LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KOOP GEEN AUTO BIJ COMITY CARS

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
hendrik286
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2013 21:35

KOOP GEEN AUTO BIJ COMITY CARS

Ongelezen bericht door hendrik286 »

Ik heb vandaag een auto bij comity cars te Velserbroek gekocht. Zou niets mis mee zijn met een jaar APK. Na 3 km op de snelweg problemen met wegvallen van druk. Waarschijnlijk een kapotte koppakking.
Na wat speurwerk (helaas achteraf) op internet kwam ik erachter dat er meer gedupeerden zijn.
Hebben meer mensen ervaring met deze dealer?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: KOOP GEEN AUTO BIJ COMITY CARS

Ongelezen bericht door crazyme »

Tijdens de proefrit niets gemerkt, maar direct na de koop wel.

Dat is toevallig...

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: KOOP GEEN AUTO BIJ COMITY CARS

Ongelezen bericht door pima »

[quote][/quote] Na 3 km op de snelweg problemen met wegvallen van druk. Waarschijnlijk een kapotte koppakking.

Welke druk????? olie water of lucht en hoe constateer je dat????

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: KOOP GEEN AUTO BIJ COMITY CARS

Ongelezen bericht door sjoegel »

De druk op de portemonnee was weg... :wink:

Zeker geen proefrit gemaakt ? Zeker geen aankoopkeuring ? Auto in een opwelling gekocht ?

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: KOOP GEEN AUTO BIJ COMITY CARS

Ongelezen bericht door peteroo »

Dat vroeg ik me ook af. Proefrit ja of nee? Wat voor merk en type auto is het, km-stand, leeftijd, zijn koppakkingsproblemen een bekend fenomeen bij dit model, wat was de prijs, 500 euro of 5000 euro, onderhoudshistorie bekend?

Even gekeken op de website van het bedrijf. Lijkt mij een handelaar. Gelikte plaatjes van flitsende nieuwe BMW. Niets over garantie of BOVAG. Koopt dit bedrijf in via inruil of van lease-bedrijven? Kortom, vragen, vragen.

hawkwind
Berichten: 505
Lid geworden op: 18 mar 2012 08:37

Re: KOOP GEEN AUTO BIJ COMITY CARS

Ongelezen bericht door hawkwind »

En...... je hoort niets meer van TS.

jenp
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2014 03:09

Re: KOOP GEEN AUTO BIJ COMITY CARS

Ongelezen bericht door jenp »

ik heb in september 2012 me auto gekocht bij comity cars en rij nog steeds met veel plezier in de ronte in mijn peugot 206 ik kan niet anders zeggen dat dat ik super goed geholpen ben en ik niet opgelicht ben .
vind het wel vervelend om te lezen dat andere mensen minder goede ervaringen hebben met dit auto bedrijf maar ik ben nog steeds super blij met me auto

Chabafa
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2014 16:03

Re: KOOP GEEN AUTO BIJ COMITY CARS

Ongelezen bericht door Chabafa »

Vorige week een auto gekocht bij comity cars. Tijdens de proefrit en in de advertentie werd vermeld dat er een airco in de auto zat, echter na de koop erachter gekomen dat de airco niet werkte. Dag erna terug gegaan om te vragen of dit opgelost kon worden aangezien er bij de koop gezegd was dat de airco het deed. We werden niet netjes te woord gestaan, er werd ons direct verteld dat het onze eigen schuld was dit niet te hebben gecontroleerd, dat dit niet onder de garantie viel en de kosten voor onze rekening waren. Al met al erg slechte service!! De auto rijdt gelukkig verder prima maar van de service hoef je dus echt niets te verwachten!

Moedt
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 jan 2013 12:30

Re: KOOP GEEN AUTO BIJ COMITY CARS

Ongelezen bericht door Moedt »

Chabafa schreef:Vorige week een auto gekocht bij comity cars. Tijdens de proefrit en in de advertentie werd vermeld dat er een airco in de auto zat, echter na de koop erachter gekomen dat de airco niet werkte. Dag erna terug gegaan om te vragen of dit opgelost kon worden aangezien er bij de koop gezegd was dat de airco het deed. We werden niet netjes te woord gestaan, er werd ons direct verteld dat het onze eigen schuld was dit niet te hebben gecontroleerd, dat dit niet onder de garantie viel en de kosten voor onze rekening waren. Al met al erg slechte service!! De auto rijdt gelukkig verder prima maar van de service hoef je dus echt niets te verwachten!

Het lijkt mij dat men mag verwachten dat een airco het doet als men dat in een advertentie zet.
Kortom, die zaak is waardeloos.

Corpse
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2014 17:35

Re: KOOP GEEN AUTO BIJ COMITY CARS

Ongelezen bericht door Corpse »

Heren als een garage of handelaar een auto verkoopt en onderdelen gaan al na een paar dagen kapot dan staat er een garantie op, of ze het willen of niet. Laat je niet belazeren.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: KOOP GEEN AUTO BIJ COMITY CARS

Ongelezen bericht door dhc »

Hm..je weet zelf amper hoe te handelen bij aankoop van een auto ( zie je eigen topic) en dan ga je hier wel even de garantieregels uitleggen....?
Dan heb ik liever een dom blondje als MP....

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: KOOP GEEN AUTO BIJ COMITY CARS

Ongelezen bericht door peteroo »

Het lijkt me hier van belang hoe oud de auto is, welk type en wat de kilometerstand is. Van een drie jaar oude auto met 50.000 km mag je andere verwachtingen van een werkende airco hebben, dan bij een ruim 15 jaar oude auto zonder garantie die z'n einde ziet naderen.

Maar de reactie van het bedrijf is waardeloos. Dan sta je niet voor je product.

Gesloten