nieuwe hoofdvragen en stuurde deze ter beoordeling op. Ik kreeg een opnieuw een goed gekeurde hoofdvraag terug, nu wel goed gekeurd door de twee beoordelaars. Ik stuurde vervolgens deelvragen op naar mijn eerste beoordelaar. Hij gaf wat feedback en ik ging er mee aan de slag. Vervolgens werd weer mijn plan van aanpak afgekeurd op mijn hoofd- en deelvragen. Nu werd zelfs gezegd dat ik beter een ander bedrijf kon kiezen. Dit proces duurde ruim 6 maanden.

Ik belde meerdere keren met LOI en zij raadde mij een nieuwe beoordelaar aan. Deze kreeg ik en ik moest mijn ongewijzigde plan van aanpak opnieuw opsturen zodat de nieuwe beoordelaar het kon beoordelen. Dit deed ik, echter ging mijn plan van aanpak naar mijn oude beoordelaars. Hier kwam ik pas weer achter na het maximale beoordelingstermijn. Ik heb vervolgens weer meerdere keren gebeld en gemaild. Nu zou het wel naar de juiste beoordelaars gaan. Deze heb ik ingestuurd en tot de dag van vandaag nog niets over gehoord.

Ik heb ook mijn LOI mentor gemaild en deze is hier ook mee bezig, maar hij loopt helaas tegen hetzelfde probleem aan als ik. Hij krijgt ook weinig informatie en er wordt beloofd dat ik op een bepaalde datum iets zou moeten ontvangen. Maar dat krijg ik niet.

Zo kreeg ik 3 weken geleden de mail dat ik die week mijn feedback zou ontvangen, dat kreeg ik niet. Die week daarna kreeg ik een mail dat ik het zou ontvangen, kreeg ik ook niet. Afgelopen maandag kreeg ik een mail dat ik het maandag of dinsdag zou krijgen, maar nu is het woensdag en ik heb niets. Ik heb zojuist weer meerdere mails gestuurd.

Op deze manier kom ik natuurlijk geen steek verder. Dit gedoe duurt inmiddels al 11 maanden. In deze tijd heb ik pas 7 keer feedback gehad, waarvan een paar keer dus ook naar de verkeerde beoordelaars is gegaan en ik ook een keer een ongewijzigd feedbackformulier terug kreeg. De rest van de tijd heb ik dus alleen maar zitten wachten. Dit gaat alleen maar over mijn plan van aanpak, ik mag nog niet eens beginnen aan mijn echte afstudeeropdracht. Ik heb hier al 2 verlengingen voor aangevraagd en betaald.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Afstuderen is onmogelijk bij LOI (ik zoek hulp)

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Als uw opdrachten afgekeurd worden dan vinden hun dat u het stof niet beheerst.

Op www.loi.nl/voorwaarden artikel 21 staat hoe u een officiële klacht (geschil) kunt indienen bij LOI.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Afstuderen is onmogelijk bij LOI (ik zoek hulp)

Ongelezen bericht door BL2 »

MD96 schreef:
09 jun 2023 18:30
Vorig jaar heeft u mij erg goed begeleid tijdens mijn stage en had u ook erg goede adviezen. Daarom dat ik u nu ook weer contacteer
Je bent pas actief op Radar Forum sinds 9 juni 2023........
Om te mogen afstuderen moet je een bepaald niveau hebben, daar is nu schijnbaar wat twijfel over.

Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Afstuderen is onmogelijk bij LOI (ik zoek hulp)

Ongelezen bericht door Lowieze »

Het regent ook dit jaar weer volop klachten over het LOI.
Ik zie dat het LOI uw klacht in behandeling heeft genomen, maar er nog steeds niets mee gedaan is. Jammer, lijkt me weer een goede waarschuwing voor anderen hier geen cursus te beginnen.

https://www.cursusreviews.nl/reviews/loi/

Vader Jacob
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 mei 2023 08:48

Re: Afstuderen is onmogelijk bij LOI (ik zoek hulp)

Ongelezen bericht door Vader Jacob »

Seinhuis schreef:
11 jun 2023 22:59
Als uw opdrachten afgekeurd worden dan vinden hun dat u het stof niet beheerst.

Op www.loi.nl/voorwaarden artikel 21 staat hoe u een officiële klacht (geschil) kunt indienen bij LOI.
Het is hopelijk geen studie Nederlands.

Plaats reactie