LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] auto-center lindenholt (nijmegen) doe hier geen apk !

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
mikennmgn
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2007 11:23

auto-center lindenholt (nijmegen) doe hier geen apk !

Ongelezen bericht door mikennmgn »

Gisteren heb ik mijn auto hier laten keuren, dit omdat je er geen afspraak voor hoeft te maken en zo binnen kan lopen, als hij tijd heeft dan begint hij er gelijk aan. Nou ik heb er spijt van als haren op mijn hoofd. Ik ga nooit meer hier heen. Het volgende was het geval.

In de vroege ochtend heb ik mijn auto aangeboden en deze werd afgekeurd, vanwege een lekke achter einddemper. Dat kan en op zich geen probleem, maar ik liet hem niet bij hem maken, omdat ik een eigen monteur heb. Daar was hij al niet blij mee, maar we hadden afgesproken dat ik tegen 16uur weer terug zou komen voor de herkeuring, zodat ik in die tussen tijd de eind demper kon vervangen voor een nieuwe. Ik afgerekend, er staat een heel groot bord buiten met APK keuring 39euro, nou ik moest gewoon 40euro afrekenen, kreeg die euro niet eens terug! Hoezo oplichting???

Einddemper heb ik laten vervangen en was om 15:45uur weer terug bij Auto-center Lindenholt voor de herkeuring, verteld hij mij dood leuk dat ik te laat ben en dat hij geen tijd meer voor mij had. Zeg ik tegen hem dat hij om 16uur met mijn een afspraak had, was er op eens iets tussen gekomen! Boos als ik was nieuwe afspraak gemaakt(omdat ik de apk al had betaald en herkeuring gratis is), voor de volgende dag 09:00uur.

Ik de volgende dag weer terug, 08:45 zodat ik zeker wist dat ik de eerste was, komt er alleen een leerling monteur opdagen, om de garage te openen, maar niet bevoegd was om te keuren.
Ik hem opgebeld, vraagt hij mij of ik niet in de middag terug kon komen, terwijl ik met hem om 09:00uur had afgesproken, ik wachten komt meneer om 10:00uur opdagen. Ik hem er op geattendeerd dat dit geen afspraken zijn, krijg ik toch een grote mond van hem, niet normaal.
Hij was er 5min mee bezig om mijn auto af te melden en 20min om hem te keuren. Ik was met mijn auto 2dgn zoet, 1dag voor de keuring en 2de voor de herkeuring, zwaar irritant.

De leerling monteur vertelde mij ook nog dat er meerdere klanten klachten hebben over hem en ik niet de 1ste was, vandaar mijn bericht hier over deze waardeloze, geld beluste APK meester Pieter Viamon, die krijgt van mij een hele dikke onvoldoende en ik raad mensen ook echt niet aan om daar je auto te laten keuren.

.

ramon2
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:01

Re: auto-center lindenholt (nijmegen) doe hier geen apk !

Ongelezen bericht door ramon2 »

Ik heb bij deze goede man al meer van dit soort praktijken meegemaakt.

Dat deze kerel nog A.P.K. bevoegd is verbaast mij, ik ben ook een keer 3 keer weggestuurd met zo'n smoes, en uiteindelijk zegt hij ja als je je auto niet bij mij laat maken als hij afgekeurd is heb je pech.

Ik kom hier dus ook nooit meeeer! Ook andere dingen die ik daar heb gezien kunnen echt niet door de beugel.

A.P.K. keuren en geld vangen, daarna terug komen voor herkeuren is meneer niet thuis! Of geen tijd, om geld te ontvangen heeft meneer alle tijd en is hij de vriendelijkheid zelve.

Ramon

radaropenu
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2009 17:39

Re: auto-center lindenholt (nijmegen) doe hier geen apk !

Ongelezen bericht door radaropenu »

heb ook zeer slechte ervaring met dit autobedrijf. na afspraak over een uit te voeren reparatie, (het bedrijf zou eerst prijsopgave doen voordat met een reparaties werd begonnen) werd ik na een paar uur gebeld met een torenhoge prijsopgave waarvan ik zei dat ik eerst een prijsopgave bij een autodealer zou opvragen ter vergelijking. nadat ik deze second opinion had laten doen vertelde meneer doodleuk dat ik de reparatie niet meer kon terugdraaien aangezien de hele motor uit elkaar lag (om een prijsopgave te kunnen doen !), toen ik in de namiddag verhaal kwam halen over zijn handelswijze werd ik verbaal bedreigd omdat ik de rekening van 600 euro niet wilde betalen. dit baasje komt op geen enkel front zijn afspraken na en probeert op jouw kosten gemakkelijk geld te verdienen.

grompie
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 apr 2006 16:29

Re: auto-center lindenholt (nijmegen) doe hier geen apk !

Ongelezen bericht door grompie »

Lekker actueel,...bedrijf bestaat al meer dan een half jaar niet meer

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: auto-center lindenholt (nijmegen) doe hier geen apk !

Ongelezen bericht door D1RK »

Vermoedelijk zal hij onder een andere naam weer herstarten dus......
het bleef toch nog actueler dan U denkt.....

grompie
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 apr 2006 16:29

Re: auto-center lindenholt (nijmegen) doe hier geen apk !

Ongelezen bericht door grompie »

Vermoedelijk..........................mooi woord.

Nesquik
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jul 2009 14:41

Re: auto-center lindenholt (nijmegen) doe hier geen apk !

Ongelezen bericht door Nesquik »

Ik googlede voor een apk station toen ik dit onderwerp tegenkwam.
Deze man, die ik tegenkwam als monteur van de anwb, had voor mijn auto ook de apk keuring gedaan. Het zou 250 euro kosten maar als ik het bij iemand anders zou laten repareren kon het "weleens hoger uitvallen als er toch iets niet goed was bij de gratis herkeuring". Dus voelde ik me gedwongen hem mijn auto te laten repareren. Kom ik op de afgesproken datum (na een week want eerder had hij geen tijd) terug viel de rekening hoger uit want meneer had ook nog alle lampen vervangen. Ik zei hem dat dat niet nodig was want alle lampen deden het. Maar toch moest ik betalen anders kreeg ik de sleutels niet.
Ook deed hij erg moeilijk over pinnen omdat, zoals hij weer zelf zei, hij er anders ook nog belasting over moest afdragen.
Dat de man in 2007 nog bestond snap ik niets van.

Overigens staat het gebouw nog steeds leeg/te koop.

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: auto-center lindenholt (nijmegen) doe hier geen apk !

Ongelezen bericht door Mallemalle »

tip, laat je wagen keuren bij ene onafhankelijk apk station dat alleen keuringen verricht

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: auto-center lindenholt (nijmegen) doe hier geen apk !

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Kultopic,

Door een fraudeur geopend en al 3 jaar oud.....

Gesloten