LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Account verwijderen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Toxopeus
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 okt 2009 11:18

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door Toxopeus »

mp1966 schreef:Helaas is mijn berichtje per ongeluk verwijderd.
Bedoel je dit berichtje?

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

----
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 07 mei 2012 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

----
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 07 mei 2012 00:22, 1 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De makkelijkste manier om hier niet meer welkom te zijn is spam plaatsen in weekend waardoor ze je totaal verwijderen!

Maar als je niets meer meld verdwijn je vanzelf in de vergeten groep.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door jor »

Pindakaaspotje schreef:dat gaat dus niet.. simpel zat, dat kan alleen de eigenaar van het forum en die doen dat kennelijk alleen als je al je gegevens geeft.
En die hebben zij natuurlijk toch al :wink: , het is alleen ter identificatie anders kon een ander je account beëindigen.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

----
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 07 mei 2012 00:22, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door jor »

Edit=zinloze exercitie.
Laatst gewijzigd door jor op 19 jun 2010 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Tja, of het account verwijderd wordt is iets dat een beheerder kan beslissen.
jor schreef:Natuurlijk heeft de beheerder van dit forum al jou gegevens. Uiteraard moet je heel voorzichtig zijn met je gegevens maar in dit geval heb je kennelijk een email gestuurd naar [email protected] en daarvan het verzoek gekregen om je gegevens te sturen. Wil je het dus echt verwijderen moet het zo.
Het wachtwoord hebben ze niet, want die staat niet in de database. Er staat een soort fingerafdruk van in.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door jor »

Edit= Op recalcitrant gedoe en beschuldigingen zit ik niet te wachten.
Laatst gewijzigd door jor op 19 jun 2010 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door jor »

mp1966 schreef: Blijkbaar ben je een admin.
Nog eens voor de duidelijkheid:
Ik geef op internet geen wachtwoorden en geen inloggegevens aan vreemde.
Met deze gegevens kan iedereen op mijn naam, dingen uithalen.
Is dit zo zwaar te verstaan?
Wat de gedragsregel betreft, heb ik alleen een vraag gesteld en deze is verwijderd worden, dat is toch geen forum beheer!
Heb eens op het forum zo rond gekeken, maar daar hoef ik echt geen lid van zijn, met dat soort geruzie en beterweters!
Adviezen als, doe maar spam, dan wordt je zo uitgeschopt, zijn geweldig.
Daar zie je het niveau van dit forum.
Van mijn kant ( ben gewoon een bezoeker en heb nimmer iets anders beweerd) heb ik je geprobeerd zo goed ik kon je te helpen, je stelt het niet op prijs en daar stopt het voor mij. Zoek het fijn uit.

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door Frans75 »

Aangezien de moderator dit niet weghaalt, doe ik het zelf maar. :idea:
Laatst gewijzigd door Frans75 op 20 jun 2010 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Uit eigen vrije wil maakt iemand een account aan maar als dat niet naar zinne des persoons gaat wil men er van af. Ik snap het wel maar waarom heb je dan vandaag nog een topic geopend?
Ik ben ook niet geliefd hier (deels door eigen toedoen :roll: :wink: ) dus kan twee dingen doen: Normaal reageren op topics waar ik een positieve bijdrage aan kan leveren en niet zitten neuzelen ( :oops: ) of mezelf totaal verwijderd houden van het forum en
a) meelezen en niet meer reageren of:
b) helemaal nooit meer meelezen en dus al helemaal nooit meer reageren
c) meelezen en af en toe een goede bijdrage leveren over waar je verstand van hebt of anders een stompzinnige reactie neerpoten zoals ik nu bewijs :mrgreen:

Enne,niet de schuld in de schoenen van Trosradar schuiven maar even de juiste weg bewandelen maar zoals hierboven al gezegd, reageer niet meer en je schuift in de lijst van niet-reageerders en komt er vanzelf wel van af.

(moet wel zeggen, ben beheerder van een klein forum en kan daar op verzoek wel mensen weghalen maar is niet vergelijkbaar met een groot forum als hier)

Aldus Helpendhandje in de non-strijd tegen het internetgeweld :mrgreen:

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als je een abonnement neemt van een tijdschrift, en het bevalt jou niet, ga je toch ook opzeggen (...)
Als je een abonnement neemt op een tijdschrift ga je een overeenkomst voor bepaalde duur aan waarbij de tegenpartij de verplichting heeft jou een tijdschrift toe te zenden en jij de verplichting hebt om het abonnementsgeld op tijd te betalen. De algemene voorwaarden bepaald dan vaak dat deze overeenkomst stilzwijgend verlengt wordt. Op het moment opzegt gebeurt dit laatste niet meer. Van dergelijke verplichtingen is hier geen spraken.

Als je naar dat tijdschrift een bericht stuurt voor plaatsing en later je abonnement opzegt haalt de redactie niet alle tijdschriften terug. Eveneens geld dat de redactie niet je contact gegevens uit de eigen administratie haalt.

Het enige waar je recht op hebt is het anoniem maken van de gepubliceerde persoonsgegevens.

Prins Pils

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door Prins Pils »

Ik wil ook mijn account verwijderen, maak geen gebruik meer van dit account. Mijn accountprofiel dusdanig aangepast dat ik al een honderdjarige ben, geboren op 29 februari 1912. E-mailadres verdwijnt deze maand automatisch. :twisted: :evil:. Waarom is onmogelijk je account uit te schrijven? De pot verwijt de ketel dat het zelf zwart ziet! Wel afgeven op andere organisaties dat het onmogelijk is om een account op eenvoudige wijze te verwijderen doch zelf niet die mogelijkheid gunt aan de "leden"!

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door snepke »

Prins Pils schreef:Ik wil ook mijn account verwijderen, maak geen gebruik meer van dit account. Mijn accountprofiel dusdanig aangepast dat ik al een honderdjarige ben, geboren op 29 februari 1912. E-mailadres verdwijnt deze maand automatisch. :twisted: :evil:. Waarom is onmogelijk je account uit te schrijven? De pot verwijt de ketel dat het zelf zwart ziet! Wel afgeven op andere organisaties dat het onmogelijk is om een account op eenvoudige wijze te verwijderen doch zelf niet die mogelijkheid gunt aan de "leden"!
En wat doe je nu dan?Je maakt nog steeds gebruik van je account

I'll be back!
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 mar 2012 02:29

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door I'll be back! »

Prins Pils schreef:Wel afgeven op andere organisaties dat het onmogelijk is om een account op eenvoudige wijze te verwijderen doch zelf niet die mogelijkheid gunt aan de "leden"!
Dat kan alleen de beheerder van het forum.
Gewoon even een berichtje sturen met het verzoek tot verwijdering van het account.

Moeilijk zeg! :shock:

Toxopeus
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 okt 2009 11:18

Re: Account verwijderen

Ongelezen bericht door Toxopeus »

Prins Pils schreef:Waarom is onmogelijk je account uit te schrijven?
Houd moed, topicstarter mp1966 is het uiteindelijk ook gelukt. :mrgreen:

Gesloten