LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
stofzuigertje

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Handelaren?

Ja , ik weet het verschil tussen hun inkoop en verkoop.
Maar transport, adverteren en rente verlies, ook na enkele weken kan een accu instorten, remmen vast roeten en die kosten hebben ze dus ook.

Ook het pand, verlichting en personeel moet betaald worden dus een auto van €400,- inkoop werd voor
€895,- aangeboden.
De APK, ja die was niet bepaald goedkoop en nog steekproef ook.

Ik ben tevreden met de vele KM reizen en ik vermoed dat ze hem beter voor Export hadden kunnen weg doen dan bij mij €495,- te vangen.

Kosten;
APK €19,95
Op naam zetten: €9,30
Transport, poetsen, adverteren...€?,??
Accu €71,47 ex BTW
Nieuwe remblokken €58,95
Montage, lassen en overig werk €?,??

Ja, de inkoop, rijklaar maken waren dus hoger dan de opbrengst maar ik ben tevreden met 14 jaar oude Daihatsu YRV.

Na zelf de incontinentie vlekken en kinder afdrukken (schoenen) uit gestoomd te hebben weer een goede betaalbare auto, en dat al 3 maanden terug, niet bij deze maar andere handelaar in die buurt gehaald.

Ja, voor €895,- een goede kopen kan maar je moet wel doorvragen en regelmatig voor niets rijden omdat er vele slopers en echte Export tussen zitten.
Als ik het narekende had ik bij €400,- en zelf alles doen duurder uitgekomen.

Wel moet ik nog binnenkort Turbo reviseren en automaat nieuwe olie geven.
Een liefhebber auto dus niet de gewone YRV maar de Turbo Automaat met luchthapper!
Ja, de Aluminium velgen en trekhaak zijn als motorkap, maar dat weet je voor die prijzen.
Op 10 meter afstand netjes maar niet te dicht bij komen dus!

Een relatief goede voor weinig geld kan maar vaak moet je erg veel Diesel verstoken en wekenlang zoeken en als ik die tijd had gerekend had ik er beter een goede bij een dealer voor kunnen kopen indien ze er nog waren!

Tip:
zoek vers aangeboden voertuigen!
Als ik langs ben geweest en niets kocht is het twijfelachtige...
Een goede voor scherpe prijs is meestal binnen 1 week weg, dus alles wat al maanden staat is meestal iets mis mee.

Alleen te dure die in prijs dalen zit nog wel eens wat, maar dan is na lang stilstaan de accu rot, remmen vast en moet je dus extra kosten maken.
Maar van de meeste goede die ik kocht waren minder als 1 week in verkoop!
Alleen deze YRV heeft bij vorige handelaar te lang gestaan wegens de €2995,- vraagprijs!
Na transport voor €400,- weg gedaan en ik kocht deze voor €895,-

De eerste was te duur, en de tweede te goedkoop.
Tussen eerste keer gezien en koop zaten dus 9¾ maanden en de ooit gepoetste, ik kocht hem met vogelpoep en hij moest nog gedaan worden!
De wasstraat was er niet blij mee, 9¾ maanden onder bomen en dus vette drab in zijn water dat gereinigd moest worden!

apseneis
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 mei 2012 10:55

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door apseneis »

Ook ik voel mij door dit autobedrijf behoorlijk opgelicht.


:::::::::::::::::::::::::::::::::Hier mijn mail aan Hoogsteen en Postma :::::::::::::::::::::::::::::::::

Datum: 23 februari 2016 13:41
Onderwerp: Seat Cordoba 95-FH-VF
Aan: [email protected]

Hi,
Zoals je weet heb ik je al tijdens het kopen laten weten dat ik het auto, wegens het onfatsoenlijk uitzien van binnen, zo vlug mogelijk weer zal verkopen.

Vandaag had ik een afspraak bij “Wijkopenautos.nl” gehad.

Tot mijn verbazing lieten zij mij weten dat dit auto behoorlijke schade heeft opgelopen. Grote delen van het auto zijn nagespoten en niet meer origineel. M.a.w., je hebt me een ongevalauto verkocht!

Maar dat is nog niet alles! De kilometer teller is om ronde 30.000 km terug gedraaid.

Je zult dus begrijpen dat ik dit zo niet kan accepteren en ik verwacht dan ook z.s.m. een voorstel hoe je dit wilt oplossen.

Graag je reactie via mail
Met vriendelijke groet
Alfons

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Omdat ik geen antwoord heb ontvangen heb ik hun gebeld. Hun reactie: wat wil je wel, wij hoeven niet te vermelden dat 1. het auto een ongevalschaden heeft gehad en 2. dat de kilometers zijn terug gedraaid.

Hierna heb ik de politie gebeld, maar helaas die kunnen, ongeacht dat ik ervan uit ben gegaan dat het terug draaien van de kilometers een strafbar fijt zou zijn, er niets aan doen.

Wat mij nog meer verbaast is, dat dit soort bedrijven nog steeds via “Markplaats” etc mogen adverteren.

Appie83
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jun 2014 15:26

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door Appie83 »

apseneis schreef:Zoals je weet heb ik je al tijdens het kopen laten weten dat ik het auto, wegens het onfatsoenlijk uitzien van binnen, zo vlug mogelijk weer zal verkopen
Huh, waarom koop je de auto dan? :shock:
apseneis schreef:Vandaag had ik een afspraak bij “Wijkopenautos.nl” gehad.

Tot mijn verbazing lieten zij mij weten dat dit auto behoorlijke schade heeft opgelopen. Grote delen van het auto zijn nagespoten en niet meer origineel. M.a.w., je hebt me een ongevalauto verkocht!

Maar dat is nog niet alles! De kilometer teller is om ronde 30.000 km terug gedraaid.
Ehm ik vind Wijkopenautos.nl niet een erg betrouwbare expert, tenminste als je alle berichten op dit forum moet geloven. Bovendien hebben zij er belang bij dat er sprake is van een ongevalsauto en een die meer dan 30000 heeft gelopen. Scheelt weer in prijs.

Maar het feit dat de auto opnieuw is gespoten en er niet originele onderdelen zijn gebruikt hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, helemaal niet voor wat oudere auto's. Maar heeft u dit zelf niet gezien? Kilometerstand is een ander verhaal. Heeft u wel de website van de RDW geraadpleegd? Als ik het kenteken invul dat krijg ik de volgende mededeling:

Jaar laatste registratie
2016
Oordeel
Onlogisch
Toelichting
De tellerstand van dit voertuig heeft van de RDW het oordeel 'onlogisch' gekregen. Een onlogische tellerstand wordt veroorzaakt door een trendbreuk, het kan zijn dat de teller is teruggedraaid. In de reeks tellerstanden is op enig moment een tellerstand geregistreerd die lager is dan de stand daarvoor. De RDW baseert het oordeel 'onlogisch' alleen op metingen na 1 januari 2014.
Ik weet niet of dit ook automatisch betekent dat de kilometerstand is teruggedraaid, maar de bellen moet dan wel gaan rinkelen.

Als er inderdaad sprake is van terugdraaien van de kilometerstand kan u een beroep doen op dwaling. En is aangifte doen niet mogelijk?

apseneis
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 mei 2012 10:55

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door apseneis »

Waarom ik toch heb gekocht? Een goede vraag!

Ik heb mijn oude auto ingeruild dat geen APK meer had en ik al een boete voor de APK-keuringsplicht had ontvangen; dit ongeacht dat ik 1. niet in Nederland was en 2. het auto niet openbaar was geparkeerd. Maar tot zo ver was dat mijn schuld en nog eens 130 euro riskeren wou ik niet. Immers een auto in deze prijsklasse is vlug verkocht.

Of “wijkopenauto.nl” wel of niet een betrouwbare expert is of niet is voor mij van minder interesse, fijt is, zij waren bij machte aan hand van de NAP de zwendel met de kilometers “zwart-op-wit” aan te tonen.

Wat betreft de aangifte, zo heb ik met de politie gebeld. Het antwoord was: Dit is helaas geen politiezaak. Will je iets doen moet je vis de civiele weg iets doen!

Maar waar het mij vooral om gaat is, de verkopende partij heeft de plicht de kopende partij mee te delen. of een auto een ongeval had of niet...van het terug draaien van de kilometers niet eens te spreken.

Immers, zegt de kopende partij dan ok...is dit geen probleem...maar het niet zeggen is in mijn ogen crimineel.

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door peteroo »

Als er over een autobedrijf meerdere negatieve recensies op bv Tros Radar zijn te vinden moet je er niet mee in zee gaan. Voor een auto zonder apk zult u ook niet veel terug hebben gekregen, misschien iets meer dan de sloopwaarde (neem ik aan?)

Voor een klein bedrag kun je best nog een bruikbare auto voor een paar jaar vinden, maar je moet altijd rekening houden met flinke extra kosten en liefst iemand meenemen die verstand heeft van auto's.

Houd er ook rekening mee dat in het laagste prijssegment (waar ik zelf ook op aangewezen zou zijn, helaas) de kans om flink bedonderd te worden veel groter is. Voor rechtsbijstand hebben mensen die daar winkelen meestal geen geld.

apseneis
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 mei 2012 10:55

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door apseneis »

Ik koop, als ik in Nederland ben, altijd een goedkope auto tussen de 500 en 1000 euro. Soms heb ik geluk en het auto gaat langer mee, soms breng ik het bij mijn vertrek naar de sloop. Onder de streep is dat nog altijf goedkoper dan een auto te moeten huren.

MAAR ik blijf erbij: de verkoper heeft de plicht de koper te moeten mee delen of een auto een ongeval had en of met de kilometers is geschommelt. Doet hij dat is het mijn keuze ja of nee te zeggen, doet hij het niet, is het crimineel; tenmindste is dat mijn mening

hhoogsteen
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2014 20:09

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door hhoogsteen »

Hierbij wil ik nog even reageren op het bericht van de eigenaar van de seat corroba.
Deze auto stond te koop voor 600 euro met nieuwe apk, was geen mooie auto nee, en indd bijgespoten ja. Maar wat wil je voor dat geld, de onlogische tellerstand klopt ook en lag gewoon naast de prijskaart in de auto, waarop hij de goede km stand kon zien en waar met grootte letters onlogisch opstond! Deze meneer de kocht de auto, en vond hem na een paar dagen toch niet mooi genoeg. Hij ruilde zijn eigen auto in waar al een jaar geen apk op zat, en betaalde 500 euro toe. Sorry hoor maar hoe durf je te zeuren voor dat geld. Zo kunnen de mensen ook de andere kant van het verhaal horen, jammer dit soort mensen. Dan nog even kort over ons bedrijf, wij zijn een jong bedrijf en verkopen 1000 auto's op jaar basis. Tussen deze auto, zit wel eens een slechte auto daar is geen ontkomen aan. De meeste problemen proberen wij met de klant op te lossen, alleen lukt dat niet altijd. Mensen lezen maar 1 kant van deze verhalen, wij willen hier niet via deze weg elke keer op reageren. Gelukkig zijn er een paar 1000 klanten die wel een goede auto bij ons kochten alleen die zullen hier helaas hun positieve reactie niet op zetten.

Vrgr, autobedrijf Hoogsteen en Postma

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door prem »

Ik wil de verhalen niet goed praten maar in de handel, maakt niet uit welke, is het goedkope segment het ergste wat er is. Hebben weinig te besteden maar verwachten heel veel.
Voor 600 euro koop je amper een mooie fiets.

apseneis
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 mei 2012 10:55

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door apseneis »

delete
Laatst gewijzigd door apseneis op 26 feb 2016 00:42, 1 keer totaal gewijzigd.

apseneis
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 mei 2012 10:55

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door apseneis »

had je mij gezegd dat het auto een ongeval had en dat met de kilometers was gegooid, was ik de laatste die hierover was gevallen….en wat betreft een paar dagen later, ik heb het jou in je bureau al gezegd dat ik dit auto niet wou behouden omdat het van binnen uitgeleefd is.

sterker nog, ik wou hem eventueel aan je terug verkopen/inruilen voor de C5...je hierop antwoord was: je krijg dan wel minder dan je nu hebt betaald.

ik blijf erbij, het niet noemen van ongevalschade en terug draaien van de kilometers is in mijn ogen crimineel ...en... dat is nu het laatste wat ik hieraan toevoeg...jemag mijn vrouw dank zeggen...immers is er op tegen dat ik een civiele zaak aanspan.


@ prem
Ik begrijp wat je wilt zeggen en ten dele geef ik je ook gelijk, maar heb je überhaupt begrepen wat ik geschreven heb?

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door prem »

Ja alleen is er nu een andere kant van het verhaal.
Maar had je nu verwacht een paar dagen later hetzelfde terug te krijgen? Denk nou even na ...

Appie83
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jun 2014 15:26

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door Appie83 »

apseneis schreef: ik blijf erbij, het niet noemen van ongevalschade en terug draaien van de kilometers is in mijn ogen crimineel ...en... dat is nu het laatste wat ik hieraan toevoeg...jemag mijn vrouw dank zeggen...immers is er op tegen dat ik een civiele zaak aanspan.
U mag u eigen vrouw ook bedanken aangezien ik u weinig kans had gegeven. Zeker na deze opmerking van de handelaar (mits dit natuurlijk klopt :!: :?: )
hhoogsteen schreef:met nieuwe apk, was geen mooie auto nee, en indd bijgespoten ja. Maar wat wil je voor dat geld, de onlogische tellerstand klopt ook en lag gewoon naast de prijskaart in de auto, waarop hij de goede km stand kon zien en waar met grootte letters onlogisch opstond
Voor 600,- kan je zeker wel een mooie fiets kopen, zelfs een nieuwe, maar een auto, dat is een ander verhaal. Natuurlijk kun je voor die prijs ook wel geluk hebben, maar je zal veel eerder voor die prijs een slechte auto tegenkomen dan een goede. Van een auto uit het jaar 2000 voor 600,- kan je toch niet verwachten dat het allemaal in orde is. En als ik opmerking van hhoogsteen lees had TS dit bij de koop ook allemaal kunnen zien.

Een tip aan hhoogsteen: Zet in de overeenkomst dat de auto een onlogische kilometerstand heeft en opnieuw gespoten is dan wel dat het een schade auto is die gerepareerd is.

Nogmaals auto's die een aanrijding hebben gehad en economisch total loss zijn verklaard kunnen na reparatie nog prima auto's zijn. Waar een schadeherstelbedrijf 1500,- kwijt is kan je misschien zelf voor 500,- al klaar zijn met slooponderdelen en aftermarket onderdelen.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door thecure »

hhoogsteen schreef:Hierbij wil ik nog even reageren op het bericht van de eigenaar van de seat corroba.
Deze auto stond te koop voor 600 euro met nieuwe apk, was geen mooie auto nee, en indd bijgespoten ja. Maar wat wil je voor dat geld, de onlogische tellerstand klopt ook en lag gewoon naast de prijskaart in de auto, waarop hij de goede km stand kon zien en waar met grootte letters onlogisch opstond! Deze meneer de kocht de auto, en vond hem na een paar dagen toch niet mooi genoeg. Hij ruilde zijn eigen auto in waar al een jaar geen apk op zat, en betaalde 500 euro toe. Sorry hoor maar hoe durf je te zeuren voor dat geld. Zo kunnen de mensen ook de andere kant van het verhaal horen, jammer dit soort mensen. Dan nog even kort over ons bedrijf, wij zijn een jong bedrijf en verkopen 1000 auto's op jaar basis. Tussen deze auto, zit wel eens een slechte auto daar is geen ontkomen aan. De meeste problemen proberen wij met de klant op te lossen, alleen lukt dat niet altijd. Mensen lezen maar 1 kant van deze verhalen, wij willen hier niet via deze weg elke keer op reageren. Gelukkig zijn er een paar 1000 klanten die wel een goede auto bij ons kochten alleen die zullen hier helaas hun positieve reactie niet op zetten.

Vrgr, autobedrijf Hoogsteen en Postma
Prima dat we het verhaal van de andere kant horen. Maar waarom verkoopt u eigenlijk zo'n auto? U wist van de onlogische km stand, en u zag de slechte staat van de auto. Doe uzelf en uw klanten een lol en breng dit soort barrels meteen naar de sloop.
Ik neem aan dat u toch een zekere kwaliteit wilt leveren?

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik ga er vanuit dat het verhaal van Hooghuis klopt, immers, anders zou apseneis er direct bovenop gesprongen zijn.

Appie83
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jun 2014 15:26

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door Appie83 »

thecure schreef:
hhoogsteen schreef:Hierbij wil ik nog even reageren op het bericht van de eigenaar van de seat corroba.
Deze auto stond te koop voor 600 euro met nieuwe apk, was geen mooie auto nee, en indd bijgespoten ja. Maar wat wil je voor dat geld, de onlogische tellerstand klopt ook en lag gewoon naast de prijskaart in de auto, waarop hij de goede km stand kon zien en waar met grootte letters onlogisch opstond! Deze meneer de kocht de auto, en vond hem na een paar dagen toch niet mooi genoeg. Hij ruilde zijn eigen auto in waar al een jaar geen apk op zat, en betaalde 500 euro toe. Sorry hoor maar hoe durf je te zeuren voor dat geld. Zo kunnen de mensen ook de andere kant van het verhaal horen, jammer dit soort mensen. Dan nog even kort over ons bedrijf, wij zijn een jong bedrijf en verkopen 1000 auto's op jaar basis. Tussen deze auto, zit wel eens een slechte auto daar is geen ontkomen aan. De meeste problemen proberen wij met de klant op te lossen, alleen lukt dat niet altijd. Mensen lezen maar 1 kant van deze verhalen, wij willen hier niet via deze weg elke keer op reageren. Gelukkig zijn er een paar 1000 klanten die wel een goede auto bij ons kochten alleen die zullen hier helaas hun positieve reactie niet op zetten.

Vrgr, autobedrijf Hoogsteen en Postma
Prima dat we het verhaal van de andere kant horen. Maar waarom verkoopt u eigenlijk zo'n auto? U wist van de onlogische km stand, en u zag de slechte staat van de auto. Doe uzelf en uw klanten een lol en breng dit soort barrels meteen naar de sloop. Ik neem aan dat u toch een zekere kwaliteit wilt leveren?
TS heeft het kenteken ook gepost en dan kan je zien dat de auto begin februari APK is goedgekeurd. Dit zegt natuurlijk niet alles maar zou wel moeten betekenen dat de auto nog de weg op kan. Dat er aftermarket onderdelen zijn gebruikt, de auto opnieuw is gespoten en is uitgeleefd betekent niet dat je er niemand blij mee kan maken. Alleen kan en mag je van een auto, bouwjaar 2000, voor 600,- gewoon niet veel verwachten :!: . Als je geluk hebt kan je er meer dan 1 jaar mee rijden, heb je pech dan kan je hem binnen een jaar na de sloop brengen waar je er nog 100,- voor krijgt.

apseneis
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 mei 2012 10:55

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door apseneis »

sorry fout
Laatst gewijzigd door apseneis op 26 feb 2016 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.

apseneis
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 mei 2012 10:55

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door apseneis »

@ Moneyman
ik denk dat ik een goed Nederlands moet leren alvorens ik in een forum ga schrijven…maar goed voor een keer nog:

Het verhaal van Hoogsteen klopt aan geen kant.

Fijt is dat het auto geen 600 maar 650 euro heeft gekost, mat dot er niet toe.

Het gaat ALLEEN erom dat de verkoper verplicht is de koper ervan in te lichten dat het auto een ongevalschade - zowel aan de zij als ook aan de voorfront - heeft gehad en dat de kilometers met ca. 30.000 km zijn terug gedraaid. Dat heeft hij niet gedaan en op mijn telefonisch vraag waarom hij dit niet heeft gedaan was zijn antwoord: ik hoef dit niet te doen!!!

Wat the APK betreft…ik laat a.s. week achter de remmen vervangen, die ik met ca. 300 gereden km tot op het “ijzer” heb afgereden…tja zoals jullie zien moet ik niet alleen Nederlands maar ook leren remsparend auto te rijden ;-)

Voor de rest mag Hoogsteen van mijn 650 Euro genieten en iedereen hier in het Forum leugenaar noemen MAAR hij moet niet denken dat ik op Curaçao op zijn “Wohlergehen” een glaasje zal heffen.

TurboDaily
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2016 22:54

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door TurboDaily »

@ Apseneis,

Echt, serieus? Je voelt je werkelijk opgelicht met een auto van €650,- waarbij je o.a. als reden aangeeft dat hij van binnen uitgeleefd is, iets waar je denk ik toch echt fysiek bij aanwezig bent geweest toen je de auto kocht?
En je vindt het daadwerkelijk vreemd dat er ooit eens panelen gespoten zijn aan een auto van 16 jaar oud? Ga eens praten met iemand die in de autoschade werkt en vraag eens hoeveel auto's er al eens schade hebben gehad in de periode 0-5 jaar / 120.000km. Alsof een gespoten paneel aangeeft dat de auto in drieen heeft gelegen..
Prem heeft gelijk als hij zegt dat de categorie klanten die in de onderste prijsregionen kopen, voor bedrijven de ergste zijn: geen budget opzij om onvoorziene kosten op te vangen en vaak niet gespeend van ook maar enig realisme tov. wat je koopt voor dergelijk geld. Daar het verwachtingspatroon veel te hoog ligt, heeft 'de garage' het altijd gedaan en wordt er meteen sub-assertief een negatief verhaal het web opgedrukt, want ja: dát is ons recht wordt er gezegd!

@thecure: garages ruilen ook weleens wat te duur in, bijvoorbeeld op een langslaper die al voor onder inkoop te koop staat. Als je een dergelijke inruiler dan ook nog voor €150 het oudijzer in gaat drukken, kun je de deuren snel sluiten... blijf bij het punt: alle waar naar z'n geld!

apseneis
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 mei 2012 10:55

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door apseneis »

@ TurboDaily
Ik begrijp wel dat begrijpend lezen niet voor iedereen is weg gelegd, maar mits men de punt waarover het gaat ook nog eens vet schrijft, en degene die reageert die nog altijd niet begrijpt, of te wel niet begrijpen wil, tja dan heeft het duidelijk geen zin verder te reageren.

Dus bij deze: Op je inbreng reageer ik niet ;-)


Ongeacht dat ik niet meer reageren wou moest ik dit, bij zo veel nonsens en misinterpretatie, toch echt wel kwijt.

TurboDaily
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2016 22:54

Re: Ervaring Hoogsteen & Postma, Surhuisterveen

Ongelezen bericht door TurboDaily »

Ze hebben gewoon gelijk: ze hoeven het niet te melden.
Daarom nogmaals: als enig realisme je gegeven was zou je eens lezen wat er getypt is en het trachten in te passen in het jou gegeven IQ. Nonsens en misinterpretatie heb je immers inmiddels al in 9 berichten weergegeven. Uiteraard is de gemakkelijkste weg simpelweg niet inhoudelijk te reageren en de auteur voor achterlijk weg te zetten. Maar goed; aangezien je niet van plan bent weer te reageren: eind goed, al goed. :wink:

Gesloten