LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scheidegger

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
Barb1988
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2014 21:06

Scheidegger

Ongelezen bericht door Barb1988 »

Hallo

In February ben ik begonnen met de verzorgende ig opleiding van Scheidegger, eerst allemaal mooie woorden van een studieadviseur, er werden allemaal dingen verteld die achteraf niet bleken te kloppen,dat je als helpende in een jaar tijd je Verzorgende ig diploma kon behalen. Achteraf bleek dit dus niet te kloppen.

Vervolgens na veel moeite en zonder enige hulp van Scheidegger toch een stageplek gevonden,
uiteindelijk kon ik mijn stage niet afmaken, omdat mijn opdrachten niet klopten, ik bepaalde vaardigheden en methodes nooit heb geleerd op de opleiding, en omdat het vrijwel onmogelijk is alles in een jaar te halen, waar de meeste viggers 2,5 a 3 jaar over doen. Hierdoor werd ik genoodzaakt te stoppen. Vervolgens word me doodleuk verteld dat ik nog 1500 euro moet betalen. Ze hadden me beloofd te laten weten of de opleiding in September door zou gaan,als de opleiding niet door zou gaan zou ik volgens scheidegger niet hoeven te betalen. Ze hebben niks meer van zich laten horen. Kortom ze komen geen afspraken na.

Nu heb ik zo vaak met scheidegger gemaild en getelefoneerd, En het kost zo ontzettend veel moeite om iemand aan de telefoon te krijgen. Soms krijg je pas na 3 a 4 weken een reactie terug en het brengt totaal niks teweeg. Ze laten alleen van zich horen als het aankomt op betalingen van mijn kant.

Bepaalde medische handelingen werden niet aangeboden die een vigger ( verzorgende ig) wel moet beheersen, we moesten er 95 euro extra voor betalen, alles wat vanzelfsprekend zou moeten zijn in de opleiding.

Graag hoor ik van andere mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt met scheidegger
Laatst gewijzigd door Barb1988 op 12 nov 2014 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten