Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Paul2009
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2009 12:56

Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Paul2009 »

Vandaag gered door de ANWB. Garage Ozgul aan de Ceylonlaan 8 in Utrecht had gisteren een voorwiellager vervangen. Na 45 km een enorm kabaal. Bleken ze de remklauw niet vastgezet te hebben. Gelukkig niet op de snelweg!!! LEVENSGEVAARLIJK zij de man van de ANWB, die constateerde dat beide bouten van de klauw waren verdwenen. Het wiel blokkeert in no time en als je dan 100 rijdt dan ga je over de kop en mag je hopen dat je het overleeft!!! Hierbij wil ik iedereen waarschuwen die, net als ik de onderhoudskosten wat binnen de perken wil houden. Ik ben genezen, maar ik hoop niet dat je eerst zelf een dergelijke ervaring (of erger!) moet meemaken om toch voor een ander soort garage te kiezen.

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik neem aan dat je de constatering van de ANWB inmiddels hebt teruggemeld aan de garage. Wat was hun reactie?

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ook bij merk dealers gaat er wel eens wat mis.

Nevyn
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Nevyn »

Over de kop, gaat het hier om een auto of een motor?

Autobedrijf ozgul
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2023 11:15

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Autobedrijf ozgul »

Antwoord op meneer Paul we hebben het probleem netjes opgelost maar dat de auto over de kop kan gaan dat is flauwe kul wat de anwb zegt is onmogelijk het was maar een van de 4 bouten die lost zat. we zijn allemaal mensen fouten kunnen overal gebeuren maar belangerijk is dat we het oplossen het probleem netjes uitgelegd aan meneer paul dat het geen nut heeft om zo een verhaal bij te plaatsen uiteindelijk telefoon ophangen in mijn gezicht geen manieren

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door BL2 »

Toch bijzonder, de ANWB zegt 2 van de 2 bouten los. De garage zegt 1 van de 4 bouten los.....
Over wat voor merk en type auto hebben we het hier ?

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik zie ze toch heel vaak met 4 tegenwoordig.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Probeer zelf om met de garage tot een oplossing te komen.

U kunt contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of met www.bovag.nl/hulp-bij-klachten (alleen Bovag garages) of www.anwb.nl/juridisch-advies voor juridische hulp.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door BL2 »

Seinhuis schreef:
01 mei 2023 16:19
...Probeer zelf om met de garage tot een oplossing te komen...
Heb je het topic wel gelezen, of gewoon op je "automatisch advies knop" gedrukt ?

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door rwolters »

Bij iedere garage kan dit gebeuren. Hoe wil je in de toekomst een garage vinden waar gegarandeerd nooit fouten worden gemaakt? De monteur heeft dit echt niet expres gedaan en het zal ook geen bedrijfsbeleid zijn om mensen met een onveilige auto de weg op te sturen.

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door witte angora »

Autobedrijf ozgul schreef:
01 mei 2023 11:57
het was maar een van de 4 bouten die lost zat. we zijn allemaal mensen fouten kunnen overal gebeuren
Of het een of twee bouten waren, meneer geeft publiekelijk toe dat er iets niet goed is gegaan. Vind ik keurig, vaak zie je dat mensen in de verdediging schieten of met een hele hoop wol een fout dusdanig toegeven dat ze eigenlijk niks hebben toegegeven.

Ik denk dat, achteraf gezien, dit topic inderdaad niet nodig is geweest. Maar dat is dus achteraf.

Stuurknuppel
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 feb 2024 15:39

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Stuurknuppel »

Ik kom bij Garage Ozgul al heel veel jaren met prive auto en bedrijfswagen,, en heb hier altijd heel goede ervaringen gehad bij dit auto bedrijf. Goed en snel geholpen vooral als jeje auto weer met spoed nodig hebt om je werk uit te voeren. Kwalitatieve materialen gebruiken ze en nooit tegenslagen gehad na reparatie. Ieder kan een foutje maken en klasse dat dit ook op internet toegegeven wordt. Menig ander auto bedrijf zou zo moeten werken zoals zij. Binnenkort er weer naartoe voor onderhoud en nieuwe remmen e.d.

Arizonakid
Berichten: 1129
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Natuurlijk.

Speedy123
Berichten: 1173
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Stuurknuppel schreef:
29 feb 2024 15:46
Ik kom bij Garage Ozgul al heel veel jaren met prive auto en bedrijfswagen,, en heb hier altijd heel goede ervaringen gehad bij dit auto bedrijf. Goed en snel geholpen vooral als jeje auto weer met spoed nodig hebt om je werk uit te voeren. Kwalitatieve materialen gebruiken ze en nooit tegenslagen gehad na reparatie. Ieder kan een foutje maken en klasse dat dit ook op internet toegegeven wordt. Menig ander auto bedrijf zou zo moeten werken zoals zij. Binnenkort er weer naartoe voor onderhoud en nieuwe remmen e.d.
Lid geworden op:
29 feb 2024 15:39
Laatst actief:
29 feb 2024 15:46

Thijs124
Berichten: 680
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Of het van Ozgul zo verstandig is om dit weer op te laten rakelen?
Eventjes het geheugen op laten frissen?

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door witte angora »

Stuurknuppel schreef:
29 feb 2024 15:46
Ik kom bij Garage Ozgul al heel veel jaren met prive auto en bedrijfswagen,, en heb hier altijd heel goede ervaringen gehad bij dit auto bedrijf. Goed en snel geholpen vooral als jeje auto weer met spoed nodig hebt om je werk uit te voeren. Kwalitatieve materialen gebruiken ze en nooit tegenslagen gehad na reparatie. Ieder kan een foutje maken en klasse dat dit ook op internet toegegeven wordt. Menig ander auto bedrijf zou zo moeten werken zoals zij. Binnenkort er weer naartoe voor onderhoud en nieuwe remmen e.d.
Hadden ze geen koffie voor je? Dan blijf ik er maar weg. :evil:

Thijs124
Berichten: 680
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Wat schuift dat "stuurknuppel"om hier een positieve reactie te zetten? Bijverdienen ben ik altijd voor te vinden.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Stuurknuppel schreef:
29 feb 2024 15:46
Ik kom bij Garage Ozgul al heel veel jaren met prive auto en bedrijfswagen,, en heb hier altijd heel goede ervaringen gehad bij dit auto bedrijf. Goed en snel geholpen vooral als jeje auto weer met spoed nodig hebt om je werk uit te voeren. Kwalitatieve materialen gebruiken ze en nooit tegenslagen gehad na reparatie. Ieder kan een foutje maken en klasse dat dit ook op internet toegegeven wordt. Menig ander auto bedrijf zou zo moeten werken zoals zij. Binnenkort er weer naartoe voor onderhoud en nieuwe remmen e.d.
Ik kan dit be-amen. Ik kom zelf ook al jaren bij garage Ozgul aan de Ceylonlaan in Utrecht. Ik wordt er altijd keurig geholpen, staan altijd meteen voor me klaar en zijn echte vakmannen. De prijs die ze vragen is echt heel laag en het eerste kwartier rekenen ze niet net zoals wanneer je een keer ergens stukken hebt dat ze geen voorrijkosten rekenen. De thee staat altijd klaar net als de baklava en ze serveren aan klanten gratis echte shoarma van lam.

HandigeHarrie
Berichten: 1377
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Toch vreemd dat de garagehouder weet dat er 1 bout los zat, terwijl hij er niet bij was toen de ANWB de eigenaar van de auto heeft geholpen.

Thijs124
Berichten: 680
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Ozgul: gevaarlijke garage in Utrecht!

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Scherp!
Heeft de ANWB er maar drie van de vier vastgedraaid. Eentje vergeten in plaats van de 4 vergeten schroeven door Ozgul

Plaats reactie