LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] D van E occasions in EDE

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
lorenzo_7905
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2008 19:50

D van E occasions in EDE

Ongelezen bericht door lorenzo_7905 »

Ik heb hier vorige week (7 januari 2008) een BMW 5 serie gekocht en als snel bleek dat er h.e.e.a. aan mankeerde, ik had geen garantie afgesproken.
Hij lekte olie uit de koeler van de automaat olie het airbag lampje bleef branden, toen ik naar de dealer toe wilde om hem na te laten kijken kreeg ik ook nog een lekke band!! (ventiel was niet meer goed en band liep langzaam leeg).
Aangekomen in Ede hebben ze al het operationele werk aan de kant geschoven en mij geholpen, de olielekkage (500 euro reparatie) de lekke band zijn allemaal onder garantie opgelost! DIT IS SERVICE, ik had geen garantie afgesproken.
voor het airbag lampje kon ik altijd terugkomen (ik woon 100 km van EDE af) omdat ze echt met het dagelijks werk verder moesten en geen tijd meer hadden, dit vond ik acceptabel nadat ze 4 uur bezig zijn geweest.
Dus als iemand wil weten of D van E occasions een betrouwbaar bedrijf is kan ik dit alleen maar bevestigen en ik zou de volgende BMW daar zo weer kopen!

Gesloten