LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door 16again »

Ik ken mensen die hun winkelwagentje zouden parkeren voor zo'n aanstormend kind. Leerproces.
Beginnen over opvoeding is weinig zinvol, dat ging bij de ouders al mis.
Vandaag de dag mag bijna niets meer zonder vergunning of diploma....behalve het krijgen van kinderen

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door Jablan »

Dankzij dit topic krijg ik echt zin om op een elektrische fiets zo'n 5XL-winkel van 400 bij 200 meter binnen te fietsen. ;-)

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Je spreekt normaliter de kinderen er niet op aan maar de ouders. Maar vooraan staan toch altijd de huisregels. Nou daar begint het mee he.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

PJ 66 schreef:
28 sep 2020 13:48
Je spreekt normaliter de kinderen er niet op aan maar de ouders. Maar vooraan staan toch altijd de huisregels. Nou daar begint het mee he.

Er op aan spreken, doe je - eventueel - de ouders. Even iets vriendelijk vragen kan prima aan de peuters, kleuters zelf. Huisregels zullen ongetwijfeld ergens hangen, maar ik heb er nog nooit 1 blik op geworpen. Die ouders misschien ook niet.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door berndv »

PJ 66 schreef:
28 sep 2020 13:48
Maar vooraan staan toch altijd de huisregels. Nou daar begint het mee he.
staat er in de huisregels dat je niet met de fiets naar binnen mag? Heb dat nog nooit in de huisregels van een supermarkt zien staan. Nu zou het ook niet snel in mij op komen om met de fiets de winkel in te gaan.

Gesloten