LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weekje logeren

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
svanrhee
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 apr 2012 13:57

Weekje logeren

Ongelezen bericht door svanrhee »

Voor een kort weekje hebben wij onze honden in het dierenpension laten logeren. Ze kunnen prima samen in een kennel en spelen is geen probleem. Echter, onze tweede hond hebben we vorig jaar uit het dierenasiel gehaald, waar zij 9 maanden lang zoet gehouden is met een tennisbal. Hierdoor is zij bezitterig op de bal en kan dan lelijk uitvallen naar onze eerste hond. Daarom kunnen ze niet samen met een bal spelen. Dit hebben we ook duidelijk tegen het dierenpension gezegd en ze zouden er op letten. Nu heb ik net mijn honden opgehaald, maar met een flinke rekening van de dierenarts, omdat onze eerste hond diverse krammen en pillen nodig had. Toen ik vroeg hoe het kwam, zeiden ze dat ze niet steeds het veld konden controleren op ballen, omdat ze daar geen tijd voor hebben. Dit vind ik onzin, omdat het niet bij alle honden hoeft en wij er specifiek om gevraagd hebben om ze niet met ballen te laten spelen. Wat moet ik hier nu mee? Is dit nalatigheid van het dierenpension? Kan ik hen verantwoordelijk stellen voor de gemaakte dierenartskosten?

Gesloten