LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] -verwijderd-

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
WzK
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2008 19:13

-verwijderd-

Ongelezen bericht door WzK »

-verwijderd-
Laatst gewijzigd door WzK op 05 jun 2008 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.

hooplol
Berichten: 56
Lid geworden op: 07 dec 2006 20:01

Re: -verwijderd-

Ongelezen bericht door hooplol »

Tjonge jonge wat een zielig verhaal!
Beetje lopen zeuren omdat je zelf tekort bent geschoten in het controleren/laten informeren.

Airco checken in de winter in net zo simpel als in de zomer!
Voorruit vervangen kan heel goedkoop via je verzekering! (groene kaart lezen)
enz.

En ach..het is toch een tweedehandsje?

kampvuur
Berichten: 243
Lid geworden op: 09 apr 2006 13:29

Re: -verwijderd-

Ongelezen bericht door kampvuur »

Voorruit vervangen is uitsluitend verzekeringswerk bij wa plus. of casco (minus evt. eigen bijdrage afhankelijk wat er in de polis staat) zonder no-claim val.

Indien alleen wa verzekerd betaald niet uit.

viasyl
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2008 22:13

Re: -verwijderd-

Ongelezen bericht door viasyl »

OPLICHTER???????
Ik heb inmiddels al heel wat jaren ervaring met autobedrijf van de werken en ik kan niets anders dan lof over ze uit spreken.
Ten eerste hebben ze een heel goede service, je kunt meestal binnen een week bij hen terecht en de auto blijft nooit lang weg.
Ten tweede heb ik wel eens een vergelijking gedaan door bij verschillende garages prijzen op te vragen voor een bepaalde reparatie, zelfs hieruit bleek dat zij de beste prijs kwaliteit verhouding hebben vergeleken bij de rest.
Ten derde is de garage heel schappelijk, wanneer er door hen iets niet goed gerepareerd is in jouw ogen, kijken ze er alsnog naar en herstellen het kosteloos.
En zo kan
IK nog wel even doorgaan...

Is deze garage eigenlijk door jou op de hoogte gebracht dat jij een lasterbrief plaatst op dit forum? Nee? Misschien zo netjes om dat aan hen te laten weten?
Ik vind het laf om zo over een garage te spreken terwijl je eigen vriend er al jaren komt en nooit problemen heeft ervaren met dit bedrijf.
Ik zou de volgende keer iets beter nadenken voor je iets gaat plaatsen.
En nog 1 ding:
Wanneer je weer een auto koopt, neem dan een zeer goede deskundige op het gebied van gebruikte auto's mee of koop een nieuwe! Want tja, je kunt beter grof geld uitgeven toch???

Gesloten