LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verwijderd

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Bverheul23
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2016 19:46

Verwijderd

Ongelezen bericht door Bverheul23 »

Verwijderd
Laatst gewijzigd door Bverheul23 op 18 apr 2017 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Verwijderd

Ongelezen bericht door thecure »

Wij zijn ook bedonderd, want alle punten en komma's zijn gejat.

En dit was niet naar voren gekomen bij de aankoopkeuring?

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Verwijderd

Ongelezen bericht door kokka »

Het is natuurlijk altijd vervelend als een aankoop niet zo loopt als je had gehoopt, maar ik volgens mij heeft Drive up toch aardig zijn best gedaan om het netjes voor je op te lossen. je mag een andere auto uitzoeken of je krijgt je geld terug + de waarde van je oude auto.
klinkt toch wel redelijk netjes moet ik zeggen.
wellicht als je je niet te veel laat leiden door je emoties en de zaak wat zakelijker benaderd, dat je er toch gewoon uit kan komen met deze garage.

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Verwijderd

Ongelezen bericht door peteroo »

Inderdaad een moeilijk leesbaar verhaal. Als de handelaar beweert dat uw auto verkocht is voor de sloop en even later staat ie te koop, is dat bedrog.

Wat ik me wel afvraag, u spreekt over alleen het gasklephuis schoon maken bij uw oude auto, als ik het goed begrijp. Dat lijkt me geen reden om een auto weg te doen. Er was dus wellicht meer aan de hand?

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Verwijderd

Ongelezen bericht door Brahms »

En met het geld van uw oude auto en het geld van de andere auto kun je nu toch je eigen oude auto, welke nu dus te koop staat, mooi terugkopen. Ik zie het probleem niet zo.
Vervelend dat het zo gelopen is, maar alles komt nu goed. Dat voel ik aan :D

Gesloten