LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiat's lege beloften

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
ruud2
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2007 09:51

Fiat's lege beloften

Ongelezen bericht door ruud2 »

In het voorjaar zag ik op TV een reclame van de Fiat Croma. Nou was ik aan het zoeken naar een nieuwe leaseauto, en had ik nog nooit aan een Fiat gedacht. Tevens werd aan de proefrijders 2 rolkoffers beloofd. Ik rijden bij Fivan in Utrecht. De auto, een gloednieuwe, vertoonde al een aantal gebreken. En de koffers waren even niet beschikbaar, en zouden worden nagezonden. Kennelijk is er in de hele wereld geen koffertje meer te krijgen, ondanks dat de winkels er vol mee staan. Goeie actie van Fiat. Want het is nu september. En van de koffers geen spoor. Ik rijd inmiddels in een Ford :evil:

MAXIEM

Re: Fiat's lege beloften

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag ruud2,

Gelukkig heb je geen fiat gekozen. Na "skoda" m.i. het slechtste merk wat vier wielen heeft. Veel sukses met je ford! :wink:

Groeten, Maxiem.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Fiat's lege beloften

Ongelezen bericht door D1RK »

Mercedes is soms zelfs goedkoper!
Ja vreemd, maar gezien de reputatie van Fiat en de onderhoudskosten en restwaarde zal deze auto als Lease Auto erg duur worden, een Mercedes die 20% duurder was in aanschaf is zelfs voordeliger per maand, en dit is tevens een goede zoekmethode voor partikulieren die twijfelen over enkele auto's.

Ik twijfelde tussen Hyundai, Kia en Mitsubishi, en bij een verschil van minder dan €400,- in nieuwwaarde, de maandlasten bij Mitsubishi waren €80,- lager dan Kia, en €65,- minder dan Hyundia, en de KM en gebruiker zijn dus hetzelfde, dus de duurste auto was goedkoopste!
Hoewel ik niet lease, ik weet nu wel de verwachte onderhoudskosten en restwaarde!


Maxiem had blijkbaar ooit een Skoda met achterwiel aandrijving, de mist waarde vaste auto toen van Nederland!
Wel leuk als je ooit een 2 jaar oude kocht voor minder dan ¼ van nieuwwaarde....
Laatst gewijzigd door D1RK op 19 sep 2007 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Fiat's lege beloften

Ongelezen bericht door Quark »

Gelukkig heb je geen fiat gekozen. Na "skoda" m.i. het slechtste merk wat vier wielen heeft. Veel sukses met je ford!
Ik heb nu een paar Skoda's gehad, prima auto's nooit problemen en onder de motor klep ligt gewoon een VAG motor .

ook de bodemplaat de knoppen enz. vindt je precies hetzelfde in alle ander VAG auto's.

Dus ik weet niet wanneer jij je laatste Skoda heb gehad ?

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: Fiat's lege beloften

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Een Skoda is onderhuids gewoon een VW.

Zoals Maxiem het omschrijft zijn zowel VW als Audi en SEAT allemaal bagger.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Fiat's lege beloften

Ongelezen bericht door NAK »

Na "skoda" m.i. het slechtste merk wat vier wielen heeft. Veel sukses met je ford!
Groeten, Maxiem.
Verklaar je nader.......
Rijdt je zelf in een Skoda?

Gesloten