LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] autobedrijf villi valkenburg zh

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
pontiac70
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2008 10:43

autobedrijf villi valkenburg zh

Ongelezen bericht door pontiac70 »

hab blijkbaar geen geluk met de aankoop van auto's (zie onderwerp autocentrum lisse).na mijn aanrijding had ik snel een andere auto nodig.hier een andere auto gekocht,aanbetaling gedaan.auto zou ik een week later ophalen.werd ik door ze gebeld dat ie apk afgekeurd was.moest een nieuwe distributieriem in,koppakking moest vervangen worden.kreeg gelukkig een leenwagen,oud barrel maar toch...
auto opgehaald,paar weken lekker meegereden en toen begonnen de problemen.motor begon te ratelen.gebeld,ze zouden het oplossen,maar er was geen monteur,was naar marokko.ik zou gerbeld worden als ie terug was.natuurlijk werd ik nooi meer terug gebeld.ik ben zelfs langs geweest,want ze wilden het even horen.wij dachten dat het de klepstoters waren,de anwb dacht aan de zuigers.toen ik dat vertelde aan hun begonnen ze moeilijk te doen en wilden ze niks meer doen.ik herinnerde ze aan hun uitspraak op hun website dat ze een naam hoog te houden hadden,maar ja....
wat bleek later bij een andere garage,dat de distributieketting speling had en dat de ratel veroorzaakte en dat het ook nog eens een schadeauto was,pffffffffffff
dus twee rotervaringen achterelkaar
mensen let goed op,ga voortaan wel naar een bovaggarage

Gesloten