AH geblokkeerd

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Lowieze »

Arizonakid schreef:
02 jul 2023 10:14
Zo knap dat AH daadwerkelijk klanten trekt met dat soort onzin, betalen om korting te krijgen, en uiteindelijk toch nog meer betalen dan ergens anders.
Maar wel aanbiedingen die helemaal op jou gericht zijn hoor!

Briljant concept.

Tip,
Even bij de kassa aangeven dat je je bonuskaart niet bij je hebt, en je krijgt gewoon de bonuskorting zonder je gegevens te delen.
Dan krijg je wel de kortingen uit de folder, maar natuurlijk niet de korting uit je bonusbox die je zelf aangeklikt hebt.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Boodschappen doen wordt wiskunde

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Moneyman »

Arizonakid schreef:
02 jul 2023 10:14
Zo knap dat AH daadwerkelijk klanten trekt met dat soort onzin, betalen om korting te krijgen, en uiteindelijk toch nog meer betalen dan ergens anders.
Duidelijk dat je er geen ervaring mee hebt.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Moneyman schreef:
02 jul 2023 16:05
Arizonakid schreef:
02 jul 2023 10:14
Zo knap dat AH daadwerkelijk klanten trekt met dat soort onzin, betalen om korting te krijgen, en uiteindelijk toch nog meer betalen dan ergens anders.
Duidelijk dat je er geen ervaring mee hebt.
Deze keer is niet Arizonakid degene die het niet snapt maar jij,
want jij tuint er met open ogen in zonder te zien hoe bedot je wordt. Maar ja die dubbele zegels he.... :mrgreen:

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Nog even het mes in de wonde even omdraaien....

https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2 ... es-niet-na

Het blijft een heerlijk schijtbedrijf dat Albert Heijn. Ook met dank aan GeenStijl die nog even wat zaken hebben opgesomt.
Zelf kom ik (als oud werknemer) hier al jaren niet meer vanwege de kassapolitiek: lange rijen bij die ene nog geopende bemenste kassa...ja maar u kunt toch ook zelfscannen (NEE dat wil ik dus NIET....en als je iets vergeet ben je een crimineel)

https://www.geenstijl.nl/5171336/albert ... ute-bonnen

Maar ja die dubbele zegels in die betaalde app.... daar kan niets tegenop :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Moneyman »

J. Deltoer schreef:
04 jul 2023 13:41
Nog even het mes in de wonde even omdraaien....
Hahaha mooi hoe je zó vast kunt zitten aan eigen invullingen dat je zelfs een mes kunt omdraaien in een wond die slechts in je eigen narratief bestaat :lol:

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

J. Deltoer schreef:
04 jul 2023 13:41
Nog even het mes in de wonde even omdraaien....

https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2 ... es-niet-na

Het blijft een heerlijk schijtbedrijf dat Albert Heijn. Ook met dank aan GeenStijl die nog even wat zaken hebben opgesomt.
Zelf kom ik (als oud werknemer) hier al jaren niet meer vanwege de kassapolitiek: lange rijen bij die ene nog geopende bemenste kassa...ja maar u kunt toch ook zelfscannen (NEE dat wil ik dus NIET....en als je iets vergeet ben je een crimineel)

https://www.geenstijl.nl/5171336/albert ... ute-bonnen

Maar ja die dubbele zegels in die betaalde app.... daar kan niets tegenop :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Durf het haast niet te schrijven, maar ik ben al klant van Appie voordat überhaupt de bonuskaart, spaarzegels enz. enz. bestonden.
Vind het een prettige zaak, schoon en ruim opgezet, ruim assortiment en dan ook nog eens tevreden over de kwaliteit vd producten. Hoewel ik hoofdzakelijk de boodschappen thuis laat bezorgen, ga ik voor de enkele x dat ik nog wat nodig heb toch liever naar Appie, die een stuk verder ligt dan de super bij mij om de hoek.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

U mag het gerust schrijven hoor. Dat de appie zo achteruit holt zie ik met pijn in mijn hart. Ik heb er acht jaar gewerkt, eerst als part-timer, daarna nog even als full timer. Heb een detailhandels opleiding en voor mij was het naast een baan of bijbaan ook een beleving, want ik werkte er, in tegenstelling tot veel collega's echt met plezier.

Plaats reactie