LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door Audi Century bv

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Mitcha
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2009 17:15

Opgelicht door Audi Century bv

Ongelezen bericht door Mitcha »

Drie maal bij Audi Century te Groningen geweest, voor oplossen van niet opende kofferklep. Elke keer was verschillende diagnose gesteld, maar uiteindelijk zonder resultaat. Elke keer was onderdeel niet op voorraad. Laatste keer willen ze ingrijpende en dure reparatie uitvoeren met vernieuwing van centraal locking regelapparaat (450-600€). Ik heb allen voor diagnoses 240€ betaald. Nadat ik klacht heb ingediend, niemand reageerde daar op. Na veel bellen was een voorstel gekomen om nog een keer te bekijken – na vakantie periode.
Tijdens apk keuring, bij apk garage hebben ze oorzaak ontdekt en gerepareerd zonder gebruik van onderdelen – het was kabel breuk.
Audi Century bv te Groningen – zeker niet aan te raden.
Mitch

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: Opgelicht door Audi Century bv

Ongelezen bericht door Mallemalle »

niet echt ene geval van oplichting, hooguit ondeskundigheid

nie overdrijven he ;)

Gurbe
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jan 2009 12:52

Re: Opgelicht door Audi Century bv

Ongelezen bericht door Gurbe »

240 euro betalen en het probleem niet opgelost,dat noem ik ook opgelichting :?

RobbieS.
Berichten: 157
Lid geworden op: 10 mei 2009 11:36

Re: Opgelicht door Audi Century bv

Ongelezen bericht door RobbieS. »

€240 voor diagnose(s) vragen is geen oplichting. Er is geen bedrijf die gratis kijkt wat er aan de hand is of een diagnose stelt. Misschien alleen als je besluit om de reparatie ook bij de garage uit te laten voeren..

Wel slecht van een Audi dealer dat ze een dergelijk probleem niet op kunnen lossen, en telkens een andere diagnose stellen. Een probleem als dit komt vaker voor en zou bij een merkdealer bekend moeten zijn.

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: Opgelicht door Audi Century bv

Ongelezen bericht door Mallemalle »

ok, beetje oplichting

240 is veel , erg veel geld voor ene diagnose

dat mag hooguit ene paar tientjes kosten

Gesloten