LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen Car Sales

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door thecure »

:lol: :lol: :lol:

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door witte angora »

omar1974 schreef:ik ging daar voor een grote beurt voor mijn auto. ik was erg blij mee. de prijs was goed. ik moest een aantal onderdelen vervangen. ik had een top service gehad. binnen een korte tijd kon ik mijn auto meenemen. top garage en top personeel :D :D :D
En de koffie smaakte zeker uitstekend? :mrgreen:

Jullie hebben nogal een bedrijfsvoorraad. Hoe lang staan de auto's daar gemiddeld te koop?

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door thecure »

omar1974 schreef:ik ging daar voor een grote beurt voor mijn auto. ik was erg blij mee. de prijs was goed. ik moest een aantal onderdelen vervangen. ik had een top service gehad. binnen een korte tijd kon ik mijn auto meenemen. top garage en top personeel :D :D :D
Je auto had een grote beurt, maar je moest zelf een aantal onderdelen vervangen? vreemd...

jeanpiere
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2016 00:55

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door jeanpiere »

Hey mensen.
ik afgelopen maandag een nieuwe auto vanuit Car Sales Hillegom gekocht. Het is een mooie BMW 5 serie 2.5. Het rijdt nog erg lekker en mijn gezin zijn heel blij er mee. Omdat ik een goed ervaring met dit garage heb gehad, wil ik dat met jullie delen. Het service van de verkopers was top en professioneel. zij hadden heel veel geduld met mij, en zij hadden alle vragen van mij deskundig en eerlijk beantwoord. dat gevoel had ik nooit gehad met andere garages. Bovendien, de prijs van mijn auto was ongelooflijk goed.
ik raad dit garage aan iedereen die een goede service en garantie zoekt.
top

madfred
Berichten: 332
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door madfred »

En nu nog fatsoenlijk Nederlands leren, dan komt je verhaal nog geloofwaardiger over.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou nou jeanpiere...

Maak je in het eigen dorp geen enkele kans meer om geloofwaardig over te komen, dat je het hier nog moet proberen?

absent
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 okt 2016 18:30

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door absent »

Is dit zo'n autozaak waar je de hele dag appelthee moet drinken om iets van de prijs af te krijgen?

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door peteroo »

Bij het bedrijf werkt ook ene Pierre....

Verder louter lovende en jubelende recensies. Weet niet zeker of ik die volledig geloofwaardig vind :-)

stofzuigertje

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Jean Pierre?
Maandag 2e kerstdag een auto gekocht en zeer tevreden.
Ook hij plaatste hier voor de 1e keer een positief bericht.

Als ik het zou doen, maar deze ex lease, ja ze selecteren de goedkoopste van de lease firma of die zijn terug gekomen omdat ze niet goed waren.
Zo verkopen lease bedrijven aan iedereen en vooral mensen die als 1e reactie een positief bericht plaatsen.....?

Er zal wel eens een goede inruil tussen zitten maar dit is erg veel zoekwerk.
Het kan wel maar geloven doe je in de kerk of moskee, niet bij dit soort bekende handelaren.....

Jet Stulp
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2017 23:18

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door Jet Stulp »

Dit bedrijf adverteert ook op een heel bijzondere wijze. De prijs welke is aangegeven in de kop van de advertentie is NIET de werkelijke vraagprijs. De werkelijke prijs wordt aan het eind van de advertentie-tekst prijsgegeven. Dan blijkt de daadwerkelijke vraagprijs het dubbele te zijn.
Car Sales werkt waarschijnlijk volgens de wetgeving correct maar daadwerkelijk zijn het Tekst verwijderd.
Opzettelijk misleidende informatie in de advertenties tonen waardoor interesse wordt gewekt. De niet zorgvuldig lezende klant kan daardoor behoorlijk de boot in gaan. Misselijkmakende praktijken dus.
Laatst gewijzigd door Radar op 13 mar 2017 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Laster / onvoldoende onderbouwing

Sufkonijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2017 21:02

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door Sufkonijn »

Bij carsales of Feretti cars en op de rekening weer een andere naam een Mercedes ML gekocht. Proefrit kon niet wegens kapotte accu en de monteur was op vakantie. Wij de blauwe ogen van Pierre geloofd... dat was het stomste wat ik ooit heb gedaan. 12000 euro afgetikt voor een auto die achteraf niet de weg op kan omdat de balans as versleten is. Dat hebben de heren geweten, kan niet anders! Ik ben zwaar beledigd en vraag me ernstig af hoe deze mensen, die door de telefoon gewoonweg grof zijn en het gesprek afbreken, bij de anwb worden toegejubeld.... ik vrees dat er veel fake revieuws zijn en anwb zegt daar niks aan te kunnen doen. Wij zijn door deze verkoper minimaal 5000 euro lichter en ik denk dat Pierre dubbel ligt van het lachen

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Sufkonijn schreef:Bij carsales of Feretti cars en op de rekening weer een andere naam een Mercedes ML gekocht. Proefrit kon niet wegens kapotte accu en de monteur was op vakantie. Wij de blauwe ogen van Pierre geloofd... dat was het stomste wat ik ooit heb gedaan. 12000 euro afgetikt voor een auto die achteraf niet de weg op kan omdat de balans as versleten is. Dat hebben de heren geweten, kan niet anders! Ik ben zwaar beledigd en vraag me ernstig af hoe deze mensen, die door de telefoon gewoonweg grof zijn en het gesprek afbreken, bij de anwb worden toegejubeld.... ik vrees dat er veel fake revieuws zijn en anwb zegt daar niks aan te kunnen doen. Wij zijn door deze verkoper minimaal 5000 euro lichter en ik denk dat Pierre dubbel ligt van het lachen
Dus geen aankoop keuring? voor 12000 eur ga je toch NOIIT maar dan ook NOOIT een auto kopen zonder een proefrit???
Sorry maar dan vraag je erom om opgelicht te worden.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door thecure »

Tja, wat een suf konijn.

NeoDutchio
Berichten: 12329
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Sufkonijn schreef:Bij carsales of Feretti cars en op de rekening weer een andere naam een Mercedes ML gekocht. Proefrit kon niet wegens kapotte accu en de monteur was op vakantie. Wij de blauwe ogen van Pierre geloofd... dat was het stomste wat ik ooit heb gedaan. 12000 euro afgetikt voor een auto die achteraf niet de weg op kan omdat de balans as versleten is. Dat hebben de heren geweten, kan niet anders! Ik ben zwaar beledigd en vraag me ernstig af hoe deze mensen, die door de telefoon gewoonweg grof zijn en het gesprek afbreken, bij de anwb worden toegejubeld.... ik vrees dat er veel fake revieuws zijn en anwb zegt daar niks aan te kunnen doen. Wij zijn door deze verkoper minimaal 5000 euro lichter en ik denk dat Pierre dubbel ligt van het lachen
Een autohandelaar op zijn blauwe ogen geloven? Heeft u ook alle voorgaande antwoorden gelezen? Dankzij u kunnen dit soort bedrijfjes blijven bestaan. Als niemand meer iets koopt sterven ze vanzelf wel uit. Begint u maar vanaf punt 1 te lezen, tips genoeg waar u op moet letten bij het kopen van een auto.

Har45
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door Har45 »

Best raar eigenlijk dat de directie van Car Sales Hillegom nergens op reageert hier op het forum.
Ze nemen namelijk wel de moeite om alle hier op het forum positieve reacties op hun (verkoop) site te plaatsen :)

http://www.carsaleshillegom.nl/over_ons.php :evil:

Moneyman
Berichten: 30109
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door Moneyman »

Har45 schreef:Best raar eigenlijk dat de directie van Car Sales Hillegom nergens op reageert hier op het forum.
Ze nemen namelijk wel de moeite om alle hier op het forum positieve reacties op hun (verkoop) site te plaatsen :)

http://www.carsaleshillegom.nl/over_ons.php :evil:
:mrgreen: :mrgreen:

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door scontra »

Sufkonijn schreef:. Wij de blauwe ogen van Pierre geloofd... dat was het stomste wat ik ooit heb gedaan. 12000 euro afgetikt voor een auto die achteraf niet de weg op kan omdat de balans as versleten is.
De eerste "eerlijke" autoverkoper/handelaar moet nog geboren worden, hoewel ik de overtuiging heb dat dit nimmer zal gebeuren.
Al meer dan een eeuw laten mensen zich belazeren door dit gespuis en nog steeds trappen er dagelijks mensen in de mooie praatjes van "list en bedrog"
Blijkbaar is een deel van het mensdom 'ziende blind' en 'horende' doof aangezien waarschuwingen niet gelezen en/of gehoord worden.
Maar het zal niet alleen door de mooie loze beloftes komen, het modelletje, de glimmende lak en de hebberigheid zullen ook wel z'n invloed hebben op de ondoordachte aankoop.
Hopelijk is er door dit topic tenminste één potentiële koper gewaarschuwd, anders zal deze ook nog eens volkomen zinloos zijn. :cry:

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door witte angora »

Har45 schreef:Best raar eigenlijk dat de directie van Car Sales Hillegom nergens op reageert hier op het forum.
Ze nemen namelijk wel de moeite om alle hier op het forum positieve reacties op hun (verkoop) site te plaatsen :)

http://www.carsaleshillegom.nl/over_ons.php :evil:
De positieve reacties die ze zelf geplaatst hebben? :lol: :lol:

Nijogeth
Berichten: 9994
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door Nijogeth »

scontra schreef:
Sufkonijn schreef:. Wij de blauwe ogen van Pierre geloofd... dat was het stomste wat ik ooit heb gedaan. 12000 euro afgetikt voor een auto die achteraf niet de weg op kan omdat de balans as versleten is.
De eerste "eerlijke" autoverkoper/handelaar moet nog geboren worden, hoewel ik de overtuiging heb dat dit nimmer zal gebeuren.
Al meer dan een eeuw laten mensen zich belazeren door dit gespuis en nog steeds trappen er dagelijks mensen in de mooie praatjes van "list en bedrog"
Blijkbaar is een deel van het mensdom 'ziende blind' en 'horende' doof aangezien waarschuwingen niet gelezen en/of gehoord worden.
Maar het zal niet alleen door de mooie loze beloftes komen, het modelletje, de glimmende lak en de hebberigheid zullen ook wel z'n invloed hebben op de ondoordachte aankoop.
Hopelijk is er door dit topic tenminste één potentiële koper gewaarschuwd, anders zal deze ook nog eens volkomen zinloos zijn. :cry:
Ik ken genoeg eerlijke autoverkopers. Maar die ken ik dan ook persoonlijk en ik heb nog een beetje kennis van zaken.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door Sira »

Over het algemeen geldt: alles wat naar olie stinkt, stinkt !

Gesloten