LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NTI slechte service

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
mdnouwen
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 okt 2011 10:34

NTI slechte service

Ongelezen bericht door mdnouwen »

November 2010 ben ik begonnen met een cursus medische basis kennis. Voor mijn vak moest ik dit volgen en het NTI werd o.a. door mijn beroepsvereniging aanbevolen. NTI had een cursus in elkaar gezet speciaal voor ons op HBO niveau. Toen ik de cursus thuis kreeg en de boeken bestudeerde bleek het een MBO opleiding. Na veel pogingen om antwoord te krijgen, want het NTI geeft moeilijk thuis nog steeds, werd mij verzekerd dat het een HBO examen was. Ja de boeken waren op MBO niveau, maar het examen op HBO niveau???? Toen had er eigenlijk al een alarmbel af moeten gaan, maar ik bleef toch vertrouwen houden.

Collega's hebben eerder examen gedaan en wat bleek ze kregen te horen dat ze het over moesten doen, omdat het afgenomen examen op MBO niveau was. Examengeld en onkosten kregen ze vergoed. Netjes zou je denken, maar de collega's hebben daar hemel en aarde voor moeten bewegen met advocaten en correspondentie tot de directeur aan toe. Alles moet weer opnieuw bestudeert worden.
Iedere student zou een brief hierover hebben ontvangen, nou ik niet en ik ben er achter moeten komen door het forum op de NTI website. Na weer veel pogingen kreeg ik dan eindelijk antwoord van Els Beltman, ik heb naam via dit forum gevonden. En ja ze geeft heel vriendelijk antwoord hoor. Maar als student voel je je toch lekker in de kou staan, ik was toch niet gedupeerd omdat ik nog geen examen had gedaan?

Ikzelf heb afgezien van deze opleiding, omdat ik geen vertrouwen heb in de kwaliteit van deze studie en het NTI, een MBO studieboek (het staat er duidelijk op) met een HBO examen, dat kan volgens mij dus niet. Heb gevraagd of er in ieder geval een gebaar kan komen van het NTI, want ik voel me behoorlijk misleid. Ze verschuilen zich achter het feit dat het toch heel normaal is dat er fouten gemaakt worden en dat ze een behoorlijke oplossing aandragen, een nieuw examen. Maar volgens mij maakt het NTI toch wel heel veel fouten als ik dit forum lees en het forum op hun eigen website. Het topje van de IJsberg waarschijnlijk.

tuctuc

Re: NTI slechte service

Ongelezen bericht door tuctuc »

8)

Gesloten