LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwikfit Groningen

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
jos45
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 apr 2007 15:18

Kwikfit Groningen

Ongelezen bericht door jos45 »

In juli 06 door Kwikfit Damsterdiep Groningen een grote beurt APK laten uitvoeren. Ik werd gebeld: De remmen achter waren slecht. Er moesten nieuwe remblokken/schijven op. Rechtsachter was heet geweest, volgens de manager.Bovendien was er iets ernstigs aan de hand met het mistachterlicht: Was kapot. Ikw erd verwezen naar de dealer, want als iets kapot is, dan maken ze het niet. Dus afspraak gemaakt/naar de dealer. Wat bleek: Binnen 5 min was eht gemaakt: Er zat een stekkertje los! Ik was best boos. :twisted: Weer terug naar de Kwikfit en toch wel om excuses gevraagd. Dit was toch wel erg slordig? Excuses kreeg ik niet, de auto werd gekeurd, kosten incl. de remmerij: € 900,00. Hier zou ik niet terugkomen, dat stond vast. Op mijn werk gekomen belde de manager overigens nog wel op om alsnog zijn excuses aan te bieden. 1 Maand geleden een riante stank: Bleek rechtsachter de auto vandaan te komen. Omdat ik 3 maand geleden winterbanden had laten monteren bij Profile, ben ik daarheen gereden. ZIj moesten de achterband re-a met een hamer vanaf slaan: Wat bleek: De remschijf en remblok volledig naar de mallemoeren. Kwik Fit had verzuimd nieuwe remklauwen te monteren, terwijl het re-a heet was geweest. Weet ik veel... Links achter moest dan gelijk ook nieuw, kosten € 900,00. Ik zei dat ik met Kwikfit zou bellen, want alweer nieuwe remblokken/schijven terwijl ze amper 3000 km hadden meegereden vond ik stug. Manager Kwikfit weigerde zelfs maar te luisteren. Ik moest de auto maar brengen. maar ja, die stond op de brug. Ik kon wel de kapotte remschijf en blok en klauw meekrijgen maar de Kwik-fit manager wilde die niet zien. Oftewel: Ga NIET naar de Kwikfit, zéér slechte monteurs/service, prutswerk!!!

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Kwikfit Groningen

Ongelezen bericht door Quark »

Kwik Fitters bezoek ik alleen maar voor banden en uitlaten.

Voor de rest ga ik naar mijn eigen vertrouwde garage.

Strearjan
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 mei 2005 23:59

Re: Kwikfit Groningen

Ongelezen bericht door Strearjan »

Ik heb dezelfde ervaring. Maar mij zul j niet meer zien daar

Garagebeoordeling.NL
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 apr 2007 19:25

Re: Kwikfit Groningen

Ongelezen bericht door Garagebeoordeling.NL »

Allemaal de zelfde ervaring? Wat doen we er aan? :D (www.garagebeoordeling.nl)

jos45
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 apr 2007 15:18

Re: Kwikfit Groningen

Ongelezen bericht door jos45 »

meer bekendheid aan deze prutsers, geldkloppers! Klacht indienen bij de klantenservice van Kwikfit (heeft de ANWB mij aangeraden)

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Kwikfit Groningen

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Garagebeoordeling spammer. Bah

Gesloten