LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto spuiten

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
rikdevries
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2007 10:31

Auto spuiten

Ongelezen bericht door rikdevries »

Goedendag,
ik heb een apart verhaal.

klein deukje in me auto, maar aangezien het een beetje begon te roestten, ben ik gaan informeren wat het uitdeuken en spuiten mij zou kosten.

Mij werdt verteld, dat ik rekening moest houden met zo'n 400 tot 500 euro om het uitgedeukt en gespoten, dus klaar te hebben. Ik ben een student, heb niet veel te besteden, maar dit had ik wel, dus ik ben accoord gegaan.

Drie dagen later mijn auto weer terug, netjes uitgedeukt en gespoten en, een rekening. 750 euro ex btw.

Dit geld heb ik niet, en voor dit geld had ik mijn auto ook niet laten maken.

Wat moet ik hiermee?
Wat zijn mijn mogelijkheden??

Vr. Gr. Rik de Vries

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Auto spuiten

Ongelezen bericht door Anastasia »

Als je het op papier zet, vaste prijs, maar nu is het een offerte, en vermoedelijk niets waard.

Betaal de E500,- en laat ze maar maanden wachten, want je moet dit dan in termijnen betalen, dan geven ze voortaan wel eerlijke offertes.

Ze mogen geen rente rekenen, als ze weigeren, rechtszaak, kost voor hun veel, en de kans op verliezen, en alsnog E500 is groot.

Als het duurder word, als niet uitdeukbaar, maar nieuw deel nodig,
dan moeten ze bellen en vragen en niet zomaar....

Zelf elders ervaring, dat ik telefoon kreeg, mag het ook een gebruikte deur zijn, is al in kleur, en alleen slot overzetten, betaalde toen minder als helft, dus zo kan het ook!

rikdevries
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2007 10:31

Re: Auto spuiten

Ongelezen bericht door rikdevries »

Dank je voor je reaktie,