Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Jablan
Berichten: 6185
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Jablan »

Of trillen die bouten vanzelf weer los na een ritje over de straten van Utrecht?

witte angora
Berichten: 30937
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door witte angora »

Ho ho Jablan, ben je niet in de war met de straten van Maastricht?

Jablan
Berichten: 6185
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Jablan »

:) Het zal niet veel uitmaken.

Zolang de weg maar duurzaam veilig is ingericht met te steile drempels, wat gaten in de weg heeft omdat de regen het zand direct het lekke riool inspoelt en zwaar bouwverkeer het wegdek goed heeft beschadigd.

Helpie
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jul 2020 16:47

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Helpie »

Dit is het risico als we voor de goedkopere garages kiezen daar de kwaliteit ook minder is waardoor de kans op dit soort gevallen groter is.

J. Deltoer
Berichten: 3142
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Het kan ook gebeuren met de zogenaamde betere garages. Lees maar eens het relaas van ons vaste forumlid Har45 in diens topic over autobedrijf Broekhuizen in Zwolle.

Zelf heb ik onlangs nog een hele nare ervaring gehad bij een officiele Citroengarage, gelukkig kon ik van de koop (nieuwe auto) afkomen.

Speedy123
Berichten: 1311
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Speedy123 »

J. Deltoer schreef:
04 mar 2024 18:18
Het kan ook gebeuren met de zogenaamde betere garages. Lees maar eens het relaas van ons vaste forumlid Har45 in diens topic over autobedrijf Broekhuizen in Zwolle.

Zelf heb ik onlangs nog een hele nare ervaring gehad bij een officiele Citroengarage, gelukkig kon ik van de koop (nieuwe auto) afkomen.
De officiële Citroen dealer kan ik over mee praten. Had een nieuwe C1 gekocht voor mijn vrouw. Vanaf het begin in onderhoud bij de dealer. Bij de eerste APK die nodig was, werd ie afgekeurd omdat er teveel wit licht door het achterremlicht kwam. Kon alleen opgelost worden door een hele nieuwe achterlichtunit te plaatsen. Op mijn suggestie om er dan een rood lampje in te zetten i.p.v. een witte, werd ik aangekeken of ik gek was. Een heel verhaal over een boordcomputer die continue de spanning meet et cetera en die helemaal van slag zou kunnen raken.

Op de vraag hoe het überhaupt kon dat er zoveel wit licht doorheen kwam vertelde ze dat de rode reflector in de unit gesmolten was. Toen ik verbaasd vroeg hoe mogelijk was zeiden ze met een stalen gezicht, u zal wel teveel geremd hebben. :D

Lady1234
Berichten: 27224
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar u kon toch mooi uw vrouw de schuld daar van geven?😁

witte angora
Berichten: 30937
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door witte angora »

Speedy123 schreef:
05 mar 2024 11:58
J. Deltoer schreef:
04 mar 2024 18:18
Het kan ook gebeuren met de zogenaamde betere garages. Lees maar eens het relaas van ons vaste forumlid Har45 in diens topic over autobedrijf Broekhuizen in Zwolle.

Zelf heb ik onlangs nog een hele nare ervaring gehad bij een officiele Citroengarage, gelukkig kon ik van de koop (nieuwe auto) afkomen.
De officiële Citroen dealer kan ik over mee praten. Had een nieuwe C1 gekocht voor mijn vrouw. Vanaf het begin in onderhoud bij de dealer. Bij de eerste APK die nodig was, werd ie afgekeurd omdat er teveel wit licht door het achterremlicht kwam. Kon alleen opgelost worden door een hele nieuwe achterlichtunit te plaatsen. Op mijn suggestie om er dan een rood lampje in te zetten i.p.v. een witte, werd ik aangekeken of ik gek was. Een heel verhaal over een boordcomputer die continue de spanning meet et cetera en die helemaal van slag zou kunnen raken.

Op de vraag hoe het überhaupt kon dat er zoveel wit licht doorheen kwam vertelde ze dat de rode reflector in de unit gesmolten was. Toen ik verbaasd vroeg hoe mogelijk was zeiden ze met een stalen gezicht, u zal wel teveel geremd hebben. :D
Een verhaal met een remspoor... :lol:

Eric de lange
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2024 05:11

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Eric de lange »

Zo heb ik het helemaal niet ervaren , garage ozgul is een fijne familie bedrijf.
Ik ben erg goed geholpen door vader en zoon waar een andere garage houder een verkeerde diagnose heeft vastgesteld ben ik door hen juist verder geholpen met een goede diagnose en echte vakwerk.
Loop der maar eens binnen ziet er netjes en geordend uit.

Heeft meerdere monteurs in dienst die eerlijk en transparant zijn.

Je kunt gewoon mee kijken terwijl je reparatie aan de gang is.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het zijn echt eerlijke fijne mensen.

Moneyman
Berichten: 30252
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Toch grappig dat juist die positieve reacties van first posters een topic als dit actief houden, en zo een negatief effect in Google creëeren :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30937
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door witte angora »

Ook grappig dat er, voor over ik kan zien, door het hele land Eric de Lange's wonen, maar niet in Utrecht. https://www.linkedin.com/pub/dir/Eric/De+Lange

Ook grappig dat deze 'Eric de Lange' toch wel een bepaald grammaticaal 'accent' heeft.

150747
Berichten: 238
Lid geworden op: 31 jan 2020 10:10

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door 150747 »

Jablan schreef:
04 mar 2024 08:32
Of trillen die bouten vanzelf weer los na een ritje over de straten van Utrecht?
Blij dan in Belgie maar weg :cry:

ZeerPrivé
Berichten: 5574
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

witte angora schreef:
19 mei 2024 11:16
Ook grappig dat er, voor over ik kan zien, door het hele land Eric de Lange's wonen, maar niet in Utrecht. https://www.linkedin.com/pub/dir/Eric/De+Lange
Dat is natuurlijk flauwekul wat je schrijft. Alsof iedereen op LinkedIn zit of in een telefoongids staat. Iemand uit Amersfoort of Driebergen kan ook naar Utrecht rijden.

Maar dat het een nep review is, is wel duidelijk.

Speedy123
Berichten: 1311
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Speedy123 »

witte angora schreef:
19 mei 2024 11:16
Ook grappig dat er, voor over ik kan zien, door het hele land Eric de Lange's wonen, maar niet in Utrecht. https://www.linkedin.com/pub/dir/Eric/De+Lange

Ook grappig dat deze 'Eric de Lange' toch wel een bepaald grammaticaal 'accent' heeft.
Nog grappiger is dat ie zaterdagnacht om 5.11 uur lid werd van Radar. Terwijl zijn vrouw al in bed lag, dacht 'Eric' weet je wat, ik wordt lid van het Tros Radar forum. En dan ga ik eens wat posten over mijn, sinds kort, favoriete garage. Want 'Eric' ging eerst altijd elders maar daar hadden ze een verkeerde 'diagnose' gesteld.

'Eric' heeft ervaren dat: 'Garage ozgul is een fijne familie bedrijf. Het is echte vakwerk wat ze daar leveren.'.

En 'Eric' brengt zijn auto niet alleen naar die garage, hij interviewt ook alle monteurs persoonlijk. Zo weet ie dat ze daar allemaal eerlijk en transparant zijn. Het echte fijne mensen zijn. Ze zijn eerlijk, vriendelijk en behulpzaam zijn.

Wie gelooft dat een echte klant zoiets op zaterdagnacht uit zichzelf gaat posten, wellicht een aanrader al die eerlijke, vriendelijke en behulpzame mensen.

Geloof je het niet, tja dan mag je je afvragen wat voor een soort garagehouder post er nou zoiets midden in de nacht. Waarom noemt iemand zichzelf tweemaal eerlijk? Waarom daar zo de nadruk op leggen? Is er wellicht iets aan de hand bij die garage?

witte angora
Berichten: 30937
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door witte angora »

ZeerPrivé schreef:
19 mei 2024 11:28
witte angora schreef:
19 mei 2024 11:16
Ook grappig dat er, voor over ik kan zien, door het hele land Eric de Lange's wonen, maar niet in Utrecht. https://www.linkedin.com/pub/dir/Eric/De+Lange
Dat is natuurlijk flauwekul wat je schrijft. Alsof iedereen op LinkedIn zit of in een telefoongids staat. Iemand uit Amersfoort of Driebergen kan ook naar Utrecht rijden.
Geloof je dat zelf? In Amersfoort en Driebergen zijn ook garages... Om nou van daaruit helemaal naar de Ceylonlaan 8 in Utrecht te rijden lijkt me niet echt logisch.
Laatst gewijzigd door witte angora op 19 mei 2024 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.

ZeerPrivé
Berichten: 5574
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

witte angora schreef:
19 mei 2024 11:33
ZeerPrivé schreef:
19 mei 2024 11:28
witte angora schreef:
19 mei 2024 11:16
Ook grappig dat er, voor over ik kan zien, door het hele land Eric de Lange's wonen, maar niet in Utrecht. https://www.linkedin.com/pub/dir/Eric/De+Lange
Dat is natuurlijk flauwekul wat je schrijft. Alsof iedereen op LinkedIn zit of in een telefoongids staat. Iemand uit Amersfoort of Driebergen kan ook naar Utrecht rijden.
Geloof je dat zelf? In Amersfoort en Driebergen zijn ook garages...
Neemt niet weg dat jouw conclusie nergens op slaat omdat er geen E. de Lange uit Utrecht op LinkedIn staat.e

Oh, ik zit ook niet op LinkedIn (en niet op social media en niet in de telefoongids enz. enz.) dus dan besta ik niet? Of woon ik niet in DH?
Laatst gewijzigd door ZeerPrivé op 19 mei 2024 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30937
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door witte angora »

ZeerPrivé schreef:
19 mei 2024 11:35
witte angora schreef:
19 mei 2024 11:33
ZeerPrivé schreef:
19 mei 2024 11:28


Dat is natuurlijk flauwekul wat je schrijft. Alsof iedereen op LinkedIn zit of in een telefoongids staat. Iemand uit Amersfoort of Driebergen kan ook naar Utrecht rijden.
Geloof je dat zelf? In Amersfoort en Driebergen zijn ook garages...
Neemt niet weg dat jouw conclusie nergens op slaat omdat er geen E. de Lange uit Utrecht op LinkedIn staat.
Dan slaan beide conclusies nergens op. :wink:

Waar het me vooral om gaat is dat er een Nederlandse naam wordt gebruikt door iemand die overduidelijk geen Nederlandse roots heeft.

ZeerPrivé
Berichten: 5574
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Waar het me vooral om gaat is dat er een Nederlandse naam wordt gebruikt door iemand die overduidelijk geen Nederlandse roots heeft.
Dat klopt, daar had je mee kunnen volstaan dus. Maar concluderen dat er geen De Lange in Utrecht woont, slaat werkelijk nergens op.

Eric de lange
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2024 05:11

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Eric de lange »

Ik werk in een ploegendienst en kwam uit mijn werk vandaar dat ik mijn recente ervaring wilde delen.

Maar goed ik begrijp al dat sommige hier internet ridders zijn of linked rechercheurs ik hoef niet alle kanalen aan social media te hebben dat sommige hier alles hebben wil zeggen dat we allemaal mee moeten gaan in deze flauwekul anno 2024.


Ik wens jullie een zonnige pinkster zondag.

Lowieze
Berichten: 6654
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
19 mei 2024 11:37
Dan slaan beide conclusies nergens op. :wink:

Waar het me vooral om gaat is dat er een Nederlandse naam wordt gebruikt door iemand die overduidelijk geen Nederlandse roots heeft.
En u bent zelf wel een witte angora?

Plaats reactie