LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aangifte tegen politie onmogelijk

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Ann82
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2015 17:35

Aangifte tegen politie onmogelijk

Ongelezen bericht door Ann82 »

Aangifte tegen een burger is zo gepiept maar niet tegen agenten die de wet overtreden.
Ik weet zeker dat er meer mensen zijn die misstanden van de politie zien en er misschien zelfs net als ik slachtoffer van zijn maar waar men aangifte probeert te doen tegen een agent komt van een koude kermis thuis.
Staan agenten boven de wet? Of zijn standaard de burgers fout?
Laatst gewijzigd door Radar op 07 sep 2015 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Aangifte tegen politie onmogelijk

Ongelezen bericht door renewouters »

Wat heeft deze agent gedaan?

lies-oostveen
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 sep 2014 20:11

Re: Aangifte tegen politie onmogelijk

Ongelezen bericht door lies-oostveen »

Het gaat toch niet over een proces verbaal ?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Aangifte tegen politie onmogelijk

Ongelezen bericht door puma73 »

Ann82 schreef:Aangifte tegen een burger is zo gepiept maar niet tegen agenten die de wet overtreden.
Ik weet zeker dat er meer mensen zijn die misstanden van de politie zien en er misschien zelfs net als ik slachtoffer van zijn maar waar men aangifte probeert te doen tegen een agent komt van een koude kermis thuis.
Liegen, bedriegen en mede agenten beinvloeden is aan de orde van de dag, van bureau integriteit tot aan het OM worden agenten de hand boven het hoofd gehouden.
Staan agenten boven de wet? Of zijn standaard de burgers fout?
Geef eerst maar wat meer info. Met dit hele summiere verhaal kunnen we niks.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Aangifte tegen politie onmogelijk

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Ann82 schreef:Staan agenten boven de wet? Of zijn standaard de burgers fout?
Mijn vrouw raakte op een fietspad ernstig gewond (aan haar knie), doordat een andere dame (65+) haar plotseling de weg afsneed, zie hier onder alias cvb.
Meteen ontkende de dame glashard elke betrokkenheid; waar ik mij, m.i. natuurlijk, hogelijk over verbaasde. Later bleek ze de echtgenote van een politiefunktionaris; heb me in verband hiermee al eerder hetzelfde afgevraagd als Ann82.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Aangifte tegen politie onmogelijk

Ongelezen bericht door sjohie »

chrisd1 schreef:
Ann82 schreef:Staan agenten boven de wet? Of zijn standaard de burgers fout?
Mijn vrouw raakte op een fietspad ernstig gewond (aan haar knie), doordat een andere dame (65+) haar plotseling de weg afsneed, zie hier onder alias cvb.
Meteen ontkende de dame glashard elke betrokkenheid; waar ik mij, m.i. natuurlijk, hogelijk over verbaasde. Later bleek ze de echtgenote van een politiefunktionaris; heb me in verband hiermee al eerder hetzelfde afgevraagd als Ann82.
Da's knap, aangezien zij zich afvraagt of aangifte tegen agenten mogelijk is, en jij blijkbaar te maken hebt met een liegende burger, die getrouwd is met een politiefunctionaris. Dat zijn 2 verschillende dingen.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Aangifte tegen politie onmogelijk

Ongelezen bericht door chrisd1 »

sjohie schreef:
chrisd1 schreef:...
Da's knap,
Thx

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Aangifte tegen politie onmogelijk

Ongelezen bericht door kokka »

@ chris,
ik zie niet helemaal wat de politie hiermee te maken heeft. dit soort akkefiet(s)jes zijn toch gewoon een zaak voor de verzekering?

thelady
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 feb 2007 22:09

Re: Aangifte tegen politie onmogelijk

Ongelezen bericht door thelady »

Logisch dat de dame ontkent, ze heet de wet achter zich staan, want een politiefunctionaris is idd bijna onschendbaar
Maar................een klacht bij de officier van justitie in de betreffende stad of regio moet verplicht in behandeling worden genomen!!!
Als burger moet je je recht halen, krijgen doe je het niet.
Veel succes
ps ik spreek uit ervaring, ongeveer een gelijk akkefietje met onze zoon mee gemaakt, die werd aangereden zonder optische of geluidssignalen.Aangifte werdt niet opgenomen, werk in uitvoering, dus toen maar via de OVJ en dat werkte dus wel.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Aangifte tegen politie onmogelijk

Ongelezen bericht door Brahms »

Waar maken we ons druk over, TS is al sinds 6 september niet meer on-line geweest.........
Zoals in zoveel topics, even berichtje plaatsten om stoom af te blazen, en nooit meer reageren.

Gesloten