Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jackvd
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2016 01:41

Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door Jackvd »

Sorry de actie is voorbij !!

Staatsloterij had ook dit jaar een geweldige actie omtrent de Oudjaarsloterij. Koop nu een lot en maak kans op 100 extra loten. Heb je een lot gekocht dat moet je deze aanmelden via de site van de staatsloterij en je maakt kans op 100 extra loten, echter de site www.staatsloterij.nl/100loten werkt niet en dit is bekent bij de staatsloterij. Na diverse maal bellen met de staatsloterij is het probleem niet verholpen en op 17 december is de actie gestopt. Echter voor die datum had ik een mail gestuurd naar de staatsloterij en dit was de reactie van de staatsloterij. Om te lachen....... Ik zeg BINGO...

Wie heeft dit probleem onder vonden en kon zich niet aanmelden ???????

Beste meneer,

Bedankt voor uw email van 13-12-2023, met ons kenmerk ..........

Wat vervelend dat het niet is gelukt om u aan te melden voor de actie kans op 100 gratis loten van de Staatsloterij. Helaas is de actie inmiddels verlopen.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Nederlandse Loterij

Methusalah
Berichten: 1177
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door Methusalah »

Dus die hele pagina heeft van 13 tot 17 december niet gewerkt? Of alleen die ene keer dat jij hebt gekeken?

Well...you win some, you lose some.

Je houd overigens meer geld over als je helemaal niet mee doet.

J. Deltoer
Berichten: 3089
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Dat doet niet ter zake. Hier is sprake van misleiding. Zoals ik het lees heeft TS voldoende getracht om het lot te activeren.
De "wat vervelend enz" beantwoording getuigt van een klanten"service" die verplicht is om weinig tijd aan beantwoording te besteden en klanten met een rietje in het kluit te sturen.

Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door Dagkoers »

heeft u al een klacht ingediend?

Methusalah
Berichten: 1177
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door Methusalah »

J. Deltoer schreef:
19 dec 2023 21:02
Zoals ik het lees heeft TS voldoende getracht om het lot te activeren.
Dan lees jij dingen die ik niet zie staan.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Vreemd, bij werkte prima. Heb een straatje gekocht om mijn geluk eens te proberen en kon prima 1 lot activeren voor de 100 extra loten winactie

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door Moneyman »

Methusalah schreef:
20 dec 2023 09:20
J. Deltoer schreef:
19 dec 2023 21:02
Zoals ik het lees heeft TS voldoende getracht om het lot te activeren.
Dan lees jij dingen die ik niet zie staan.
TS heeft de site minstens eenmaal geprobeerd en meermaals gebeld met de Staatsloterij. TS heeft dus wel degelijk actie ondernomen. Maar omdat onduidelijk blijft wat er toen al dan niet gezegd of gedaan is, en waar het probleem zat, is er weinig zinnigs te zeggen en is de conclusie van Deltoer dat er sprake is van misleiding natuurlijk prematuur.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door BL2 »

Niet schrikken, die kans is nogal klein om de jackpot te winnen: 1 op de 67 miljoen. De kans om een "eigen geldje" te winnen is het grootst als je juist niet mee speelt.

Methusalah
Berichten: 1177
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door Methusalah »

Moneyman schreef:
20 dec 2023 09:43
Methusalah schreef:
20 dec 2023 09:20
J. Deltoer schreef:
19 dec 2023 21:02
Zoals ik het lees heeft TS voldoende getracht om het lot te activeren.
Dan lees jij dingen die ik niet zie staan.
TS heeft de site minstens eenmaal geprobeerd en meermaals gebeld met de Staatsloterij. TS heeft dus wel degelijk actie ondernomen. Maar omdat onduidelijk blijft wat er toen al dan niet gezegd of gedaan is, en waar het probleem zat, is er weinig zinnigs te zeggen en is de conclusie van Deltoer dat er sprake is van misleiding natuurlijk prematuur.
Klopt maar net zoals dat ik nog een keer bel als er de eerste keer niet wordt opgenomen check ik ook een website meerdere keren als er een pagina uit ligt. Helemaal in een periode van meerdere dagen. En ik haal er nergens uit dat dat is gebeurd. Dus de conclusie dat 'voldoende' is getracht durf ik nog te betwijfelen.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

BL2 schreef:
20 dec 2023 11:06
Niet schrikken, die kans is nogal klein om de jackpot te winnen: 1 op de 67 miljoen. De kans om een "eigen geldje" te winnen is het grootst als je juist niet mee speelt.
Tsja :mrgreen:
Iedereen weet het ook ik en geld net zo zeer voor postcode loterij, vriendeloterij, krasloten etc etc ect etc.

Niks gevonden is verloren geld, wel gewonnen is lange neus naar de statistieken.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door Nijogeth »

En natuurlijk spelen we allemaal alleen met geld dat we kunnen missen. Dan is een gokje prima te doen.

Mijn ouders heeft het ooit meer dan twintigduizend gulden opgeleverd. Die spelen de rest van hun leven gratis. Een andere bekende heeft ooit 5000 euro gewonnen met een kras kalender.

En ik win liever eenmalig een paar miljoen (daar kan ik heel veel plezier mee hebben als autoliefhebber), dan dat mijn kansen vergroot worden op een prijs wat het eigenlijk nog net niet is.

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door rwolters »

Nijogeth schreef:
20 dec 2023 13:30
En natuurlijk spelen we allemaal alleen met geld dat we kunnen missen. Dan is een gokje prima te doen.

Mijn ouders heeft het ooit meer dan twintigduizend gulden opgeleverd. Die spelen de rest van hun leven gratis. Een andere bekende heeft ooit 5000 euro gewonnen met een kras kalender.

En ik win liever eenmalig een paar miljoen (daar kan ik heel veel plezier mee hebben als autoliefhebber), dan dat mijn kansen vergroot worden op een prijs wat het eigenlijk nog net niet is.
Mee eens. Leuk om 1000 of 5000 of zelfs 20000 euro te winnen, maar dat zijn niet de bedragen die mijn leven zouden veranderen. Te weinig om je huis mee af te betalen of iets heel anders te gaan doen. Dingen die ik met dat soort bedragen kan doen kan ik nu ook al met mijn spaargeld doen (en dat doe ik nu ook al niet).

Methusalah
Berichten: 1177
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door Methusalah »

Wat mij betreft gaan de prijzen niet hoger dan 10.000. Meer prijzen, meer mensen blij. En alleen mensen die onder modaal zitten mogen nog mee doen.

Dat lijkt mij pas eerlijk voor iets wat een STAATS loterij heet en wat echt bijdraagt in de maatschappij.

Bezorgdeburger
Berichten: 609
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Een Staatslot of mee doen aan de Postcode loterij doe je toch voor de hele kleine kans dat je 1 miljoen of meer wint?

Dat je in 1 klap min of meer financieel onafhankelijk wordt. Dat is het leuke van meedoen vind ik.

Als de prijzen zouden zijn zoals @methusala voorstelt dan kun je beter de aandelenmarkt opgaan. Met dat soort prijzen van maxima tot € 20.000,-- is het geen gokken naar mijn mening.

Wat betreft de vraag van TS kan ik geen antwoord geven want doe niet mee aan aan de Staatsloterij en heb ook niet geprobeerd te activeren.

Ik doe alleen mee aan de Vriendenloterij. Omdat zij sport ondersteunen. Mocht ik ooit wat winnen dan is dat mooi mee genomen.

J. Deltoer
Berichten: 3089
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Bezorgdeburger schreef:
20 dec 2023 19:15
Een Staatslot of mee doen aan de Postcode loterij doe je toch voor de hele kleine kans dat je 1 miljoen of meer wint?

Ik doe vooral mee voor de goede doelen. Ik zeg dan ook altijd tegen collectanten: neen, ik doneer niet, ik doe al voor heel veel goede doelen mee met de postcodeloterij.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Methusalah schreef:
20 dec 2023 18:48
Wat mij betreft gaan de prijzen niet hoger dan 10.000. Meer prijzen, meer mensen blij. En alleen mensen die onder modaal zitten mogen nog mee doen.

Dat lijkt mij pas eerlijk voor iets wat een STAATS loterij heet en wat echt bijdraagt in de maatschappij.

Max bedrag aan prijzen waardoor er meer prijzen kunnen worden gegeven kan ik mij invinden.

Alleen voor mensen onder modaal grote onzin.
Als deze mensen zouden winnen dan zijn zij niet meer onder modaal.

Erthanax
Berichten: 9701
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door Erthanax »

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.

Jan Wijn
Berichten: 60
Lid geworden op: 05 jan 2022 11:57

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door Jan Wijn »

Het dient dan wel geen enkel 'goed doel' maar de kans om een "eigen geldje" te winnen is het grootst wanneer je het stopt in een winkelwagentje of in het slot van een opbergkluisje in het zwembad. Ik heb steeds prijs.

Mister Twister
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 dec 2021 11:37

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door Mister Twister »

Tja, zo jammer…
Deze keer geen 54 miljoen euro!

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Actie Staatsloterij voorbij, terwijl website niet werkt

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Jan Wijn schreef:
22 dec 2023 10:17
Het dient dan wel geen enkel 'goed doel' maar de kans om een "eigen geldje" te winnen is het grootst wanneer je het stopt in een winkelwagentje of in het slot van een opbergkluisje in het zwembad. Ik heb steeds prijs.
Ik gok altijd met flessen frisdrank. Eigen geldje terug is nog niet gelukt, maar zodra ik genoten heb van de inhoud van de fles heb ik sowieso 25 cent. Tot nu toe meer aan statiegeld over gehouden dan dat ik ooit gewonnen heb in een loterij.

Plaats reactie