LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zij doet het weer

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door VioletPrue »

En vervolgens wordt er in dit topic op dezelfde voet verder gegaan als in het verwijderde topic.
Ik heb daar slechts 2 maal gereageerd, maar ben het wel blijven lezen.
Met stijgende verbazing dat dat geneuzel 10 pagina's lang door kon gaan.
Oude feiten, elkaar kinderachtig en noem het maar op noemen.....dat was/is dit forum onwaardig.

maaiketjehh
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 aug 2009 16:39

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door maaiketjehh »

Janara schreef:Ach nee, helemaal gebrainwashed door haar vriendinnetje. Ze spreekt al dezelfde dreigtaal, maar de enige die een hoop rechtszaken aan haar been heeft, is wel Nathalie. :wink:
haha gebrainwashed :lol: eerst wast gemanipuleert, dan gehypnotiseert en nu gebrainwashed :p amai nathalie kan veel ze :lol: :lol:
en ik dreigen? nee ik geef julie een zinvolle tip :p
en dat van die rechtzaken, dat klopt niet ze janara, tenzij dat gij meer weet dan nathalie en de rechtbank :p

yours-truelly
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 sep 2009 01:57

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door yours-truelly »

ons xxxx met haar "team" weet heel veel hoor
ze voegd familie ed zaken toe om haar verhaal maar te sterken.
echt gewoon belachelijk aan t worden.
en jarana ofwel xxxx beweert dat er rechtszaken tegen nathalie zijn
hahaha
nathalie heeft er een aantal tegen mensen opgestart
jullie kunnen die zelfs controleren bij de rechtbank van gent!!
en niet andersom
en er komt er nog 1 aan maar dan tegen nog een aantal mensen maar die horen dat nog wel
en trouwens maaike is een meiske met meer verstand dan de meeste op dit of andere topics en dit geldt voor nog mensen die trouwens hun oordeel vellen met wat ze zien ipv horen vallen uit de lucht.
topics vullen met onzin is echt zeer gemakkelijk maar de waarheid inzien en plaatsen is iets wat ze hier niet kennen.
allemaal zeer grote smoelen en een hoop blabla maar niemand die zn grote muil omzet in een neutraal bezoek en eerlijk oordeel na zien vd dieren daar
want er zijn zoveel foto´s van haar dieren die bewijzen dat ze goed verzorgd en toch kunnen en willen jullie t maar niet inzien.
hoe bedoel je betonblok voor jullie kop!!
gaia,blid ed komen maar niet omdat ze niet op roddels afgaan die uiteindelijk opgeblazen en verzonnen blijken te zijn.
t komt er feitelijk op neer dat de haatcampagne van een aantal mensen geloofd worden door een stel naieve "hopeloze"gevallen en zo zn eigen leven gaat leiden.

tuurlijk is t begrijpelijk dat mensen die zoiets als voor t eerst lezen dat ze twijfelen,maar er zijn dan toch nog slimme mensen op de wereld die zeggen ik ga toch gewoon eens kijken en zien hoe t in elkaar steekt.

en weet je wat nathalie ontkent niet eens waardoor dit gestart is maar komt wel met een hoop dingen die kloppen
terwijl dat vd topics enkel van horen is
elke keer wordt er gezegd ja ik heb bewijs maar plaatsen ho maar dan lullen ze er heerlijk overheen.
kortom dit is gewoon mensen zwart maken voor jullie eigen vermaaj
en zeker die xxxx is verkeerd bezig want ze stalkt zelf,gaat bij mensen in de tuin liggen met een verrekijker,koopt mensen om en manipuleert mensen
deze zaken staan op zwart/wit en zijn zelfs afgegeven bij de rechtbank van eerste aanleg te kortrijk.
aantal pogingen tot verhaal krijgen is geprobeerd door mensen maar kwamen steeds van koude kermis thuis omdat de bewijzen die nathalie had onomstotelijk waren dat ze de waarheid sprak.
zo nu hebben jullie weer leesvoer gehad en kan er weer verder geroddeld worden want ik verwacht toch niet dat dit geloofd wordt.
oh en vraag niet of ik ga reageren verders want dat is gewoon tijdverdrijf maar wilde ffkes mn gedacht zeggen

[Aangepast door Moderator (persoonlijke gegevens)]

ditoke
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 sep 2009 00:30

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door ditoke »

Uhm niet willen langsgaan,heb dit willen doen toen ik de verhalen overN nog niet had gehoord hadden wij bijna een paardje daar gekocht als ik spreek over wij is dit mijn vrouw en ik.
Toen ik N voorstelde om langs te komen en ik begon over mijn eigen dierenarts mee te nemen in dit geval mijn broer die dieren arts is kwam er iets tussen van N haar kant en ze ging ons terug contacteren.
Na een paar weken had ik nog niks gehoord en heb ik zelf maar is gebeld.Ik mocht langskomen maar enkel zonder dierenarts ( Mits mijn broer zelf de grote dieren die ik aankoop nakijkt vind ik dit niet meer dan normaal dat ik hem meeneem.) om het hele verhaal kort te maken zij wou mij geen paard verkopen als ik mijn eigen dieren arts bij had en aan het einde van het gesprek zei ze dat ze geen paarden meer had die ze verkocht.

Maar vertel mij dan is dat een collega van mijn broer nathalie wel kent en deze nog open staande facturen heeft.Deze man is dus enige tijd geleden opgebeld geweest en is op het politie bureau moeten komen omdat zijn naam op documenten was gevonden als zijnde behandelende dierenarts.bij verkochte dieren.
Hij heeft kunnen bewijzen dat N enkele malen bij hem op consult is geweest en dat ze nog facturen heeft openstaan En hierdoor kunnen aantonen dat hij niks met N te maken heeft.

@yours-truelly
En wat betreffende rechtzaken mocht ik morgen iets op de rol laten zetten door een advocaat komt het binnen 2 weken voor.
mocht het om een burgelijkezaak zijn moet dit op de rol worden gezet in de plaats waar je woont.
Als het om een strafzaak zou gaan is dit voor Nathalie Dendermonde omdat zij in het district woont dat strafrechtelijk onder dendermonde valt. Dus alle zaken van N die maar enige strafrechtelijke consequentie kunnen hebben en waarbij zijn klacht tegen een andere persoon zou hebben ingediend vinden in Dendermonde plaats en niet in Gent Want het pakket van Gent heeft niks te maken met de regio waar N woont
Want zou nogal een zooitje worden als je door het hele land bij elke willekeurige rechtbank klachten zou kunnen indienen tegen personen
Maar die persoon tegen wie zij klacht zou hebben ingediend word wel verwacht aanwezig te zijn in het kanton waar de persoon woont die de klacht heeft ingediend
Dus als ik morgen een klacht tegen jan met de banjo indien en hij woont ergens in limburg kan hij netjes naar hier komen als het voorkomt.

Uhm en even voor ik het vergeet te melden de rechtbank van eerste aanleg heeft 3 afdelingen waar alle rechtbanken onder vallen dus de burgelijke rechtbank correctionele en jeugdrechtbank vallen allemaal onder de rechtbank van eerste aanleg.
en hoe kan N een zaak aanhandig maken in kortrijk als ze niet in dat district woont Alles wat N aanspand of waarbij N zelf moet komen komen enkel in het disctrict dendermonde voor niet in Gent of Kortrijk of weet ik waar Enkel Dendermonde is bij alles wat N doet of aanspand bevoegd
Als ze morgen iemand zou aanrijden in Antwerpen en die persoon sterft komt dit in Denermonde voor Mits dit het disctrict is waar zij is ingeschreven.
En gaat ze niet in kortrijk moeten voorkomen of Antwerpen
Dus een klacht bij de rechtbank van eerste aanleg wil enkel maar zeggen dat er
A een burgelijke zaak is dus vrederechter die ook behoort tot de rechtbank van eerste aanleg waar Nathalie een klacht kan indienen en hier kan geen correctionele zaak van komen.
B De correctionele rechtbank
Dit is een strafgerecht dat wanbedrijven bestraft.
Oplichting
Fraude
Onopzettelijke doodslag
Diefstal met braak
Diefstal met geweld

C jeugd rechter
en ik denk niet dat zo iemand zich met die zaken bezig houd

En al deze catagorieen zijn en behoren tot rechtbank van eerste aanleg



En je kan natuurlijk zeggen wat weet jij daar nu vanaf,ik niet veel maar mijn echtgenote wel mits zij bedrijfs jurist is.
Maar in het andere topic had je ook al vermeld dat er zaken waren die waren aangespannen door N en dit is toch al een dikke 2 maanden geleden.
Mensen zoals nathalie zijn gewoon het vuil van deze maatschappij, profiteurs en meer niet.
Ook al zijn er dingen in het verleden gebeurd want een kranten artikel liegt niet he waarbij dieren in beslag zijn genomen of zeg je dat dit ook niet waar is.
op dat moment zou er een wet moeten zijn die dit soort mensen verbied ooit nog dieren te houden of hier in te handelen.
Boetes waarbij ze de rest van hun leven kunnen betalen en nooit meer boven het bedrag van het leefloon uitkomen.
Maar als jij zo zeker bent dat N in Gent zaken heeft lopen kom maar op met de rol nummers Want als je die hebt is er in iedergeval al een datum van zitting bekend.
En enkel rol nummers kun je natrekken anders niks dus zo even naar het pakket of het vredegerecht bellen van Gent heeft geen enkele zin Maar als je toch zo zeker bent zet hier de rolnummers maar neer dan zal mijn echtgenote ze morgen nakijken of ze daadwerkelijk in gent op de rol staan maar betwijfel het

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door Radar »

Meerdere berichten in dit topic bevatten persoonlijke aanvallen, laster, grof taalgebruik, persoonsgegevens en / of zijn off-topic. Dit bericht geldt als een waarschuwing voor alle deelnemers aan dit topic. Een volgende overtreding van de gedragsregels zal leiden tot sluiting van het topic en kan u op een forum-ban komen te staan.

Gesloten